+++Ensikot tiistaihin!+++
Kommentit (31)
Piti tulla lukemaan teidän kirjoituksia taas vaihteeksi..ja kommentoimaan itse siinä sivussa myös :)
Ihana juttu tommonen raskauskalenteri, pitänee ruveta itsellekin katteleen tommosta, josko löytäisin jostain. Vaikka tunnen itseni kuitenkin niin hyvin et tiedän masentuvani tähän yritykseen entistä enempi :/ oiskohan tämä kuudes tai seitsämäs kierto nyt meneillään.
Blaah...taas semmoset fiilikset et helkkariin koko yritykset...huoh
Huomenna sit paremmissa fiiliksissä toivottasti nähdään :)
Hei te rakkaat enskakamut.. mulla on tuskallinen pohdinta meneillään. Mitä pitäis tehdä.. Sain tänään tietää että pääsen syksyllä uuteen vakituiseen toimihenkilöhommaan. (Vasta valmistuneena mulla ei hirveesti ole työkokemusta.) Eli miehen kanssa oli keskustelua että jos siirrettäis vauvantekoa puolella vuodella eteenpäin ellei tässä kierrossa oo tärppi tullu. Kauheesti haluaisin sen oman vaavin ja jatkaa tätä yritystä, mutta toisaalta.. Niin tosta hommasta saisin tosi hyvän työkokemuksen ja palkkakin olis kiva näin ollen myös varmaan äitiyspäiväraha. Auttakaa kaveria hädässä, mitä pitäisi tehdä?
Edda (meniköhän nikki oikein): tervetuloa joukkoon, Kävisikkö laittamassa pienen esittelyn meidän esittelypinoon. Käyn nostamassa uusimman.
Sori tämä omanapaisuus
-Sara-Maria-
Kiitos, olitkin jo laittanut esittelyn itestäsi meidän esittelypinoon. Päivittelen listan
Tappertille: Oikein paljon kiitoksia juoman ohjeesta. Haaveilin sen tekemisestä jo juhannukseksi mutta en saa tuosta pihan perällä olevasta ainokaisesta mustaherukkapensaasta riittävästi lehtiä juomaa varten. Täytyy siis odotella, että pääsen käymään vanhempien luona maalla pöyhimässä lehtiä mukaani. Kuulostaa tosi luomulta ja herkulta juomalta.
Sara: Mulla alkaa olla kanssa oikein haastava tilanne, kun näyttää siltä, että olen saamassa pysyvän työpaikan syksyllä (ihan yllätys).
No, kyseessä on uusi ja pieni yritys, joten minua alkaa hirvittää, että koko pulju keikahtaa, jos jäänkin äippälomailemaan heti eka vuonna. En varmaan saa mielenrauhaa, jos en kysy ihan suoraa työnantajalta, että onko se varmasti ymmärtänyt, ettei minulla ole vielä lapsia?! Vaikka tiedän, että minullakin on oikeuksia, mutta silti on kurjaa asettaa monen muun kallisarvoinen työ katkolle yhden äippäloman vuoksi. Aargh, että naisen asema voi olla haastava tässä sivistysvaltiossa! :(
Tosi asia on kuitenkin sekin, että en voi iänkään puitteissa vauvahaaveita enää siirtää. No way! En kuvitellut, että enää edes ajattelisin sellaista vaihtoehtoa, että vauvahaaveita siirretään mutta sitäkin oli ajateltava, vaikka se ei olemassa oleva vaihtoehto olekaan. Voi tätä elämää! En osaa sinua neuvoa Sara, samassa liemessä ollaan.:)
MaryRose: Ihana haikaratarina! Mä olisin varmaan ajanut ojaan rytisten, jos olisi omalle kohdalle osunut tuollainen ihmetys:) Ilmeisesti säiden lämpiäminen on saanut harmaahaikarat siirtymään tänne pohjolaankin!
Anskuliini: Tsemppiä selvitä hengissä tuosta työttömyydestä. Se ottaa joskus tosi koville nimim. kokemusta! Ottaa itsetunnon päälle ankarasti! Toivottavasti työnantajat ottavat yhteyttä nyt ennen lomien alkua, niin pääset taas töihin käsiksi!
Mooli: mä en vielä luovuta uskomasta, ettekö voisi plussata vielä tässä kierossa! ;)
Kathy@: Kuulostaa tutulta tuo kiukutteluvaihe. Onneksi muutkin kärsii moisesta, lohdullista. Häädähän se tätsy pois pian, että alkaa taas kesä maistua kesältä!
Jessis: Ilonpilkahduksia! Kyllä se masun kasvatus vielä meillekin koittaa!
G: Noista hankinnoista. Mulla on joitakin neuleita valmiina. Aloittelin neulomiset samaan aikaan kuin aloitettiin yritys. Nyt olisi mahdollisuus hankkia myös ihqu hoitopöytä edullisesti (lipasto ja hoitotaso). En tiedä uskallammeko, mutta voihan kai senkin myydä pois, jos niin käy. Ja lipastolle on muutakin käyttöä.
Killa: Kiitos muuten siitä raskausajan valokuvalinkistä. Mies oli innoissaan, kun harrasta valokuvausta, voi olla että pääsee muutamaan otteeseen joskus poseeraamaan? :)
Edda tervetuloa kovasti!
Sorry tää megalomaaninen kirjoitelma!
nellamaija
Iski yht' äkkiä ihan hirvee ahdistus! Lueskelin tossa siitä aukiolotutkimuksesta ja pamahti paniikki päälle! Ei tän näin pitäny mennä!! :`( Kohta vuosi yritystä, enkä usko että tää tästä enää mihinkään muuttuu.. Kamalaa, ensin ihan hyvällä tuulella ja sitten ihan kamala olo! Hyvä kun henkeä saan! Kummitytön äiti oli lähetellyt sp:a ja kertoi, mitä kaikkea on tyttöjen kanssa touhunneet ja miten ovat kasvaneet ja kehittyneet... Sekin alkoi ahdistaa! Ihan hirvee ikävä niitä (ovat yli kuukauden reissulla) ja sitten vielä tunne, ettei ikinä ite saa lasta, jonka kanssa kokea toi kaikki! Nyyh, oonkohan nyt ihan viirahtanut kun näin sekoan!!!?
Sara-marialle ekaks; jos olisin sinä, en ainakaan alottaisi ehkäisyä vaan tjottailisin. Asiat yleensä aina menevät parhain päin:=)
Naksu; ymmärrän sun ahdistukses...monesti samat fiilikset täällä...mutta sähän lussaat tässä kierrossa:=)???? Juuh, on tää joskus niiiiiiiin vaikeeta... *hali Naksulle*
ostin muuten 2 uutta testiä - aion taas testata huomenna - hihii...mooli on hullllllu!
kiitos kaikille kanssapiinailijoille!
-mooli
lämpöiset ilmat ne jatkuu, mites musta tuntuu että sit ku mä jään lomalle niin ilmat menee kylmäks ja sataa...ei pitäs maalailla p***** seinälle tietysti, jooh on vaan niin himskatin tylsää olla töissä tämmösillä keleillä :(
KILLA *vilkuti vilkuti* täällähän mää tai eilen illalla taisin olla hyperaktiivinen, no nyt on vähän rauhottuneempi olo tais tulla joku
hormoonipiikki kun se täti alko :)
niin ja KATHY tais kertoo on kiukkunen ennen tätiä tai siinä tienoolla niin mulla on välillä kans ja sit päivää ennen tätiä on superahistunut olo, ois siitä pitänyt arvata tuo tädin hyökkäys muttei ei sitä vaan koskaan hoksaa
PEIPPOSKA *vilkuttaa* kyselit niistä testeistä jos viivat on yhtä vahvat kun liuskaa kattoo käsivarrenpäästä niin ovisplussalta vaikuttaa, mutta kannattaa varmuudelta vielä jatkaa tikutusta kun eri testit on aina vähän epäselviä (tää käsivarren päästä on suoraan gynen ohje viivojen vertailuun)
MOOLI höh ja höh jospa nyt vielä kuiteski ootellaan plussaa
mäkin oon käynyt aina välillä vakoileen tuolla o-puolella kun sieltä näkee usein tähän yrittelyynkin vinkkejä, mut pakko myöntää että
masunkasvattajien suitsutus välillä ahistaa kun on ite viel niiiiin kaukana, sikspä onkin hyvä että yrittelijöillä on omat pinot, tämmösiä me ihmiset ollaan masentaa tietty kun ei itse oo onnistunut siinä missä jotkut onnistuu ekasta kierrosta, toki oon iloinen plussaneiden puolesta, eihän se meiltä pois ole, tuo vaan välillä omat pettymykset pintaan...mut joo valitukset pois
plussasäteitä kaikille muruliineille, tykkistä!
Eli siis tänään sitten kotiuduimme noin puoli tuntia sitten. Oli todella mukava reissu. Tallinnassa oli +33 astetta parhaimmillaan lämmintä eilen aamulla kun saavuimme sinne. Eli siis TODELLA kuuma!!
Tänään ajoimme sitten takaisin tänne Kokkolaan, kamalan kuuma istua autossa, mutta minkäs teet??
ONNITTELUT plussanneille ja paljon + säteitä muille!! =)
Itellä kävi niin, että viime yön aikana sitten se pe***leen täti sitten saapui taas paikalle!! ;( En ymmärrä, koska bongasin kuitenkin sen oviksen ja pupuiltu ollaa n juuri oikeina hetkinä??????? Missä se vika sittenkään on??? V***U!!!!!! Anteeksi kovasti kielen käyttöni..
Kirjoitin vaan lyhyesti, pakko painua suihkuun ja pian nukkumaan, väsyttää aikalailla..
PALAILEN!!!
=) Lisbet (kp 1/????????????????????????)
Täällä sitä vielä hengaillaan netissä, niinkuin sitä ei tarpeeksi töissä tekisi ;). Niin, ja selvyydeksi, teen siis nettihommia työkseni.
-Naksu- : älä vaivu epätoivoon! Elämä on välillä kamalan epäreilua ja hyvää joutuu joskus odottamaan ihan kamalan kauan. Plussasäteitä ++++
äh... nyt unohdin, mitä muuta oli kirjoitettu, elikkäs jatkan hetken päästä.
Miauu: kiitos vinkistä - pidetään tikku käsivälin päässä. Ajattelin tikutella vielä ainakin jussiin asti. Katsotaan miten käy.
ps. käyn itsekkin aina välillä tuolla o-puolella tsekkaamassa pinoja. Ihan mielenkiintoista lueskeltavaa. Toivottavasti ollaan mekin kaikki pian siellä!
Aamulla tulikin niin kiire töihin, ettei ehtinyt sanoa kissaa saati kirjoitella tänne ovistestin tuloksista. Tein sen siis kuitenkin ja vastaus oli hieman hämmentävä... hmmm... Elikkäs tässä arvon mitäköhän ovistestissä sitten tarkoittaa kaksi yhtä vahvaa mutta haaleampaa viivaa? Siis testiviivakin on haalea. No, pupuillaan silti varmuuden vuoksi kokoajan, niin voidaanpi olla varmoja, että tulee joka ajankohta hyödynnettyä :).
Lähinnä olisi kiinnostanut tapahtuuko koko ovulaatiota ollenkaan.
sori... vähän omaa napaa tää juttu nyt..