Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lyhyellä varoitusajalla teille saa tulla kylään?

Vierailija
05.01.2020 |

Mies ilmoitti viestillä klo 13 (oli sovitusti pois kotoa n. klo 12 - 16), että vieraita olisi tulossa noin klo 16. Ilmoitin miehelle, että mulle ei käy, koska halusin ottaa pienet päiväkännit ja epäilin olevani silloin jo päikkäreillä. Nyt minua syyllistetään, minun olisi pitänyt luopua omasta suunnitelmastani yllärivieraiden takia 🤔

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu... naapurit saattaa tulla meille ihan noin vaan. Mieluiten 10-15 minuutin varoitusajalla niin kerkeen siivota pahimmat roinat ja pestä vessan jne. Kohtuullisen siistiä meillä on aina.

Vierailija
62/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisimmillä riittää päivän varoaika, muuten ainakin pari päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti, ehtii pahimmat siivota jos on sotkuinen kämppä. Asun yksiössä.

Vierailija
64/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10 minuuttia. Meilä on aina sen verran siistiä että vieraita voi tulla, korkeintaan vessan pikapyyhkäisy 2min ja oma tukka ponnarille ja siistimmät vaatteet kotivaatteiden tilalle.

Mielestäni yllätysvieraille voi vaan keittää kahvit ja sanoa että voi voi ei ole muuta tarjottavaa, ellei jotain keksejä ole kaapissa. Yllätysvieraat ymmärtää että ei ole voitu varautua tarjoiluilla.

Vierailija
65/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisissa sikoläteissä te oikein elätte, jos tuntikaupalla tarvitsette siivous / järjestelyaikaa?

Tätä ihmettelen itsekin kun tätä ketjua luin!

Vierailija
66/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku menee yllätysvierailulle? On todella epäkohteliasta tunkea toisten kotiin ilman kutsua.

Vierailija
67/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku menee yllätysvierailulle? On todella epäkohteliasta tunkea toisten kotiin ilman kutsua.

Vierailija
68/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä kodeissanne oikein tapahtuu, te jotka tarvitsette monen päivän varoitusajan vieraita varten? Ette kai te omankaan perheen kanssa ole ilman ruokaa sotkun keskellä?

Vierailija
69/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tiukat aikataulut ja halutaan olla rauhassa. Ei ole aikaa eikä haluja passata jotain yllätysvieraita.

Vierailija
70/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei haluta mitään vieraita meille. Koti on meitä itseämme varten.

Vierailija
71/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille saa tulla ilmoittamattakin. Lasten kaverit, naapurin rouvat / lasten kavereiden äidit, omat ja miehen vanhemmat näin tekevätkin. Muiden kanssa yleensä sovitaan.

Vierailija
72/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvieraat on lokkeja.

Vierailija
73/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun luokseni ei saa tulla millään varoitusajalla ennenkuin olen hyväksynyt kyläilypyynnön esim. tekstarilla. Vähintään edellisenä päivänä pitää asiasta sopia. Jos joku tulee yllättäen, en avaa ovea.

Vierailija
74/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran että ehtii siirtää lojuvat vaatteet nurkan taa ja pestä vessan (taso pölyinen, pönttö ei yleensä paskainen) ja vaihtaa käsipyyhkeen. Itseä vituttaa että mies ei viitsi katsoa vessaa kuntoon kun sanoo tutuilleen että poikkea vaan...munko se muka pitäis tehdä?!

Kaffepullaa ei ylläreille löydy.

Vierailija
75/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille voi tulla koska vaan. Joka päivä melkein on joku vieras. Vessat pidetään aina siistinä. Kellarissa on toinen pakastejääkaappi, josta saa vaikka  tarjottavaa.

Vierailija
76/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaan oven vain poliiseille, jos heillekään.

He osaavat kyllä avata sen oven tarvittaessa ihan ite.

Voi voi, tänne ei kuule pääse muut kuin joulupukki savupiipun kautta.

Ja poliisit rivakalla potkulla 👮‍♂️

Vierailija
77/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysvieraat mukavia, koska silloin ei tarvitse olla mitään erikoista tarjottavaa- kahvia, pullaa ja keksejä. Useimmiten pulla ja pikkuleivät on tullut kuitenkin itse syötyä!

Nopean pikasiivouksenkin kerkiää tehdä, kun näkee ikkunasta auton tulevan tulevan pihalle!

Vierailija
78/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, poliisit vaan porkimaan ovet auki yllätysvieraille...ei hyvää päivää...

Vierailija
79/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sanonut kaikille jotka mahdollisesti voisivat tulla kylään että tervetuloa milloin vaan kunhan muistatte 2 asiaa:

1.)En ole välttämättä kotona

2.)Kahvia on aina muuta ei välttämättä

Ja olen sanonut että jos toiveena kahvikestit niin ilmoittakoot ajasta 2vrk ennen ja aika toive esim. Klo13

Vierailija
80/95 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläilyt on muinaisjäänne. Ei kiitos enää koskaan vieraita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi