Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: koetko että nainen jää jollakin tavalla ”häviölle” irtosuhteessa

Vierailija
05.01.2020 |

Virallisestihan totuus on että tasa-arvon aikana näin ei käy, kumpikaan ei ”anna” mitään irtosuhteessa, mutta silti sellainen tunne siitä jää että nainen jää häviölle.

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti, näin parisuhteissa koko aikuisikän olleena naisena, tuntuu että tässä jää häviölle. Mitä hävittävää irtosuhteessa on - mukana ei ole tunteita, taloutta, ajankäyttöä eikä työpanosta?

Juuri näin. Kaduttaa että olen ollut vain kahden miehen kanssa. Ensimmäinen oli täyttä räpellystä ja vain yhden kerran, joten en edes laske sitä.

Mun ajatuskiemura meni niin, että 1) rakastan puolisoani ja 2) Siksi annan hänelle ison osan koko elämästäni ja toosaa. Irtosuhteelle kai antaa vain toosaa, paljon vähemmän annettavaa.

Minä taas näen, että vaikka rakastan aviomiestäni, se työleiri mikä perhe-elämä on, ei ole sen arvoista, enkä saa siitä kiitosta tai tyydytystä.

Seurustelussa ja irtosuhteissa saan seksiä ja seuraa, ilman että maksan siitä keittiöpalveluksella. Lisäksi voin harrastaa seksiä vain silloin kun itse haluan sitä, ja vain silloin kun se on itselleni nautinnollista. Toisin kuin parisuhteessa, jossa minun oletetaan "antavan toosaa". Eli maksan parisuhteessa työleirillä olemisesta antamalla toosaa.

Mä olen kyllä täysin samaa mieltä tuosta perhe-elämästä. Aivan järkyttävän epätasainen kuormitus 20 vuoden ajan, eikä pelkästään miehen, vaan myös lapsen ja yhteiskunnan taholta. Meillä on työleiri jo ohi, Luojalle kiitos.

Vierailija
22/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa orgasmin nainen ei irtosuhteissa. Eli ei kiitos, en halua olla kenenkään r*nkkausastia. Parisuhde on paras ainakin mulle, tyydytys on taattu..:)

Miksi pitää yleistää oma kokemus koko sukupuoleen? Olen nainen ja saan lähes aina myös uuden kumppanin kanssa. Itseasiassa helpommin kuin tutun, koska uutuuden viehätys on minulle iso turn-on. Samalla lailla minä voisin siis yleistää että kyllä naiset saa irtosuhteissa helpommin kuin parisuhteessa, mutta en olekaan niin tyhmä että kuvittelisin voivani puhua kaikkien naisten suulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sinkkuaikoina useampikin irtosuhde ja ihan omasta halustani. Itse en ainakaan koe jääneeni häviölle, koska valitsin itse seksikumppanini (enimmäkseen itseäni nuorempia komeita jannuja) eikä mulla mitään tunteita kehity yhden yön jutusta. Omalla kohdallani ei kyse ole myöskään pelkästä orgasmista, vaan halusta tuntea toisen vartalo ja saan äärettömästi nautintoa kunnon yhdynnästä.

Oon myös pitänyt muutamia kuukausia rakastajia, enkä heitäkään kohtaan tuntenut enempää kuin fyysistä vetovoimaa. Jos kyse on omasta valinnasta, niin ei siinä häviölle jää. Oon myös aina itse ollut se, joka on lopettanut nää jutut aikoinansa.

Cliché siitä, että naisille aina kehittyy jotain tunteita ja salaisia toiveita suhteesta on ainakin omalla kohdallani ihan bullshitia.

Vierailija
24/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä nyt muka häviäisi jos toinen ei ole kuppaamassa aikaasi, talouttasi ja mielenterveyttäsi. Voit pitää montaa miestä ja niiden aiheuttama stressi vastaa korkeintaan yhtä tavallista suhdetta. Silti kaikista pääsee helposti eroon kun kyllästyy.

Vierailija
25/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että aloittaja haki toisenlaisia vastauksia...😁

Vierailija
26/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että aloittaja haki toisenlaisia vastauksia...😁

Täytyy olla aika todellisuudesta vieraantunut sitten.

Vierailija
27/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään paras tapailumuoto naiselle on sokerideittailu, ihan oikeasti.

Eikä tarvitse olla vanhojen pappojen kanssa kun maailma on täynnä alle kolmekymppisiä miljonäärejä.

Itse en koe hyötyväni mitään irtosuhteita tai edes parisuhteesta. Kumpikaan niistä ei johda mihinkään tässä nykymaailmassa.

Sain motivaatiota tutustua miehiin vasta löydettyäni sokerideittailun.

Muuten ei miehet kiinnosta pätkääkään. Parempi olla yksin jos ei miehestä ole mitään hyötyä.

Vierailija
28/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monessa ketjussa selitetty palstan miehille, kuinka naiset eivät saa pelkästä seksistä mitään ja naisille ei kannata siksi olla kateellinen, mutta tässä ketjussa on sitten ihan päinvastaisia vastauksia... 🤔

Vierailija
29/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monessa ketjussa selitetty palstan miehille, kuinka naiset eivät saa pelkästä seksistä mitään ja naisille ei kannata siksi olla kateellinen, mutta tässä ketjussa on sitten ihan päinvastaisia vastauksia... 🤔

Oisko eri vastaajat?

Vierailija
30/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus se on naisellekin. Joskus huono, joskus hyvä, joskus yhdentekevä.

Vierailija
31/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko eri vastaajat?

Se ei yksistään selitä sitä, että ne "naiset eivät saa irtoseksistä mitään"-kommentit keräävät hirveästi yläpeukkuja ja vain vähän alapeukkuja.

Vierailija
32/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten on varmaan tullut jokin informaatiokatkos, koska myöskään ruuanlaitosta, siivoamisesta ja pyykinpesustakaan ei saa mitään. Itseasiassa koko parisuhdekonseptistakaan ei saa mitään. Toiset naiset ei harrasta seksisuhteita kun on sinkkuja ja toisilla on haaremi. Ei naiset ole kaikki samanlaisia.

Vierailija
33/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa pelkästä seksistä mitään, niin onko välttämättä vastaamassa tähän ketjuun? Paitsi jos vastaa järkeilemällä. Se ei varmaan selittelyä kaipaa, jos ei saa irtoseksistä mitään, ja kokisi olevansa häviävä osapuoli jos sellaista harrastaisi...

Vierailija
34/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ainakaan kokenut jääväni häviölle, tosin en harrastanut varsinaisia irtosuhteita vaan enemmän fwb-tyylisiä suhteita. Kyllä sinkkunakin kaipasin läheisyyttä, seksiä ja romantiikkaa. En kuitenkaan lähtisi tuollaiseen suhteeseen sellaisen miehen kanssa, josta olisin parisuhdemielessä kiinnostunut.

Vierailija
35/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten on varmaan tullut jokin informaatiokatkos, koska myöskään ruuanlaitosta, siivoamisesta ja pyykinpesustakaan ei saa mitään. Itseasiassa koko parisuhdekonseptistakaan ei saa mitään. Toiset naiset ei harrasta seksisuhteita kun on sinkkuja ja toisilla on haaremi. Ei naiset ole kaikki samanlaisia.

Parisuhde on mun kohdallani ollut kannattamaton kauppa, enemmän olen aina ollut antavana kuin saavana osapuolena (perinteiset miehet). Jos muillakin naisilla on näin, on ihan selvää, miksi miehet hinkuavat saman katon alle ja naiset...no, eivät (ystävät omasta tilanteestaan riippumatta ovat sitä mieltä, etteivät enää asuisi kenenkään kanssa). Näin niitä palstamiesten inhoamia voimaantuneita nelikymppisiä taitaa syntyä, kokemuksesta.

Vierailija
36/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut irtosuhteessa.

Vierailija
37/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep. naisilla on seksuaalinen ylivalta.

Vierailija
38/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kelpaisi sellainen vakipano/fwb suhde, mutta tähän mennessä jokainen mies on alkanut vaatimaan enemmän, yhtäkkiä mulla onkin kaiken maailman velvollisuuksia tavata, vastata puhelimeen, selitellä asioita, jäädä pidemmäksi aikaa sänkyyn, lähteä reissuun, puhua tunteistani ja "suhteemme" laadusta... 😳 Kauhea taakka näistäkin on syntynyt. Kai se olisi helpompaa myöntyä parisuhteeseen ettei tarvitsisi enää "puhua meistä"!

N25

Vierailija
39/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa orgasmin nainen ei irtosuhteissa. Eli ei kiitos, en halua olla kenenkään r*nkkausastia. Parisuhde on paras ainakin mulle, tyydytys on taattu..:)

Miksi pitää yleistää oma kokemus koko sukupuoleen? Olen nainen ja saan lähes aina myös uuden kumppanin kanssa. Itseasiassa helpommin kuin tutun, koska uutuuden viehätys on minulle iso turn-on. Samalla lailla minä voisin siis yleistää että kyllä naiset saa irtosuhteissa helpommin kuin parisuhteessa, mutta en olekaan niin tyhmä että kuvittelisin voivani puhua kaikkien naisten suulla.

No se on se pointti tällä palstalla, että yleistetään. Kun luet enemmän palstaa, niin tää asia avautuu sinulle etkä enää kiinnitä siihen niin paljon huomiota.

Vierailija
40/116 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla voi olla tässä asiassa kaksoisstrategia ja kahdet kortit. 

Nainen voi haluta irtoseksiä, mutta miehen ei tule ehdottaa sitä suoraan ellei ole todella paljon naista tasokkaampi. Naisten kuuluu julkisesti kavahtaa irtoseksiä säilyttääkseen arvokkuutensa ja etäisyytensä epäviehättäviin miehiin. 

Irtoseksin ehdottaminen voi suututtaa naista valtavasti, kun taas jos mies torjuu naisen, mies tekee sen yleensä mahdollisimman ystävällisesti ja lempeästi. 

Ei ole sinänsä mitään syytä sille miksei nainen haluaisi myös parisuhdetta irtoseksimiehen kanssa paitsi se, ettei naisen taso riitä parisuhteeseen. Ilmeisesti naisen kuukautiskierto on kuitenkin suunniteltu niin, että ovulaatioaikaan nainen ei mieti asiaa noin raadollisesti, vaan on tyytyväinen irtoseksiin itseään tasokkaamman miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi