Rehellisesti: koetko että nainen jää jollakin tavalla ”häviölle” irtosuhteessa
Virallisestihan totuus on että tasa-arvon aikana näin ei käy, kumpikaan ei ”anna” mitään irtosuhteessa, mutta silti sellainen tunne siitä jää että nainen jää häviölle.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole tutkittu että naisten keho kehittelee jotain rakkaushormoneita tms yhdynnöistä, miehillä ei tätä ongelmaa ole. Eli ainakin riski tunteiden kehittämiseen ja siitä aiheutuvaan sydänsuruun on naisilla isompi. Samoin naiset joutuvat ottamaan isomman riskin koska monet taudit tekevät naisille pahempia tuhoja, ja jos käykin vahinko ja tulee raskaaksi niin nainenhan siinä eniten kärsii.
Juuri tämä. Nainen ei pysty pelkkään seksisuhteeseen jota mies haluaisi.
Kyllä pystyy. Olen ollut nyt kaksi vuotta seksisuhteessa ja oikein tyytyväinen tähän järjestelmään. Oikein komea, mukava ja hauska mies on sekä seksi tosi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla parikymppisellä Suomi-Pirjolla riittää vienti ulkomailla sokerideittisivustoilla niiden parikymppisten miesten keskuudessa.
Pienikokoinen, urheilullinen, siro blondi naapurintyttö on kovemmassa huudossa maailmalla kuin jotkut Venezuelalaiset koska heistä on muutenkin ylitarjontaa. Köyhäkin mies voi hakea itselleen tumman naisen jostain kehitysmaasta. Tätähän eivät suomimiehet ymmärrä.
On se kummaa kuitenkin kun ei niitä ulkomaalaisia miljonäärimiehiä suomessa käy hakemassa vaimoa. Kolombiassa ne taitaa käydä.
Täällä käy vaan joku rooshv foorumin pas kasakki kun tietää että on helppo pilu ulkkareille.
Haha onpas katkeraa tekstiä.
Nyt puhutaankin niistä oikeasti varakkaista miehistä joiden ei tarvitse käydä hakemassa vaimoa Kolumbiasta.
Kuin moni näistä mainitsemistasi miehistä olisi valmis upottamaan tuhansia jopa kymmeniätuhansia euroja pelkkään "helppoon pil*uun"?
Luulen että sinun käsityksesi varakkaista miehistä on paljon köyhempi kuin minun. En nimittäin puhu mistään ylemmän keskiluokan 200k e vuodessa tienaavista perusjampoista. Nämä ovat sokerideittailussa köyhiä miehiä joihin joudutaan tyytymään jos parempaa ei saada.
Täällä oli kommentteja että nainen rakastuu, jää helpommin ilman O:ta, mies ei välitä naisen nautinnosta jne.
Itsellä kyllä päinvastaisia kokemuksia.
En ihastu helposti ja saan O:n helposti ja montakin kertaa.
Kielihoitoa olen saanut usein ja kyllä mies on minun nautinnosta välittänyt.
Ennemmin ne miehet ovat kyllä ihastuneet.
Miehiä ollut varmaan 50 ellei jopa 100. En ole laskenut. Tosin nyt viimeiset 11 vuotta sama kumppani.
Olen ihan perusnätti, pitkät hiukset ja normaali vartalo. Mahassa hieman ylimääräistä eli en missään mallinmitoissa ole. Hyvä itsetunto ja saan miehiltä helposti huomiota ja miehet ovat minulle ystävällisiä.
Joskus nuorena kun ei ollut itsetuntoa niin silloin jäi jokusen kerran hyväksikäytetty olo ja miehet kohteli minua huonommin. Kun täytin 20 niin sen jälkeen ei ongelmia ole ollut ja koen enemmän olleeni saaja kuin antaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtosuhteisiin käydään vain tyhjentämässä kassit.
Parisuhteessa panostetaan muuhunkin.
m45
Tuolla tavoin ajatteleva mies vaan ei sovellu kumpaankaan suhteeseen.
Ehkä. Takana kuitenkin yksi 18 vuoden avioliitto .
Ja noin satakunta irtopainoista. Ehkä sinäkin siinä joukossa?
M45
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole tutkittu että naisten keho kehittelee jotain rakkaushormoneita tms yhdynnöistä, miehillä ei tätä ongelmaa ole. Eli ainakin riski tunteiden kehittämiseen ja siitä aiheutuvaan sydänsuruun on naisilla isompi. Samoin naiset joutuvat ottamaan isomman riskin koska monet taudit tekevät naisille pahempia tuhoja, ja jos käykin vahinko ja tulee raskaaksi niin nainenhan siinä eniten kärsii.
Se on kyllä toisinpäin. Mies rakastuu mihin haaskaan tahansa, kunhan saa seksiä. Lisäksi mies sitoutuu, koska on mukavuudenhaluinen ja laiska.
Naiselle ei pelkkä seksi ja tylsä mies riitä, nainen kyllästyy noin puolessa vuodessa, koska kaipaa älyllistä yhteenkuuluvuutta ja vaihtelua.
Mitä kirjoitit seksin riskeistä, pitää täysin paikkansa. Nainen ottaa isomman riskin, oli suhde pitkä tai lyhyt.
Kyllä nainen jää ennemminkin parisuhteessa häviölle kuin irtosuhteessa.
Irtosuhteessa on seksiä koska molemmat sitä haluavat. Mies jaksaa puhua kauniisti ja ylistää naista. Arkiruutinit loistavat poissaolollaan, eipä tarvitse kinastella siivouksesta tai kauppalapuista. Ei velvoittavia sukulaisvierailuja Kajaanin pohjoispuolelle ja yhdessä ollaan vain siksi ja niin kauan kun molemmat sitä haluavat. Nainen jää irtosuhteessa helpommin ilman orgasmia, mutta voihan se tapahtua pidemmässäkin suhteessa.
Jos puhutaan suhteesta, eli tavataan useasti ilman sitoumuksia, niin siinä nainen voittaa, jos osaa vaatia. Illallisia, matkoja, hotelliöitä - lahjoja ja koruja (ne voi pantata). Seurastakin tietysti voi tykatä, keskusteluista ja miehen jutuista.
Siksi kai naiset jäävät suhteisiin varattujen miestenkin kanssa.
Raha ennen rakkautta näyttää olevan päivän sana.
Irtopano jää kuitenkin ilman sitä rakkautta. Miehille se ei ole oleellista. Naisille ehkä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Raha ennen rakkautta näyttää olevan päivän sana.
Jos miehen "rakkaus" on pelkkää peniksen tyrkyttämistä niin valitsen mieluummin sen rahan.
Irtosuhteet ja nykyajan kevyt kertakäyttötapailukulttuuri ei sovi kaikille naisille.
Mitä konkreettista annettavaa nykymiehillä on naisille jotka eivät tyydy pelkkään seksiin?
Koen, riippuu kyllä vähän tilanteesta mutta yleisesti koen näin.
N23
Mies ainakin voittaa irtosuhteissa. Voi seurustella useamman kanssa yhtä aikaa. Pääsee helposti eroon mielenterveystapauksista ja ripustautujista. Tulee halvemmaksi kun vastaa vain omista menoistaan. Saa miellyttävämpää kohtelua ja seksiä pyydettäessä. Ei tarvitse sisustaa tai remontoida. Ei tarvitse kokea arkihelvettiä. Ehkä nainenkin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan suhteesta, eli tavataan useasti ilman sitoumuksia, niin siinä nainen voittaa, jos osaa vaatia. Illallisia, matkoja, hotelliöitä - lahjoja ja koruja (ne voi pantata). Seurastakin tietysti voi tykatä, keskusteluista ja miehen jutuista.
Siksi kai naiset jäävät suhteisiin varattujen miestenkin kanssa.
Yök, tunnen häpeää jos joku sukupuoleni edustajista tosissaan ajattelee noin että vaatimalla asioita voi jäädä voitolle. Pystyn kyllä maksamaan omat illalliset, matkat, hotelliyöt, korut. Ja jos en pysty niin en siihen kyllä mitään miestä halua niitä maksamaan vaan mieluummin olen ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m45
M45
Tuskin. Ei ole kokemusta miehistä, jotka huonoja panoja.
Osanotto vaimollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m45
M45
Tuskin. Ei ole kokemusta miehistä, jotka huonoja panoja.
Osanotto vaimollesi.
Et vain ole ilmeisesti saanut koskaan hyvää panoa ja multi-orkkuja.
Älkää siskot uskoko miehiä niiden tarpeet kyllä tiedetään.