Rehellisesti: koetko että nainen jää jollakin tavalla ”häviölle” irtosuhteessa
Virallisestihan totuus on että tasa-arvon aikana näin ei käy, kumpikaan ei ”anna” mitään irtosuhteessa, mutta silti sellainen tunne siitä jää että nainen jää häviölle.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jää tappiolle suhteessa mieheen, oli suhde sitten parisuhde tai irtosuhde. Panos- tuotossuhde on aina tappiollinen
Tämä on varmaan totta, mutta mikä sitten saa naiset suhteeseen miehen kanssa usein huonojenkin kokemusten jälkeen uudelleen ja uudelleen?
Toivo paremmasta? Tarinat kertoo myös miehistä, joiden kanssa on hyvä olla. Jopa parempi kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monessa ketjussa selitetty palstan miehille, kuinka naiset eivät saa pelkästä seksistä mitään ja naisille ei kannata siksi olla kateellinen, mutta tässä ketjussa on sitten ihan päinvastaisia vastauksia... 🤔
Minä kuulun näihin. En edes pysty harrastamaan seksiä, jos en ole rakastunut ihmiseen. Eli mulle ei ainakaan olisi mitään iloa siitä että jostain Tinderistä saa naisena rajattomasti irtoseksiä.
Mutta kun me naiset ei olla yksi hivemind-olento jolla on monta kroppaa, niin kumma kyllä meillä on erilaisia näkemyksiä asioista.
Kyllä. Tyttö on aina uhri. Tytöllä ei ole vastuuta omasta käyttäytymisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, näin parisuhteissa koko aikuisikän olleena naisena, tuntuu että tässä jää häviölle. Mitä hävittävää irtosuhteessa on - mukana ei ole tunteita, taloutta, ajankäyttöä eikä työpanosta?
Tämä. Aina, AINA parisuhteissa tilanne jotenkin valuu siihen että minä teen kotityöt / kokkaan / hoidan ja huolehdin. Mies muutaman vuoden kuluttua ei enää jaksa eikä halua koskea kun pyydän, esim hieroa. Seksiä kyllä haluaa. Ei kiinnosta enää tehdä juttuja joista minä nautin, haluaa istua tietokoneella. Ruokalasku on suurempi kun mies syö paljon enemmän. En ole vielä tavannut miestä jonka kanssa seurustelusta pidemmän päälle olisi jotain hyötyä naiselle?
Kiitos, kuvittelin olevani jotenkin tavanomaista onnettomampi lapanen, kun minullekin on aina käynyt näin. On aaveesta hyötyäkin! 😊
Sinkkuna seksielämäni on ja on ollut runsaampaa ja laadukkaampaa. Nykyään kehtaan jopa suoraan kertoa haluistani, niin ei ole pettymyksiä tullut yhtään. Karsin hyvissä ajoin pois tylsän tuntuiset miehet, jotka todennäköisesti vain tuuppaisivat sisälle ilman sen kummempia leikkimisiä. Muuten miehille on melko samat kriteerit kuin suhteeseen, ihan vain jos se vahinko kävisi, niin olisi täyspäinen isä lapsella.
Seksi kiinnostaa kaikkia, mutta ei siihen liittyvät nautinnolliset leikit. Näitä on myös melkein mahdotonta feikata, jos vaikka kysyy mieltymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jää tappiolle suhteessa mieheen, oli suhde sitten parisuhde tai irtosuhde. Panos- tuotossuhde on aina tappiollinen
Tämä on varmaan totta, mutta mikä sitten saa naiset suhteeseen miehen kanssa usein huonojenkin kokemusten jälkeen uudelleen ja uudelleen?
Ei osata olla yksin eikä voida mennä mihinkään, jos ei ole ottaa sitä miestä mukaan. Tai jos on kokemusta suht lyhyistä parisuhteista, suhteet eivät ehtineet muuttua vielä siihen pisteeseen, että täytät kodinkoneen tmv virkaa.
Osa pidemmistä suhteista eroavista naisistahan haluaa olla yksin eikä enää leikkiä kotiorjaa. Osa ei osaa olla yksin jos puoli elämää on asuttu jonkun kanssa.
Kyllä minulla parikymppisellä Suomi-Pirjolla riittää vienti ulkomailla sokerideittisivustoilla niiden parikymppisten miesten keskuudessa.
Pienikokoinen, urheilullinen, siro blondi naapurintyttö on kovemmassa huudossa maailmalla kuin jotkut Venezuelalaiset koska heistä on muutenkin ylitarjontaa. Köyhäkin mies voi hakea itselleen tumman naisen jostain kehitysmaasta. Tätähän eivät suomimiehet ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti usein jää, koska ainakin nuoret naiset ryhtyvät irtosuhteisiin enemmänkin siksi, että jotenkin kokevat, että pitää, hyväksyntää saadakseen, eivät niinkään siksi, että itse seksiä tekisi niin paljon mieli. Moni hakee yhden illan suhteista läheisyyttä, ei varsinaisesti seksiä. Miehet varsin kylmästi hyväksikäyttävät nuoria naisia tässä.
Keski-ikäisissä naisissa on sitten jo niitäkin, jotka hakevat ihan seksuaalista tyydytystä, ei muuta. Siinä iässä jo paremmin tiedetään mitä halutaan.
En puutu noihin muihin asioihin, mutta jos hakee irtosuhteista läheisyyttä, ja saa sitä, niin mitä pahaa siinä on? Jos ei halua mitään pysyvämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osata olla yksin eikä voida mennä mihinkään, jos ei ole ottaa sitä miestä mukaan. Tai jos on kokemusta suht lyhyistä parisuhteista, suhteet eivät ehtineet muuttua vielä siihen pisteeseen, että täytät kodinkoneen tmv virkaa.
Osa pidemmistä suhteista eroavista naisistahan haluaa olla yksin eikä enää leikkiä kotiorjaa. Osa ei osaa olla yksin jos puoli elämää on asuttu jonkun kanssa.
Mä olen nyt ensimmäisen kerran suhteen siinä vaiheessa, jossa tuo näyttää olevan tapahtumassa.
Olen tosin jo kieltäytynyt olemasta kodinkone, mutta ärsyttää asua sotkun keskellä. Mutta ei kyllä huvita kaunistaa kotiakaan, kun mies makaa sohvalla reikäisissä kalsareissa. Eikä tuo näky herätä halujakaan.
Ehkä tässä pitäisi nyt juosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään paras tapailumuoto naiselle on sokerideittailu, ihan oikeasti.
Eikä tarvitse olla vanhojen pappojen kanssa kun maailma on täynnä alle kolmekymppisiä miljonäärejä.Itse en koe hyötyväni mitään irtosuhteita tai edes parisuhteesta. Kumpikaan niistä ei johda mihinkään tässä nykymaailmassa.
Sain motivaatiota tutustua miehiin vasta löydettyäni sokerideittailun.
Muuten ei miehet kiinnosta pätkääkään. Parempi olla yksin jos ei miehestä ole mitään hyötyä.HAH HAH HAH!! Juu, varmaan tosi moni on kerennyt miljonääriksi 30 kymppisenä.
Ja vaikka olisi kerennyt niin mieluummin panee ilmaiseksi vaikkei ne muijat olisi mitään kaunottaria.
Ja jos sellainen mies ryhtyy sokerideittailemaan niin se on sitten joku venezuela missi eikä mikään suomi-pirjo.
Kiitos kuitenkin hyvistä nauruista.
Heh, No joo toi miljonääri juttu muakin nauratti, mutta oikeasti Suomessa on paljon ihan tavallisia miehiä jotka ovat valmiita maksamaan siitä että nainen tulee seuraksi syömään ja viettämään iltaa, ilman seksiäkin. Aika hyvä diili naiselle.
Minusta ei. Älyttömän tylsältä kuulostaisi. Mieluummin kirjan kanssa kotona kuin huonossa seurassa.
Toiset tykkää rahasta enemmän kuin kirjoista.
Harva kuitenkaan niin paljon, että sietäisi tylsää miestä.
Yhden illan ajan, helposti sietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivo paremmasta? Tarinat kertoo myös miehistä, joiden kanssa on hyvä olla. Jopa parempi kuin yksin.
Nimenomaan, uskotaan että seuraavan miehen kanssa näin ei käy, ehkä tämä mies oikeasti rakastaa ja häntä kiinnostaa minunkin hyvinvointini.
Tuntematon alapää ei kiinnosta. Ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Onks nää naiset täällä rumia kun eivät kelpaa parisuhteeseen? Vai onko se niin että nää on nyt näitä joille kelpaa vaan joku 25-29v mallipoju ja sitten parempi panosuhde kun ei mitään.
Parisuhteella ja seksisuhteella on ihan eri motiivit. Seksisuhde ei ole parisuhteen paremman puutteessa -korvike. Se on olemassa seksiä ja hauskoja hetkiä varten, ei yhteistä elämää varten. Kelpaaminen ei liity asiaan mitenkään, sillä yksin eläminen on usein valinta. Ihmisiä ei kilpailuteta parisuhteeseen. Kyse on rakkaudesta, toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvitse olla vanhojen pappojen kanssa kun maailma on täynnä alle kolmekymppisiä miljonäärejä.Itse en koe hyötyväni mitään irtosuhteita tai edes parisuhteesta. Kumpikaan niistä ei johda mihinkään tässä nykymaailmassa.
Muuten ei miehet kiinnosta pätkääkään. Parempi olla yksin jos ei miehestä ole mitään hyötyä.HAH HAH HAH!! Juu, varmaan tosi moni on kerennyt miljonääriksi 30 kymppisenä.
Ja vaikka olisi kerennyt niin mieluummin panee ilmaiseksi vaikkei ne muijat olisi mitään kaunottaria.
Ja jos sellainen mies ryhtyy sokerideittailemaan niin se on sitten joku venezuela missi eikä mikään suomi-pirjo.
Heh, No joo toi miljonääri juttu muakin nauratti, mutta oikeasti Suomessa on paljon ihan tavallisia miehiä jotka ovat valmiita maksamaan siitä että nainen tulee seuraksi syömään ja viettämään iltaa, ilman seksiäkin. Aika hyvä diili naiselle.
😂😂😂😂😂Joo, ei. Täällä on ollut monta ketjua siitä, miten miehet eivät "tasa-arvon nimissä" suostu edes maksamaan kahvia treffeillä, jonne ovat naisen pyytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂Joo, ei. Täällä on ollut monta ketjua siitä, miten miehet eivät "tasa-arvon nimissä" suostu edes maksamaan kahvia treffeillä, jonne ovat naisen pyytäneet.
Nämä ovat eri miehiä. Usko tai älä, maailmassa on paljon asioita joista sinulla ei ole kokemusta. Sitäpaitsi minulle on aina miehet maksaneet kahvin ja muutakin, liekö ulkonäöllä osuutta kelle maksetaan ja kelle ei..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla parikymppisellä Suomi-Pirjolla riittää vienti ulkomailla sokerideittisivustoilla niiden parikymppisten miesten keskuudessa.
Pienikokoinen, urheilullinen, siro blondi naapurintyttö on kovemmassa huudossa maailmalla kuin jotkut Venezuelalaiset koska heistä on muutenkin ylitarjontaa. Köyhäkin mies voi hakea itselleen tumman naisen jostain kehitysmaasta. Tätähän eivät suomimiehet ymmärrä.
Sanavalinnat (Suomi-Pirjo, naapurintyttö, suomimies) kertovat että kirjoittaja on Pertti 55v.
Mulle naisena on miehet aina deiteillä maksaneet kaiken, on tarjottu aitoa shampanjaa ja Kämpissä illalliset.
Toki ikäkin vaikuttaa. Miehet ovat kaikki olleet varakkaita ketä olen deittaillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota "ei osata olla yksin" en oikein ymmärrä. Tai ainakin se minun silmissäni on sitten niin iso positiivinen puoli suhteessa, että sen pitäisi peitota ne negatiiviset puolet.
Eikö nyt kuitenkin Suomessa suurin osa ihmisistä (naisistakin) ole siinä tilanteessa, että parisuhteen päättäminen on mahdollista. Eli kun haitat nousevat hyötyjä suuremmiksi, niin lusikat jakoon. En silti kiellä velvollisuudentunnon olemassaoloa. Itse olen yhä enenevässä määrin kumppanini omaishoitaja, mutta uskon silti olevani onnellisempi tässä parisuhteessa kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole tutkittu että naisten keho kehittelee jotain rakkaushormoneita tms yhdynnöistä, miehillä ei tätä ongelmaa ole. Eli ainakin riski tunteiden kehittämiseen ja siitä aiheutuvaan sydänsuruun on naisilla isompi. Samoin naiset joutuvat ottamaan isomman riskin koska monet taudit tekevät naisille pahempia tuhoja, ja jos käykin vahinko ja tulee raskaaksi niin nainenhan siinä eniten kärsii.
Juuri tämä. Nainen ei pysty pelkkään seksisuhteeseen jota mies haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, näin parisuhteissa koko aikuisikän olleena naisena, tuntuu että tässä jää häviölle. Mitä hävittävää irtosuhteessa on - mukana ei ole tunteita, taloutta, ajankäyttöä eikä työpanosta?
Juuri näin. Kaduttaa että olen ollut vain kahden miehen kanssa. Ensimmäinen oli täyttä räpellystä ja vain yhden kerran, joten en edes laske sitä.
Mun ajatuskiemura meni niin, että 1) rakastan puolisoani ja 2) Siksi annan hänelle ison osan koko elämästäni ja toosaa. Irtosuhteelle kai antaa vain toosaa, paljon vähemmän annettavaa.
Minä taas näen, että vaikka rakastan aviomiestäni, se työleiri mikä perhe-elämä on, ei ole sen arvoista, enkä saa siitä kiitosta tai tyydytystä.
Seurustelussa ja irtosuhteissa saan seksiä ja seuraa, ilman että maksan siitä keittiöpalveluksella. Lisäksi voin harrastaa seksiä vain silloin kun itse haluan sitä, ja vain silloin kun se on itselleni nautinnollista. Toisin kuin parisuhteessa, jossa minun oletetaan "antavan toosaa". Eli maksan parisuhteessa työleirillä olemisesta antamalla toosaa.
Ööh, rakastat miestäsi? Vai oletko sittenkin tässä parisuhteessa jostain muusta syystä?
Toivo paremmasta, sosiaaliset konventiot, traditio, tunteet?