Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen piereskely

Vierailija
04.01.2020 |

Mieheni saattaa ihan rennosti piereskellä keittiössä kun olen syömässä. Itseäni yököttää ja yritän olla haistamatta hajua. Olen siitä sanonut, mutta ei ole kyllä lopettanut. Kehtaako muiden miehet tehdä noin?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt toisen ruumiintoimintojen kontrollointia.

Sen verran voi itse yrittää kontrolloida ruumiintoimintojaan että menee vessaan piereskelemään.

Voi, mutta toisen kontrollointi on kyseenalaista.

Vierailija
22/79 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä kannattaa ottaa nopeasti lautanen, vetää housut nilkkoihin ja levittää persettä. Parhaimmillaan lautaselle saa päivän annoksen maksalaatikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten se sama mies kun tossa toisessa aloituksessa.

Vierailija
24/79 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisunäätä kirjoitti:

Tunsin kerran miehen, joka piereskeli teatraalisesti ja usein ollessaan kotona. Tähän rituaaliin kuului myös omien pierujen haistelu ja makustelu. Kyseinen tapa alkoi kuvottaa sen verran, että ei pahemmin tehnyt mieli lähentyä henkilöä. Joskus tuntui, että hän todella nautti pieruilla saamastaan vallan tunteesta ja huomiosta. Kyse ei ollut enää normaalista ruumiintoiminnosta, vaan siitä oli tullut hänelle tapa kommunikoida. 

MUN TULEVA KÄMPPIS! hitsi meillä olis hauskaa!

Vierailija
25/79 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä tosiaan olisi kohteliasta olla piereskelemättä jos muitakin. Itse piereskelen lasten kanssa estoitta kotona ihan missä vaan ja lapset myös. Jos joku muu seurassa nii tietysti ei silloin. Miehen aikana en kehtaisi piereskellä näin enkä haluaisi hänen pieruja syödessä haistella. Omien lasten pierut ei jostain syystä haittaa eikä heitäkään minun.

Vierailija
26/79 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiössä tosiaan olisi kohteliasta olla piereskelemättä jos muitakin. Itse piereskelen lasten kanssa estoitta kotona ihan missä vaan ja lapset myös. Jos joku muu seurassa nii tietysti ei silloin. Miehen aikana en kehtaisi piereskellä näin enkä haluaisi hänen pieruja syödessä haistella. Omien lasten pierut ei jostain syystä haittaa eikä heitäkään minun.

Lenkkisaunassa...

Vierailija
27/79 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru on prseestä!!

Vierailija
28/79 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kannattaa ottaa vakavasti, kyseessä voi olla alhainen varastorauta.

Vierailija
29/79 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, piereskely on normaalia ja sitä saa tehdä kotonaan niin paljon kuin huvittaa.

Vierailija
30/79 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tuttu mies! Sama mies oli tossa toisessakin aloituksessa.

Vierailija
31/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon herrasmies ja meen naapuriin jos eivät ole kotosalla niin postiluukusta buuttaan iloa arkeen.

Vierailija
32/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa sytkäri ja sytytä miehesi suolikaasuineen tuleen seuraavalla kerralla, whumps vaan. Ohjaat sitte tämän soihtuna sätkyvän ja kiljuvan paskan parvekkeelle, potku persiille ja kaiteen yli ja eikun seuraavaa pärisijää kattelemaan...

Vierailija
33/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele pitämään miehesi kaasuista.

Tuoksutte niitä ja maiskuttele makuja kuten viineillä tehdään.

Vierailija
34/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruja voi myös pakastaa jos haluaa esitellä niitä myöhemmin esim. Sukulaisille.

Vierailija
35/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruja voi myös pakastaa jos haluaa esitellä niitä myöhemmin esim. Sukulaisille.

Kauanko pakastettu pieru säilyy? Mistä tietää, että se on pilaantunut?

Vierailija
36/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans kova piereskelemään. Ei mun miestä haittaa, se on niin tottunut. Mun pierut tosin harvoin haisee, yleensä vain pärisee.

Vierailija
37/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kun vaimo pieraisee 69:ssä ja tuntee kuinka märkä rupsahdus osuu nenääsi.

Vierailija
38/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee, vaikka on pyydetty ettei niin tekisi.

Miehen vanhemmat voivat myöskin kertoa vessajuttuja kahvipöydässä.

Vakavasti: miehen pierut ovat oikeasti alkaneet haisemaan _todella_ pahalle. Mädäntynyt kananmuna ei ole mitään niiden rinnalla. Lisäksi yhtäkkiä ovat ilmaantuneet ruokailun jälkeiset vatsakivut.

Pitääkö olla huolissaan?

Vierailija
39/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee, vaikka on pyydetty ettei niin tekisi.

Miehen vanhemmat voivat myöskin kertoa vessajuttuja kahvipöydässä.

Vakavasti: miehen pierut ovat oikeasti alkaneet haisemaan _todella_ pahalle. Mädäntynyt kananmuna ei ole mitään niiden rinnalla. Lisäksi yhtäkkiä ovat ilmaantuneet ruokailun jälkeiset vatsakivut.

Pitääkö olla huolissaan?

Ei tarvitse olla huolissaan. Suosittelen hanan ja lukon asentamista pers reiän suulle. Hanan kanssa suolikaasuja on helppo kontrolloida.

Vierailija
40/79 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs öiseen aikaan? Silloin niitä pitkiä ja erittäin kovaa päriseviä vasta tuleekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi