Miehen piereskely
Mieheni saattaa ihan rennosti piereskellä keittiössä kun olen syömässä. Itseäni yököttää ja yritän olla haistamatta hajua. Olen siitä sanonut, mutta ei ole kyllä lopettanut. Kehtaako muiden miehet tehdä noin?
Kommentit (79)
Keittiössä kannattaa ottaa nopeasti lautanen, vetää housut nilkkoihin ja levittää persettä. Parhaimmillaan lautaselle saa päivän annoksen maksalaatikkoa.
Tää on muuten se sama mies kun tossa toisessa aloituksessa.
haisunäätä kirjoitti:
Tunsin kerran miehen, joka piereskeli teatraalisesti ja usein ollessaan kotona. Tähän rituaaliin kuului myös omien pierujen haistelu ja makustelu. Kyseinen tapa alkoi kuvottaa sen verran, että ei pahemmin tehnyt mieli lähentyä henkilöä. Joskus tuntui, että hän todella nautti pieruilla saamastaan vallan tunteesta ja huomiosta. Kyse ei ollut enää normaalista ruumiintoiminnosta, vaan siitä oli tullut hänelle tapa kommunikoida.
MUN TULEVA KÄMPPIS! hitsi meillä olis hauskaa!
Keittiössä tosiaan olisi kohteliasta olla piereskelemättä jos muitakin. Itse piereskelen lasten kanssa estoitta kotona ihan missä vaan ja lapset myös. Jos joku muu seurassa nii tietysti ei silloin. Miehen aikana en kehtaisi piereskellä näin enkä haluaisi hänen pieruja syödessä haistella. Omien lasten pierut ei jostain syystä haittaa eikä heitäkään minun.
Vierailija kirjoitti:
Keittiössä tosiaan olisi kohteliasta olla piereskelemättä jos muitakin. Itse piereskelen lasten kanssa estoitta kotona ihan missä vaan ja lapset myös. Jos joku muu seurassa nii tietysti ei silloin. Miehen aikana en kehtaisi piereskellä näin enkä haluaisi hänen pieruja syödessä haistella. Omien lasten pierut ei jostain syystä haittaa eikä heitäkään minun.
Lenkkisaunassa...
Asia kannattaa ottaa vakavasti, kyseessä voi olla alhainen varastorauta.
Kyllä, piereskely on normaalia ja sitä saa tehdä kotonaan niin paljon kuin huvittaa.
Tää on tuttu mies! Sama mies oli tossa toisessakin aloituksessa.
Mä oon herrasmies ja meen naapuriin jos eivät ole kotosalla niin postiluukusta buuttaan iloa arkeen.
Varaa sytkäri ja sytytä miehesi suolikaasuineen tuleen seuraavalla kerralla, whumps vaan. Ohjaat sitte tämän soihtuna sätkyvän ja kiljuvan paskan parvekkeelle, potku persiille ja kaiteen yli ja eikun seuraavaa pärisijää kattelemaan...
Opettele pitämään miehesi kaasuista.
Tuoksutte niitä ja maiskuttele makuja kuten viineillä tehdään.
Pieruja voi myös pakastaa jos haluaa esitellä niitä myöhemmin esim. Sukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Pieruja voi myös pakastaa jos haluaa esitellä niitä myöhemmin esim. Sukulaisille.
Kauanko pakastettu pieru säilyy? Mistä tietää, että se on pilaantunut?
Mä oon kans kova piereskelemään. Ei mun miestä haittaa, se on niin tottunut. Mun pierut tosin harvoin haisee, yleensä vain pärisee.
Pahinta on kun vaimo pieraisee 69:ssä ja tuntee kuinka märkä rupsahdus osuu nenääsi.
Tekee, vaikka on pyydetty ettei niin tekisi.
Miehen vanhemmat voivat myöskin kertoa vessajuttuja kahvipöydässä.
Vakavasti: miehen pierut ovat oikeasti alkaneet haisemaan _todella_ pahalle. Mädäntynyt kananmuna ei ole mitään niiden rinnalla. Lisäksi yhtäkkiä ovat ilmaantuneet ruokailun jälkeiset vatsakivut.
Pitääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Tekee, vaikka on pyydetty ettei niin tekisi.
Miehen vanhemmat voivat myöskin kertoa vessajuttuja kahvipöydässä.
Vakavasti: miehen pierut ovat oikeasti alkaneet haisemaan _todella_ pahalle. Mädäntynyt kananmuna ei ole mitään niiden rinnalla. Lisäksi yhtäkkiä ovat ilmaantuneet ruokailun jälkeiset vatsakivut.
Pitääkö olla huolissaan?
Ei tarvitse olla huolissaan. Suosittelen hanan ja lukon asentamista pers reiän suulle. Hanan kanssa suolikaasuja on helppo kontrolloida.
Entäs öiseen aikaan? Silloin niitä pitkiä ja erittäin kovaa päriseviä vasta tuleekin.
Voi, mutta toisen kontrollointi on kyseenalaista.