Miehen piereskely
Mieheni saattaa ihan rennosti piereskellä keittiössä kun olen syömässä. Itseäni yököttää ja yritän olla haistamatta hajua. Olen siitä sanonut, mutta ei ole kyllä lopettanut. Kehtaako muiden miehet tehdä noin?
Kommentit (79)
Se on hyväksi terveydelle päästää kaasut ulos. Miehesi tekee ihan oikein.
N18
Tuo on niin ikävää kuin olla voi. Kotonakin voi olla fiksu ja hoitaa nuo jutut muiden ulottumattomissa.
Ruokavalio kannattaa tarkistaa, miksi sitä ilmaa tulee niin mahdottamat määrät, kuin näillä sivuilla kerrotaan.
Syöttekö pelkästään kasvisruokaa joka aiheuttaa paljon kaasuja, vaiko liikaa leipää, perunoita ja kaasuun pakattuja leikkeleitä, nämäkin täyttää kaasulla vatsaa.
Se on terveyttä edistävää toimintaa. Olen lukenut myös tutkimuksesta jossa todettiin myös haistelulla olevan terveusvaikutuksia, olet siis onnekas.
Itse en kehtais. Menisin vessaan päästää ilmaa. Mul tulee myös epämielyttävä olo, jos kainalot vähänki haisee
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin ikävää kuin olla voi. Kotonakin voi olla fiksu ja hoitaa nuo jutut muiden ulottumattomissa.
Ruokavalio kannattaa tarkistaa, miksi sitä ilmaa tulee niin mahdottamat määrät, kuin näillä sivuilla kerrotaan.
Syöttekö pelkästään kasvisruokaa joka aiheuttaa paljon kaasuja, vaiko liikaa leipää, perunoita ja kaasuun pakattuja leikkeleitä, nämäkin täyttää kaasulla vatsaa.
Mikäs siveydensipuli siellä visertää?
Älä nyt hyvä ihminen vaan väitä, ettetkö sinäkin kaasuttele päivittäin.
On ihan tutkittu, että normaali ihminen pieree 15-20 paukkua päivässä ja suolikaasua kehittyy 7-8 dl, ihan joka päivä, sinullakin.
Jos joku vihjaiseekin että naisen pierut häiritsee, löytää itsensä hirrestä. Jotenkin näin päin sitä saa kertoa ilman ilkeilyä.
Nyt tuntuu että olen niuhottaja. Mieheni ei tosiaan muulloinkaan pidättele pieruja mutta keittiössä kun toinen syö voisi vähän huomioida . Ei minua muuten haittaa.
Ap
joka pierunsa salaa sillä on muutakin salattavaa
Onhan tuo nyt toisen ruumiintoimintojen kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
joka pierunsa salaa sillä on muutakin salattavaa
tai rehellinen ihminen ei pierua pidätä. Mistähän kaikesta tuo nainen valehtelee?
Tästä talosta piereskelijät lentää niskaperse otteella ja äkäseen pihalle. Oli nainen tai mies. Paskalle voi mennä vessaan. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan tutkittu, että normaali ihminen pieree 15-20 paukkua päivässä ja suolikaasua kehittyy 7-8 dl, ihan joka päivä, sinullakin.
Kuka junttieinari siellä kirjoittelee? Ei kyllä ole ollenkaan normaalia piereskellä wc:n ulkopuolella muiden ihmisten läsnäollessa. Juntit olkoon keskenään ja sivistyneet keskenään. Ei normaalissa perheessä tule kuuloonkaan, että keittiössä tai ruokapöydässä piereskeltäisiin. Toisia tulee kunnioittaa ja perheissä isät näyttävät käytöksessä mallia lapsilleen.
Tunsin kerran miehen, joka piereskeli teatraalisesti ja usein ollessaan kotona. Tähän rituaaliin kuului myös omien pierujen haistelu ja makustelu. Kyseinen tapa alkoi kuvottaa sen verran, että ei pahemmin tehnyt mieli lähentyä henkilöä. Joskus tuntui, että hän todella nautti pieruilla saamastaan vallan tunteesta ja huomiosta. Kyse ei ollut enää normaalista ruumiintoiminnosta, vaan siitä oli tullut hänelle tapa kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka junttieinari siellä kirjoittelee? Ei kyllä ole ollenkaan normaalia piereskellä wc:n ulkopuolella muiden ihmisten läsnäollessa. Juntit olkoon keskenään ja sivistyneet keskenään. Ei normaalissa perheessä tule kuuloonkaan, että keittiössä tai ruokapöydässä piereskeltäisiin. Toisia tulee kunnioittaa ja perheissä isät näyttävät käytöksessä mallia lapsilleen.
Tämä on opittu jo isovanhemmilta ja veteraania kunnioittaen ei tule paskottua muualla kuin vessassa ja saman opetan lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu että olen niuhottaja. Mieheni ei tosiaan muulloinkaan pidättele pieruja mutta keittiössä kun toinen syö voisi vähän huomioida . Ei minua muuten haittaa.
Ap
Et todellakaan ole niuhottaja, jos vaadit hyviä käytöstapoja. Pidä linjasi ja ärähdä miehelle kunnolla. Se toimii aina, kun sanoo, että mies on varmaan sitten seuraavan kuukauden myös ilman seksiä, jos piereskelee. Kuka kokee haisulin seksikkäänä? Jotain rajaa tuohon miehen aivan röyhkeään sikailuun.
Ex nainen pieri kanssa koko ajan ja laitoin pellolle. Ei jaksanut haistella paskaa, vaikka muuten ihan ok naikkonen olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEt todellakaan ole niuhottaja, jos vaadit hyviä käytöstapoja. Pidä linjasi ja ärähdä miehelle kunnolla. Se toimii aina, kun sanoo, että mies on varmaan sitten seuraavan kuukauden myös ilman seksiä, jos piereskelee. Kuka kokee haisulin seksikkäänä? Jotain rajaa tuohon miehen aivan röyhkeään sikailuun.
Seksillä kiristäminen on aina hyvä keino erota.
Minua alkoi ällöttää exä joka jatkuvasti toi esiin tahallaan huonoja puolia itsestään; piereskeli minua päin, heilutteli vatsamakkaroitaan jne. Ei enää haluttanut läheisyys hänen kanssa. Joten piereskelijöille sanoisin, että sitä saa mitä tilaa. Nykyinen mieheni älyää olla kohtelias. En toki häntäkään vaadi pidättelemään, vaan ainoastaan olemaan kohtelias. Eli menemään vessaan tai eri huoneeseen, eikä hän tee asiasta numeroa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt toisen ruumiintoimintojen kontrollointia.
Sen verran voi itse yrittää kontrolloida ruumiintoimintojaan että menee vessaan piereskelemään.
Itse ainakin piereskelen aina jos pierettää. Lääkäri on kieltänyt pidättelemästä.
M20