Miehen piereskely
Mieheni saattaa ihan rennosti piereskellä keittiössä kun olen syömässä. Itseäni yököttää ja yritän olla haistamatta hajua. Olen siitä sanonut, mutta ei ole kyllä lopettanut. Kehtaako muiden miehet tehdä noin?
Kommentit (79)
Voitko syödä ruokasalissa?
Barbro
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä Kirsti pieree .
Meillä myös reskontrassa Maikki.
Vierailija kirjoitti:
Tekee, vaikka on pyydetty ettei niin tekisi.
Miehen vanhemmat voivat myöskin kertoa vessajuttuja kahvipöydässä.
Vakavasti: miehen pierut ovat oikeasti alkaneet haisemaan _todella_ pahalle. Mädäntynyt kananmuna ei ole mitään niiden rinnalla. Lisäksi yhtäkkiä ovat ilmaantuneet ruokailun jälkeiset vatsakivut.
Pitääkö olla huolissaan?
Pitää. T: crohnikko
Mä ja mun mies ollaan molemmat kunnon pieruperseitä. Toinen ku päästää kunnon törähdyksen, ni toinen kommentoi vaan, että "mahtoi olla helpotus!" -ja pikkupaukusta joku "Tiny toot 💕" -kommentti.
Paukkupeppuja ollaan mutta rakastetaan toisiamme. IBS molemmilla tosin. Ehkä miehelläsi on se?
Se on erikoista, että miehet piereskelee niin paljon verrattuna naisiin. Joku varmaan tietää miksi... ?
Minunkin mieheni piereskelee vaikka kuinka, kun naisena minulta pääsee pari päivässä, jos sitä. Ja nekin tyyliin vessassa.
Minusta on epäkohteliasta piereskellä, kun toinen syö. Pyytäisin menemään muualle paskomaan..
Naisten ongelmat, mies ei kärsi turvotuksesta ja piereskelee jos keho niin sanoo. Toivottavasti joku mies pettää näitä turhamaisia naisia.
Itse pidän pikkusormea ojennettuna ja en käy paskalla ikinä. Olen niin fiini motherfucker.
Jos pieree 300 kertaa vuorokaudessa niin kyllä osa niistä sattuu myös ruokapöytään.
Vierailija kirjoitti:
Tästä talosta piereskelijät lentää niskaperse otteella ja äkäseen pihalle. Oli nainen tai mies. Paskalle voi mennä vessaan. M
Käytkö keskellä yötä ulkona pieremässä kesken unien? No niin, eli turpa kiinni v i t u n rotta
Vierailija kirjoitti:
Se on hyväksi terveydelle päästää kaasut ulos. Miehesi tekee ihan oikein.
N18
Suolisto voi huonosti. Ei taida olla kovin kummoinen ruokavalio🤭
Vierailija kirjoitti:
Piereskely on ihan normaalia, oikeastaan ihan parasta. Varsinkin aamut on kiva aloittaa kunnon töräyksellä johon toinen sitten vastaa omallaan. Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Oman kumppanin ja perheen kesken saa olla ihan just niin aito. En voisi olla suhteessa pieruvihaajan kanssa. Ootte ankeita ja tylsiä. Ja kyllä, meillä on kuuma seksielämä silti. Miten ne liittyy millään tavalla toisiinsa. Hohhoijjaaaaa
N.37
🤮
Se on parasta kun on kunnon pieru tulossa niin saapi ottaa hyvän asennon ja antaa pepun vaan laulaa
Itse otan aina hyvän asennon ja sitten paukutan en mieti mitä muut sanoo vaan annan vaan pepun laulaa
Meillä töissä Kirsti pieree .