Miehen piereskely
Mieheni saattaa ihan rennosti piereskellä keittiössä kun olen syömässä. Itseäni yököttää ja yritän olla haistamatta hajua. Olen siitä sanonut, mutta ei ole kyllä lopettanut. Kehtaako muiden miehet tehdä noin?
Kommentit (79)
Piereskely on ihan normaalia, oikeastaan ihan parasta. Varsinkin aamut on kiva aloittaa kunnon töräyksellä johon toinen sitten vastaa omallaan. Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Oman kumppanin ja perheen kesken saa olla ihan just niin aito. En voisi olla suhteessa pieruvihaajan kanssa. Ootte ankeita ja tylsiä. Ja kyllä, meillä on kuuma seksielämä silti. Miten ne liittyy millään tavalla toisiinsa. Hohhoijjaaaaa
N.37
Kolme paikkaa, jossa ei pieretä on ruokapöytä, sauna ja auto.
Muuttaisin erilleen. Toisen nenän alla tahallaan piereskely on aivan kammottavan sivistymätöntä ja epäkohteliasta ja itsekästä. Kauhea mies.
Vierailija kirjoitti:
Piereskely on ihan normaalia, oikeastaan ihan parasta. Varsinkin aamut on kiva aloittaa kunnon töräyksellä johon toinen sitten vastaa omallaan. Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Oman kumppanin ja perheen kesken saa olla ihan just niin aito. En voisi olla suhteessa pieruvihaajan kanssa. Ootte ankeita ja tylsiä. Ja kyllä, meillä on kuuma seksielämä silti. Miten ne liittyy millään tavalla toisiinsa. Hohhoijjaaaaa
N.37
Juntteja olette, yäk
Anna pierun paukkuva. Torstaina hernekeittova on pieru paukkuva. Pröööt.
Vierailija kirjoitti:
Tästä talosta piereskelijät lentää niskaperse otteella ja äkäseen pihalle. Oli nainen tai mies. Paskalle voi mennä vessaan. M
Millä eväillä?
No hyi, laitappa sille laktoositon ruokavalio. Ostat kaikki EILA tuotteina mitä pystyy. Ja pidä puhuttelu, siat syökööt lätissään, syökö myös suu auki? Ilmaa menee ruoan mukana vatsaan. Siltiki, ite söisin eri aikaan omipa sitte tahallista tai ei.
Naiset aina paheksuu piereskelyä mutta miehet pitää lähes urotyönä kun jyräyttää oikein mahtavat pierut ilmoille xD
Kyllähän voismimammat hiilariähkyssä pieree aivan älyttömästi.Sellainen ruokavalio pistää mahan ummelle tai ripulille joka ikinen päivä.
Olen 8 vuotta elänyt nykyisen naisen kanssa eikä piereskellä toistemme läheisyydessä. Pierut voi hoitaa vessassa niin töissä kuin kotonakin. Yksin ollessaan piereskelkööt missä huvittaa.
Kyllä siihen ruokaan kulkeutuu miehesi perseestä kakkahiukkasia ja tarttuu se haju.
Meillä saa kaikkialla muualla piereskellä mutta ei ruokapöydässä.
Lapsille olen myös opettanut, että ihan kaikkien tuttujen kuullen ei tule piereskellä, vain läheisimpien seurassa voi.
Pieraiseeko koskaan suoraan naamalle? Jos ei, niin ei ole kovin huumorintajuinen mies. Huumori piristää parisuhdetta.
Naurattaako naisia kun maha tuntuu ensin turvonneelta, mutta kun pieraisee oikein isosti, tuntuu mahakin selvästi ohenevan xD
Ota asia puheeksi. Jos tuntuu ettei auta, hae apua esim neuvolasta. Kyllä nämä ovat muutettavissa.