Kun kaikki pariutumissuunnat ovat tukossa
Tinder - ei mitään
Baarit - ei mitään
Työpaikka - ei mitään
Harrastukset - ei mitään
Kansanopiston pitsinnypläyskurssit - ei mitään
Tiedostan kyllä, että en ole kaikkein haluttavin tai kiinnostavin mies, mutta en varmasti ihan siellä toisessakaan päädyssä. Kriiterini eivät ole katossa ja olen valmis tutustumaan myös ihmisiin, jotka eivät ehkä ensivaikutelmalta edusta sitä jota etsin. Olen nyt jo niin kauan lyönyt päätäni seinään, että olisi kiva, jos joku kertoisi voiko tämä tästä parantua vai pitääkö tyytyä kohtaloonsa omia polkujaan yksinäisenä kulkevana miehenä.
Kommentit (239)
Mitä harrastat?
Oletko seurustellut aiemmin kuinka pitkään?
Paljonko asuinpaikkakunnallasi on noin suunnilleen asukkaita?
Minusta on tosi vaivaannuttavaa, että deittisovelluksissa ja facen sinkkuryhmissä minua lähestyy viestein 20 vuotta nuoremmat hyvin epävarmat introvertit miehet. Mitä vastata heille loukkaamatta?? Olen 50v mutta kuvien perusteella moni ilmeisesti luulee 15 vuotta nuoremnaksi ??!! (Olen hoikka ja 'tyttömäinen')
Ikään vetoaminen ei edes tepsi, sehän on vaan numeroita.
Kehotan sinkkumiehiä lähestymään oman ikäisiään, omaa koulutustasoa ja omaa painoa vastaavia naisia.
30v lihava amis harvoin on timmin 50v akateemisen haave.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se pakkomielteinen naisen hakeminen ja mieti miten kivaa ja hyvää elämää elät juuri nyt. Tee itseäsi kiinnostavia asioita, hakeudu tilanteisiin, joissa voit tavata samanmielisiä ihmisiä, miehiä ja naisia.
Voit opiskella vaikka jonkun kielen lisää. Mennä sekakuoroon. Opetella puuviiluintarsiaa. Pelata lentopalloa sekajoukkueessa. Etsiä paikkakuntasi kirjastosta keskustelukerhon, tai liittyä seurakunnan raamattupiiriin. Käydä seurakuntien sinkkutreffeillä.
Kaiken kaikkiaan, älä etsi sitä elämäsi naista, vaan elä omaa elämääsi. Siihen sopiva nainen ilmestyy kyllä, kun sinulla on ensin elämä, johon sen naisen voit liittää. Ei kukaan nainen ole sellainen, joka haluaa tehdä toiselle elämän. Naiset haluaa rakastua johonkin, jolla on jo elämä.
En voi estää ketään kirjoittamasta. Se mikä mua häiritsee yli kaiken on ylitulkintojen tekeminen tuntemattomista ihmisistä. Oletetaan jotain, mikä ei luultavasti pidä paikkaansa, mutta se oletus tehdään, koska sen varjolla on helppo perustella etukäteen mietittyä mielipidettään. Sen avulla on myös helppo kritisoida kohteena olevaa henkilöä ja löytää ne viat, jotka hänen elämässään ovat. Tietenkin vielä sanellaan miten hänen pitäisi elämäänsä elää, koska muut tietävät paremmin.
Mulla on elämä. On aina ollut. Joskus parempi ja joskus huonompi. Olen aktiivinen, käyn paikoissa, tyydytän tiedonjanoani, opin uusia asioita. Ulkoilen ja pyrin olemaan positiivinen.
ap
Lähe opiskelemaan sote-alaa. Siellä on nättejä sinkkunaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olin tinderissä jonkin aikaa. Kävin treffeillä myös jokusen epävarman ja ujon miehen kanssa. Oli ihan tuskaa. Tilanne ei parantunut toisillakaan treffeillä. Se epävarmuus oli niin syvällä!
Onneksi minä en ajatellut noin.
Vierailija kirjoitti:
"olen valmis tutustumaan myös ihmisiin, jotka eivät ehkä ensivaikutelmalta edusta sitä jota etsin"
Ilmeisesti sinunkaan ensvaikutelmasi ei kiinnosta naisia.
Minä etsin älykästä ja hoikkaa suomalaismiestä, joten elän yksin. Elämä on täynnä valintoja.
Tämä on ketjun pointti.
Ei kiinnosta ensivaikutelmani. Tiedän sen.
ap
Jututus, nauratus ja kiinnostus. Siinä on kaikki oleellinen.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se pakkomielteinen naisen hakeminen ja mieti miten kivaa ja hyvää elämää elät juuri nyt. Tee itseäsi kiinnostavia asioita, hakeudu tilanteisiin, joissa voit tavata samanmielisiä ihmisiä, miehiä ja naisia.
Voit opiskella vaikka jonkun kielen lisää. Mennä sekakuoroon. Opetella puuviiluintarsiaa. Pelata lentopalloa sekajoukkueessa. Etsiä paikkakuntasi kirjastosta keskustelukerhon, tai liittyä seurakunnan raamattupiiriin. Käydä seurakuntien sinkkutreffeillä.
Kaiken kaikkiaan, älä etsi sitä elämäsi naista, vaan elä omaa elämääsi. Siihen sopiva nainen ilmestyy kyllä, kun sinulla on ensin elämä, johon sen naisen voit liittää. Ei kukaan nainen ole sellainen, joka haluaa tehdä toiselle elämän. Naiset haluaa rakastua johonkin, jolla on jo elämä.
En voi estää ketään kirjoittamasta. Se mikä mua häiritsee yli kaiken on ylitulkintojen tekeminen tuntemattomista ihmisistä. Oletetaan jotain, mikä ei luultavasti pidä paikkaansa, mutta se oletus tehdään, koska sen varjolla on helppo perustella etukäteen mietittyä mielipidettään. Sen avulla on myös helppo kritisoida kohteena olevaa henkilöä ja löytää ne viat, jotka hänen elämässään ovat. Tietenkin vielä sanellaan miten hänen pitäisi elämäänsä elää, koska muut tietävät paremmin.
Mulla on elämä. On aina ollut. Joskus parempi ja joskus huonompi. Olen aktiivinen, käyn paikoissa, tyydytän tiedonjanoani, opin uusia asioita. Ulkoilen ja pyrin olemaan positiivinen.
ap
Ahaa. Tässähän se varmaan tulikin ilmi se villakoiran ydin. Ihan hyväntahtoisesta kommentistani hermostuit valtavasti. Jos olet elämässä muutenkin näin joustamaton jäärä, joka "ei voi estää toisia" puhumasta/ajattelemasta/olettamasta, vaikka tosiasiassa haluaisi estää... niin nou match. Kenenkään kanssa. Olet vaikea luonne, ei semmoisen kanssa kukaan järkevä viitsi olla, ja tyhmää et ilmeisesti kelpuuta.
Ap koittaa nyt ymmärtää, että naisille täällä on kova tarve osoittaa, että miehessä on jokin vikana jos ei naista saa. Kaikki tietävät, että naista saa vaikka miehessä olisi todella paljon vikaa. Kyse on pariutumistaidoista, jotka ovat osin tiedostamattomia ja siksi vaikeita oppia.
Tarvitset ympäristön, jossa voit rennosti tutustua ihmisiin, jossa olet hauskimmillasi ja johon sattuu osumaan sopiva tyyppi. Sinun on kyettävä olemaan hänelle hauska, sydämellinen, mutta myös hieman kiusoitteleva.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, onko sulla ystävinä naisia? Ystävyydestä voi joskus kehittyä suhde, ja naispuolisten ystävien kautta saattaisit tavata heidän ystäviään jne. Minkä ikäinen olet? Jos et ole "vanha" (50+), niin ei todellakaan kannata luovuttaa vielä, sanoivat muut mitä tahansa. Ja jos tinder on ainoa netissä mitä käytät, niin luo tilejä myös nettideittisivustoille. En henk.koht tunne yhtään naista joka etsisi tinderistä vakavaa suhdetta. Seksiseuraa kyllä.
Oma suhteeni alkoi ystävyydestä, siksi suosittelen etsimään naispuoleisia ystäviä. Niitä toisen "puutteita" on helpompi katsoa läpi sormien kun tuntee ihmisen ja mieltyy tämän persoonaan, toisin kuin treffaillessa. Harva haluaa enää jatkaa tapailua jos ei pidä esim. ulkonäöstä ja silloin et saa edes tilaisuutta tuoda esille omaa persoonallisuuttasi (mikä toivottavasti on vahvin puolesi, koska se on loppupeleissä se tärkein).
En ole määritelmäsi mukaisesti vanha, mutta en enää nuorikaan. Profiilin perustamista deittisivustolle olen harkinnut. Joskus vain, kun niitä käytin olivat ne hyvin hiljaisia ja voi olla, että ovat nimenomaan Tinderin myötä vielä entisestään hiljentyneet. Voisihan tuota silti kokeilla. Ei siinä mitään menetäkään.
Olet oikeassa tuosta ystävyydestä. En tosin tiedä mistä tässä vaiheessa elämää voisin naispuoleisia ystäviä löytää, mutta jos tuossa onnistuisin olisi se varmasti mulle sopivin reitti mahdolliseen parisuhteeseen. Voisi edetä hitaammin, ei tarvitsisi heti lyödä kaikkia valtteja tiskiin ja se pahin paine poistuisi, kun tavoite ei olisi nopeasti hurmata vaan ajan myötä katsoa tuleeko jutusta mitään. Ja jos ei tule, niin olisi silti ystävyys tallella.
ap
Onhan sinulla siis vielä vaikka mitä keinoja käyttämättä. Nyt vain hyvää profiilia tekemään ja laita verkkosi vesille usealle eri sivustolle.
Itse en löytänyt mieleisiäni miehiä suomi24-treffeiltä, deitti.netistä enkä okcupidista ja olin jo luovuttaa, mutta sitten löysin happypannarin ja sieltä löytyi täydellinen mätsi. Mies oli ollut 3 vuotta sinkkuna ja hänellä oli treffi-ilmo tinderissä ja pannarissa. Itse olin liikkeellä kuvattomana, koska halusin valita tarkoin, keneen otan yhteyttä. Kyseisen miehen ilmoitus kolahti, kirjoitin hänelle, sovimme samalle viikolle livetreffit ja siitä alkoi seurustelumme.
kokeile alkaa keksiä keinoja miten voisit tehdä hyvää ja tuoda hyvää tähän maailmaan. vaikka se tuntuu ajatuksena ehkä omituiselta ja ei ehkä lohduta sua tässä hetkessä mutta itsellä auttoi.. samat fiilikset ja sama tilanne naisten ja töiden ja oikeastaan kaiken suhteen.. itsekin alkanut hyväksymään että todennäköisesti en ketään löydä sillä parisuhdemarkkinat on aika raadolliset nykyään.
yritä löytää asioita mitä voit tehdä mitkä on jollain tavalla hyödyksi tai tuottaa iloa joillekkin, olipa ne sitten ihmisiä tai eläimiä tai mitä vaan. Koita löytää se tunne että olet hyvä lisä tänne pallolle vaikka et saisikaan sitä mitä toivoisit.. ketään ei voi pakottaa pitämään susta mutta voisit keksiä jonkun jutun jota tekemällä voisit oppia pitämään itse itsestäsi..
Millainen huumoritaju sinulla on? Oletko porukan vitsinkertoja vai se joka istuu tuppisuuna? Katsotko silmiin kun puhut?
Ota aikalisä ja panosta itseesi. Tee itsestäsi kiinnostava. Ala käymään kuntosalilla ja lenkillä. Hanki koira ja tutustu naisiin, joilla on koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ahaa. Tässähän se varmaan tulikin ilmi se villakoiran ydin. Ihan hyväntahtoisesta kommentistani hermostuit valtavasti. Jos olet elämässä muutenkin näin joustamaton jäärä, joka "ei voi estää toisia" puhumasta/ajattelemasta/olettamasta, vaikka tosiasiassa haluaisi estää... niin nou match. Kenenkään kanssa. Olet vaikea luonne, ei semmoisen kanssa kukaan järkevä viitsi olla, ja tyhmää et ilmeisesti kelpuuta.
En hermostunut valtavasti. Sinä tulkitsit mun hermostuneen. Tulkitsit väärin tuntematonta ihmistä, kuten teit ensimmäisellä kerrallakin. En myöskään osaa nähdä hyväntahtoisuutta kommentissa, jonka ydin on elämän puute ja pakkomielteisyys. Varsinkaan, kun noille arvioille ei ollut minkäänlaisia perusteita. Nyt oletit lisää, mutta siihen sulla on tietenkin oikeus. Nyt olen kaiken lisäksi vaikea jäärä.
Tämä on keskustelupalsta. Täällä keskustellaan. Mä näin kommentin, joka ei osunut muhun ja halusin sen korjata. Se ei ole hermostumista.
ap
User kirjoitti:
Ap koittaa nyt ymmärtää, että naisille täällä on kova tarve osoittaa, että miehessä on jokin vikana jos ei naista saa. Kaikki tietävät, että naista saa vaikka miehessä olisi todella paljon vikaa. Kyse on pariutumistaidoista, jotka ovat osin tiedostamattomia ja siksi vaikeita oppia.
Tarvitset ympäristön, jossa voit rennosti tutustua ihmisiin, jossa olet hauskimmillasi ja johon sattuu osumaan sopiva tyyppi. Sinun on kyettävä olemaan hänelle hauska, sydämellinen, mutta myös hieman kiusoitteleva.
En tiedä kuka kommentoijista on nainen ja kuka mies, jos sitä ei erikseen kerrota. Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa. Mä kerron vain miten itse näen asiat ja kerron miten elämääni elän. Siitä voi sitten vetää johtopäätöksiä tai mut tuomita. Ei se mua haittaa. Jos ihan sivuraiteelle lähdetään oletuksissa tai tulkinnoissa niin ne toki pyrin korjaamaan. Keskustelu on hyvä ja mielipiteet ovat rikkaus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun painoindeksi on? Luulen että siinä voisi olla yksi syy..??? Onko iso parta? Millainen pukeutumistyyli?
Kunhan ei näytä kovin paljon ylipainoiselta jauhosäkkimaiselta (livenä sitten voi kyllä olla muutama ylikilo), HYMYILEE kuvissa, ei esittele aurinkolaseja tatuointeja lihaksia alkoholijuomia...
Ja tinder on aika passee, en tiedä mikä olisi nykyisin hyvä sovellus, itsekin ihmettelen samaa. Tinder on mennyt alaspäin tässä reilu 3 vuoden sisään kun sitä viimeksi käytin.
Luultavasti jotkut suositut maksulliset deittipalvelut voisivat toimia, mutta ennenkuin niihin satsaa, kannattaa panostaa niihin kuviin.
Ja olla avoin, rehellinen, mutta ei liian epätoivoinen. Viestitellä sopivasti mutta ei liikaa.
En ole lihava. Parta on trimmattu. Pukeudun normaalisti.
Varmasti ulkonäössäni on vikaa. Pakkohan siinä on olla. Mikään noista kolmesta kohdasta ei kuitenkaan ole katastrofaalisesti pielessä. Voisin olla lihaksikkaampi, parta voisi olla tuuheampi ja vaatteetkin viimeisen päälle. Voiko se kuitenkaan tuosta olla kiinni?
ap
Voi olla. Kokeile välillä ajaa parta (ja viikset?) pois. Kaikki naiset ei niistä tykkää.
Vitsailun lisäksi... uskalla puhua seksistä. Ei mitään törkeyksiä, vaan enemmänkin sellaisia toteamuksia ja huomioita, saa olla itseironinen jne.
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
Ei varmasti ole parrasta kiinni!
Sosialismi tappaa!
Suomeksi
Enkuksi
Jos pidät koirista niin silloin koiraharrastuskin olisi kai mahdollinen. Koiraharrastajissa on paljon naisia ja löytyy todella aktiivisia porukoita esim. Rotuyhdistyksistä , koulutusjutuista ja agilitystä.