Miksi nuorilla naisilla on aina pitkä tukka ponnarilla tai auki?
Kommentit (178)
Miksi itse pidät kouvolatukkaa ja kuvittelet olevasi tyylikäs?
Vierailija kirjoitti:
No mua ei varmaan enää lasketa niin nuoreks, mut mulla on kyl aina ollut muitakin tapoja pitää hiuksiani, nuorempanakin. Useimmiten mulla on nuttura aika korkeella päässä tai sit hollantilainen letti tehtynä toiselle sivulle. Joskus laitan nutturan alas taa, joskus alas sivulle, joskus kiharran tukan ennen nutturan laittamista. Usein mulla on myös puol ponnari tai puol nuttura. Välillä toki tukka on auki, silloin yleensä oon kihartanut sen, tai sit ponnarilla.
Mut tosiaan useimmiten nuttura.
N30
Tätä just tarkoitan, tässä oli jotain vaihtelua jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidän niitä jokotai että sinä voit ap kynityn tukkasi, ruman naamasi ja kaulahelttasi kanssa tuijottaa.
Ei löydy mitään noista. Miksi oletat, että löytyisi?
Ap
Heh, ap on kateellinen kun ehdottelee jotain karmeaa polkkatukkaa naisille, joilla on kauniit pitkät hiukset :) Tiedätkö - on olemassa erilaisia muotivirtauksia hiuksissakin. Nyt on tällainen. Joskus kaikilla naisilla oli tukka nutturalla. Joskus kaikilla naisilla oli jopa hattu, ja vain todella huonot naiset kulki ilman päähinettä. Vähintään huivi piti jokaisella olla. Ja jos oli niin nuori, että ei tarvinnut vielä päähinettä, niin vähintään letillä piti tukka olla.
Ehkä kouvolatukka tulee taas joskus muotiin, sinun ei auta kuin odotella.
No minulla on lyhyt poikatukka. Kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Heh, ap on kateellinen kun ehdottelee jotain karmeaa polkkatukkaa naisille, joilla on kauniit pitkät hiukset :) Tiedätkö - on olemassa erilaisia muotivirtauksia hiuksissakin. Nyt on tällainen. Joskus kaikilla naisilla oli tukka nutturalla. Joskus kaikilla naisilla oli jopa hattu, ja vain todella huonot naiset kulki ilman päähinettä. Vähintään huivi piti jokaisella olla. Ja jos oli niin nuori, että ei tarvinnut vielä päähinettä, niin vähintään letillä piti tukka olla.
Aloittaja ei tainnut ehdottaa hiusten leikkaamista, vaan erilaisten kampausten laittamista pitkiin hiuksiin.
Pitkät hiukset on kaikista kauneimmat ja naisellisimmat. En ymmärrä miksi joku edes haluaa lyhyen tukan vapaaehtoisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että kun joku avtrollimamma tai kenties -pappakin kokee minun hiukseni avoimina/kiinni olevina persoonattomina, pitäisi alkaa laittamaan niitä enemmän? Trolololololoo
Kuule ihan nainen olen. Miksi minun mielipiteeni olisi trolli? Ihmettelen vain täydellistä mielikuvituksen puutetta. Halutaan näyttää samalta kuun muutkin. Miksi?
Ap
Onkohan sinulla sama hiuslaatu kuin minulla. On siis kiharat, ilmavat ja karheapintaiset, todella helppo tehdä erikoisia nutturoita ja lettikampauksia. Menee oikeastaan helpommin ja nopeammin, kuin että siististi hiukset aukipidettävään kuntoon.
Suorahiuksisilla tutuilla taas vaatii kunnon esityöstämiset tupeerauksineen, lakkoineen jne. Eli ymmärrän hyvin, ettei jaksa samanlaisia alkaa väkertää joka aamu, kun aikaa menee huomattavasti enemmän kuin minulla.
Aijaa. Ei oo koskaan tullut mieleen, että joku saattaa loukkaantua siitä, miten pidän tukkani. What a time to be alive.
Ap: hanki työ tai harrastus. Sulla on liikaa vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan keksi mitään muuta vaihtoehtoa pitkälle tukalle kuin kouvolatukka?? Sitä paitsi monelle naiselle sopisi paremmin esim. nätti polkka. En vastusta pitkiä hiuksia, mutta miksi pitää seurata muotia niin sokeasti, ettei keksi mitään muuta? Kateudesta ei ole kyse, vaan ihmettelen sokeaa massan mukana kulkemista. Kukaan ei erotu toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska avonaiset on seksikkäät ja ponnari tukka on urheilullinen. Lenkillä ja jumpassa on aina ponnarilla.
Ai, tästä lähtien pidän aina ponnarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan keksi mitään muuta vaihtoehtoa pitkälle tukalle kuin kouvolatukka?? Sitä paitsi monelle naiselle sopisi paremmin esim. nätti polkka. En vastusta pitkiä hiuksia, mutta miksi pitää seurata muotia niin sokeasti, ettei keksi mitään muuta? Kateudesta ei ole kyse, vaan ihmettelen sokeaa massan mukana kulkemista. Kukaan ei erotu toisistaan.
No mitä sinä itse teet hiuksillesi kun olet niin uniikki lumihiutale ?
Taisinpa sohaista muurahaispesään alapeukuista päätellen. Nykyään ei edes ole pakkoa näyttää tietynlaiselta niin kuin vaikka 1800-luvulla, jolloin naisilla piti olla pitkät hiukset, piste. Nykyään ei ole mitään pakkoa, silti nuoret naiset haluavat pitää saman näköisen kuontalon kuin kaikilla muillakin.
Ap
Helppous. Virittelen sitten, kun tarvitsee jotain juhlavampaa, arkena toimii tämäkin.
Onko AP niitä joilla on vihreä sivukalju vai?
Toivon ja rukoilen pitkiä hiuksia, on kauniit.
t. nuori nainen, polkkapituiset hiukset
Vierailija kirjoitti:
Taisinpa sohaista muurahaispesään alapeukuista päätellen. Nykyään ei edes ole pakkoa näyttää tietynlaiselta niin kuin vaikka 1800-luvulla, jolloin naisilla piti olla pitkät hiukset, piste. Nykyään ei ole mitään pakkoa, silti nuoret naiset haluavat pitää saman näköisen kuontalon kuin kaikilla muillakin.
Ap
Nuorilla on vielä paksut ja kiiltävät hiukset, jotka näyttävät kauniilta ilman mitään erikoista laittamista. Kannattaa siis säästää kampaamorahat ja laittaa ne johonkin muuhun.
Siinä että pitää hiuksia ponnarilla ei ole kyse "massan mukana menosta" vaan ihan tavallisesta laiskuudesta. Niiden hienojen lettien sun muiden väsäämisessä menee aikaa ja se on muutenkin vaikeaa letittää omia hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sinä itse teet hiuksillesi kun olet niin uniikki lumihiutale ?
Välillä polkka, välillä puolipitkä tai pitkä, kiharrettu tai suora, nutturalla tai letillä, erilaisilla kampauksilla, eri värejäkin olen kokeillut (ei shokki-). Ihan lyhyt tukka on vielä kokeilematta, mutta joillekin sellainenkin sopii tosi hyvin. Kauhean ahdas kuvitelma, että naisella pitää olla aina pitkät hiukset, ja sitten niille ei tehdä mitään.
Ap
Pidän niitä jokotai että sinä voit ap kynityn tukkasi, ruman naamasi ja kaulahelttasi kanssa tuijottaa.