Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paraskaan kasvisruoka ei kuitenkaan koskaan ole yhtä hyvää kuin hyvä liharuoka.

Vierailija
03.01.2020 |

.

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 50v ja ollut sekasyöjä, mutta lihan syönti on aina vähän tökkinyt. Varsinkin jos olen ajatellut mitä se liha oikeasti on.

Sitten kun nuorena menin lukemaan ammattiin, jossa luettiin ihmisen anatomia ja nimenomaan tuki-ja liikuntaelimet, vastenmielisyys lihaa kohtaas lissääntyi. Kinkkua syödessä ajattelin, että se on possuraukan pakaralihas. Ja sillä on ihan oma tehtävänsä possun liikkuessa.

Nyt olen vuosia ollut kasvisruualla ja en kyllä lihaa kaipaa. Liha maistuu jo pahalle, verelle ja raudalle.

Kyllä paras possu on elävä possu. 

Eläimen silmistä näkee, että se kärsii ihmisten ahneudesta. Tuotantoeläin  jo sanana kuulostaa pahalta. 

Eläimiä tuotetaan liukuhihnalta, syntymään ja elämään lyhyen elämän, joka on vain kärsimystä, päätyäkseen teurastamoon ja ihmisen lautaselle.

Joulun aikaan näin videon, joka oli kuvattu jossain pienteurastamossa. Siinä mies sitoi pos

Ei niitä eläviä possuja ole, jos ravinnoksi käyttäminen loppuu. Tuskin niitä kukaan lemmikkinä pitäisi.

Vierailija
182/186 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha maistuu kauhealta ilman suolaa ja mausteita. Kasvikset taas hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö sekasyöjät, että heidän uloste haisee kamalalta. Iso ero siihen, jos syö kanaa ja kalaa.  Myös liharuoka haisee pahalta. Tämän huomaat, jos olet syömättä punaista lihaa pitkään.

Vierailija
184/186 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka on hyvää, kun se tehdään vanhoilla ruokaohjeilla tuoreista kasviksista. Kaikki nykyiset prosessoidut vegeruoka-ainekset ja vege-einekset ovat ihan sitä itseään eli paskaa.

Vierailija
185/186 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän erityisesti hyvistä kasvisruuista, missä on myös maito-/ muna. Vegaaniruokakin voi olla tosi hyvää, mutta vaatii paljon enemmän osaamista. Erilaiset pitkälle prosessoidut korvikkeet ja muut tuotteet kuten soijasuikaleet ovat yleensä aivan hirveitä.

Vierailija
186/186 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lihasta ja kalasta paljonko sitä pitää maustaa. Ei ne tuoreet kasviksetkaan esim höyrytettynä sellaisenaan kovin kummoiselta maistu.

Moni kasvissyöjä ei ole esim. koskaan saanut hyvin valmistettua liha/kalaruokaa hyvästä lihasta/kalasta.

Jos lapsuuskodissa esim. ostetaan halpaa Atriaa ja HK:ta ei ihme, ettei maistu. Nehän ovat sitä stressilihaa.

Itse ole kasvispainotteisesti syövä, joka syö myös laadukkaita eläinperäisiä tuotteita. En syö eineksiä, enkä prosessoituja elintarvikkeita. Teen kaiken kotona itse, mitä prosessoituina ja lisäaineillä kyllästettyinä kaupoissa myydään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä