Miehellä rytmihäiriöitä. Tuleeko saikkua
Mies lähti työ reissuun mutta hakeutui jo perillä sairaalaan. Huono vointi johtui rytmihäiriöistä. Tuleekohan tuosta saikkua.
Kommentit (10)
Melkein jokaisella on joskus rytmihairioita. Laakityksella selviaa.
Kai nyt vähintään jätät miehesi kun ilkesikin hakeutua hoitoon köyhien ihmisten joukkoon? Ootko muuten ite ostanu köyhien ihmisten tarjoustuotteita? Pitäskö sun mennä töihin niin ei tarvis tarjouskamaa ostella?
Lääkkeet ja/tai rytminsiirto ja lääkkeet.
Riippuu siitä mistä niiden epäillään johtuvan. Esim. Sydänlihastulehdus tai stressi voi aiheuttaa rytmihäiriöitä jolloin saikku on paikallaan. Mutta joissain tapauksissa annetaan vaan esim propralit kouraan ja käsketään välttämään raskasta liikuntaa
Mulla oli voimattomuutta ja rytmihäiriöitä. Ekgssä lisälyöntejä. Propralit kouraan ja 1,5vk saikkua. Diagnoosi sydänlihastulehdus. Levolla meni.. Olin tuolloin 28 ja takana oli vissiin vähän liian rajut festarit pienessä flunssassa
Ei saa kestää yli 2 vrk. Rytmi on käännettävä sairaalassa.
Onneksi olen varakkaasta suvusta ja evoluutio sen mukainen, ei tarvi kärsiä köyhien rytmihäiriöistä
silppu,kokeile jos stringit auttaa
No ei pelkästään rytmihäiriöistä tule. Se on vain hyvä hetki miettiä elämäntapoja. Alkoholi, ravinto, väsymys, stressi, tupakointi, liika kahvi ja lisäksi monet kropan häiriöt (suolatasapaino, kilpirauhanen) aiheuttaa rytmihäiriöitä. Mulla on ollut jo 20 vuotta ja elämäntapoja säätelemällä olen saanut vähennettyä minimiin. Saikkua en saanut koskaan, lääkitys on lopun elämää.
Tulee.