Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIis mikä helvetti tämä OmaPosti on? Laskut mennyt perintään tän paskan takia!!

Vierailija
03.01.2020 |

Tuli joskus tehtyä tuonne tunnukset, kun halusin seurata lähettämääni pakettia. Nyt ihan SATTUMALTA kirjauduin ko. palveluun tsekkaamaan tilaamani paketin matkaa, niin jumalauta sieltähän nyt löytyi sinne menneenä pari laskua joista eräpäivät ehtinyt mennä ja maksumuistutusta pukkaa. Ja tämän siis huomasin ihan sattumalta!! En ole tietääkseni missään vaiheessa laittanut mitään suostumusta mihinkään, että laskut menisivät tuonne. Mihinkään ei ole tullut ilmoitusta noista tuonne saapuneista laskuista (sähköposti, tekstiviesti..) että niitä olisin edes hoksannut mennä katsomaan ko. pskapalvelusta.

Maksan nyt nuo erääntyneet laskut veke, mutta kyllä vtuttaa ja lujaa! Voiko tuon palvelun poistaa kokonaan ettei tällainen tilanne uusi tai saako jostain edes ilmoituksen kun tuonne menee laskuja tai postia? RAAAGGGHHHH

Kommentit (343)

Vierailija
341/343 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin nyt vasta tuon OmaPostin Digipostin, siellä on valtavasti laskuja jotka on sen mukaan maksamatta, vuodesta 2019 alkaen. Ilmeisesti olen ne kuitenkin maksanut kun ei ole tullut mitään perintäkirjeitä tai sähköt lakanneet toimimasta. Ilmeisesti tämä ei ole synkronissa mitenkään pankin kanssa jonne maksan laskuja? LÄhinnä DNA:lta ja Heleniltä on noita maksamattomaksi merkittyjä. 

Minulle on tullut sähkölaskut tähän asti paperisena, koska olen niin halunnut. Nyt ovat lopettaneet sen ilmoittamatta, ja se oli mennyt omapostiin, ja jäi maksamatta.

Kävin vilkaisemassa, ja siellä on montakymmentä laskua, joissa on merkintä "maksamatta", sillä se ovat siis tulleet myös paperisina ja maksettu eri kautta.

On harvinaisen hämäävä palvelu.

Vierailija
342/343 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkiin e-laskuna, viranomaisviestit suomi fi palveluun. Mitä hyötyä palveluiden keskittämisestä on jos pitää olla tili sataan paikkaan.

Aikanaan netpostista paska kokemus, en käytä omapostia varmana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/343 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole omapostia silti sinne on tullut laskuja. Haistakoot kissanpaskat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä