Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohdintaa tinderistä (älä lue jos ärsyttää)

Vierailija
03.01.2020 |

Siispä. Menin tinderiin. Perusnaisena (ja siis todellakin perus, en kuvittele olevani jumalan lahja miehille), sain nopeasti paljon tykkäyksiä. Mutta aikalailla ainoa tapa saada matcheja on että klikkaan ne tuon tinder goldin kautta, eli niistä joista näen, että ovat valmiiksi minusta tykänneet. Olen saanut ainoastaan YHDEN, siis YHDEN, matchin selaamalla profiileja normaalisti.

No toki syy voi olla siinä että pyyhin oikealle liian hyviä miehiä, jotka eivät vaan ole minusta kiinnostuneet yhtään missään mielessä. Mutta siis ei ne pyyhkimäni kuitenkaan ole olleet mitään rikkaita tai mallipojuja... ihan perus insinöörejä ja sähköasentajia. Ja tuon goldin kautta tulee ihan saman "tasoisia" heppuja, mutta jostain 100 kilometrin päästä, ei samasta kaupungista.

Onko tässä joku sellainen juju että ne lähellä olevat, potentiaaliset miehet jotka pyyhin oikealle, niin niille ei edes näytetä minun profiiliani, ennenkuin he ostavat maksullisen version? Koska tottahan toki tinder tekee bisnestä ensisijaisesti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä tinderiä kotona, koska en halua näkyä kaikille tutuilleni siellä. Jos ostaisin tuon maksullisen niin mätsäilisin 50-100 km etäisyydelle. Nykyisin pidän tinderiä auki silloin kun itse poistun kaupungista. Olen tosin nainen.

Vierailija
2/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt Tinderin kautta kaksi miestä. Molemmat läheltä ja ihan ovat samaa ikäluokkaa kuin minäkin. Toisen kanssa olin kaksi vuotta, toisen kanssa olen parisuhteessa nyt. Ensimmäisellä oli se maksettu versio, toisella ei. Minullakaan ei ollut maksettua. En usko mihinkään sellaiseen, että Tinder ei muka näytä joillekin jotain profiileja. Jos ikä ja etäisyys täsmää, niin aivan varmasti näyttää profiilin. Tietenkin täytyy muistaa, että Tinder näyttää SEN hetkisen olinpaikan etäisyyden kummallakin, eikä sitä missä toinen asuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä tinderiä kotona, koska en halua näkyä kaikille tutuilleni siellä. Jos ostaisin tuon maksullisen niin mätsäilisin 50-100 km etäisyydelle. Nykyisin pidän tinderiä auki silloin kun itse poistun kaupungista. Olen tosin nainen.

No mutta näythän sinä muille, jos heidän etäisyysasetuksensa sen sallii? Sinä vain et näe heitä. 

Vierailija
4/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt Tinderin kautta kaksi miestä. Molemmat läheltä ja ihan ovat samaa ikäluokkaa kuin minäkin. Toisen kanssa olin kaksi vuotta, toisen kanssa olen parisuhteessa nyt. Ensimmäisellä oli se maksettu versio, toisella ei. Minullakaan ei ollut maksettua. En usko mihinkään sellaiseen, että Tinder ei muka näytä joillekin jotain profiileja. Jos ikä ja etäisyys täsmää, niin aivan varmasti näyttää profiilin. Tietenkin täytyy muistaa, että Tinder näyttää SEN hetkisen olinpaikan etäisyyden kummallakin, eikä sitä missä toinen asuu.

Kaikella kunnioituksella, kaksi nyt kuitenkin on aika vähän eikä kerro vielä mitään. Ja toki näyttää, mutta useimmat kuitenkin oleilee kaikenaikaa samassa kaupungissa, eli ei ne etäisyydet silloin hurjasti vaihtele. 

Vierailija
5/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla välillä aloittaa Tinder alusta asentamalla se uudelleen.

Vierailija
6/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella, kaksi nyt kuitenkin on aika vähän eikä kerro vielä mitään. Ja toki näyttää, mutta useimmat kuitenkin oleilee kaikenaikaa samassa kaupungissa, eli ei ne etäisyydet silloin hurjasti vaihtele. 

Siis tarkoitin kylläkin kaksi sellaista, joiden kanssa olen/olen ollut parisuhteessa:) Kyllä mulle matcheja tuli paljon ja treffailinkin aika monia.

Vierailija
7/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin isompi kynnys laittaa oikealle ihmisiä, jotka asuvat lähellä ja joiden naama on jotenkin tuttu. en tiedä mistä johtuu

Vierailija
8/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös antaa mahdollisuus ei niin kiinnostaville profiileille. Siellä takana voi silti olla kiinnostava ihminen. Minä tykkäsin ihan suttukuvasta ja nyt olemme seurustelleet jo useamman vuoden.

Vierailija
9/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa myös antaa mahdollisuus ei niin kiinnostaville profiileille. Siellä takana voi silti olla kiinnostava ihminen. Minä tykkäsin ihan suttukuvasta ja nyt olemme seurustelleet jo useamman vuoden.

Niinhän se voi olla. Harmillista kun moni mies (ja ehkä nainenkin, mutta näen vain miesten profiilit), laittaa itsestään ihan surkeat kuvat, vaikka varmasti saisi ihan hyvätkin otettua. Tai sitten jos onkin saanut hyvät kuvat, niin ei kirjoita itsestään _yhtään mitään_. Säästäisi aika paljon kaikkien aikaa kun jokainen ottaisi itsestään hyvät kuvat ja kirjottaisi edes muutaman asian itsestään ja siitä mitä hakee. Muuten melkoista hakuammuntaa.. 

Vierailija
10/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tiedä miten miehet tuota käyttävät mutta naisena etsin sieltä enimmäkseen seksiä. Mä en tykkää koskaan lähialueen miehistä, haen seksini kauempaa. Pk-seudulla lienee toisin, itse asun vähän pienemmässä kaupungissa. En halua, että kaupungilla kävelee joku satunnainen tuttavuus vastaan.

Vierailija
11/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta näythän sinä muille, jos heidän etäisyysasetuksensa sen sallii? Sinä vain et näe heitä. 

Joo, mutta eka näyttää lähellä olevat. Että jos mun naapurilla on etäisyys 100 km ja sattuu selaamaan tinderiä samalla hetkellä kun mullakin on se kortti näkyvissä vaikka 0,5 h viikossa, niin saattaa minut nähdä.

Vierailija
12/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en tiedä miten miehet tuota käyttävät mutta naisena etsin sieltä enimmäkseen seksiä. Mä en tykkää koskaan lähialueen miehistä, haen seksini kauempaa. Pk-seudulla lienee toisin, itse asun vähän pienemmässä kaupungissa. En halua, että kaupungilla kävelee joku satunnainen tuttavuus vastaan.

Miksi? Mitä hävettävää siinä on? Outoa että kehtaa mennä sänkyyn jonkun kanssa mutta sitten se sänkykumppani muuttuu hottiksesta nolottavaksi.

Vierailija
13/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta eka näyttää lähellä olevat. Että jos mun naapurilla on etäisyys 100 km ja sattuu selaamaan tinderiä samalla hetkellä kun mullakin on se kortti näkyvissä vaikka 0,5 h viikossa, niin saattaa minut nähdä.

En usko että se toimii aukottomasti noin. 

Vierailija
14/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis piilotatko profiilisi aina paitsi 30 minuutiksi viikossa?

Vierailija
15/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan Tinderillä on ainakin jotain säätöjä palvelussa olla, että saadaan ihmiset koukutettua ostamaan se maksullinen versio. 

Vierailija
16/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku tykkää sinusta siirtyy tämän henkilön profiili näytille sinun selattavaan listaasi alkupäähän. Sinun täytyy vain selata enemmän niin niitä matcheja tulee. Omista asetuksistasi ja sijainnistasi riippuen tarjolla voi olla niin paljon ehdokkaita, että kestää pidemmän aikaa, että profiilit kohtaa.

Selaamalla myös omaa profiiliasi näytetään enemmän muille.

Vierailija
17/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ReAlisti kirjoitti:

Pakkohan Tinderillä on ainakin jotain säätöjä palvelussa olla, että saadaan ihmiset koukutettua ostamaan se maksullinen versio. 

No kyllä moni sen goldin ottaa, koska silloin näkee ne ketkä ovat jo sinua matchanneet. Ei tarvitse ”turhaan” swaippailla.

Vierailija
18/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä hävettävää siinä on? Outoa että kehtaa mennä sänkyyn jonkun kanssa mutta sitten se sänkykumppani muuttuu hottiksesta nolottavaksi.

Ei siinä sellaista efektiä ole vaan yleensä ottaen en halua olla se nainen joka on harrastanut seksiä puolen kaupungin kanssa. Muut saa olla mun puolesta.

Vierailija
19/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi asuvansa pienemmässä kaupungissa, niin varmaan alkaa jutut kiertämään.

20/20 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä. Menin tinderiin. Perusnaisena (ja siis todellakin perus, en kuvittele olevani jumalan lahja miehille), sain nopeasti paljon tykkäyksiä. Mutta aikalailla ainoa tapa saada matcheja on että klikkaan ne tuon tinder goldin kautta, eli niistä joista näen, että ovat valmiiksi minusta tykänneet. Olen saanut ainoastaan YHDEN, siis YHDEN, matchin selaamalla profiileja normaalisti.

No toki syy voi olla siinä että pyyhin oikealle liian hyviä miehiä, jotka eivät vaan ole minusta kiinnostuneet yhtään missään mielessä. Mutta siis ei ne pyyhkimäni kuitenkaan ole olleet mitään rikkaita tai mallipojuja... ihan perus insinöörejä ja sähköasentajia. Ja tuon goldin kautta tulee ihan saman "tasoisia" heppuja, mutta jostain 100 kilometrin päästä, ei samasta kaupungista.

Onko tässä joku sellainen juju että ne lähellä olevat, potentiaaliset miehet jotka pyyhin oikealle, niin niille ei edes näytetä minun profiiliani, ennenkuin he ostavat maksullisen version? Koska tottahan toki tinder tekee bisnestä ensisijaisesti.

Joo tuossa olet oikeassa että bisnestä. Ei ole tarkoitus sitouttaa ihmisiä toisiinsa vaan ihmisiä sovelluksen käyttäjiksi.

Googlen avullahan löytyy paljon juttua Tinderin algoritmin toimivuudesta.

Ei se Amori ole, eikä kohtalo vaan Tinderin omistajat jotka päättävät sinusta.

Tuossa vähän Ap'een aivojen muutoksesta😄

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/06/15/kuusi-tapaa-joilla-tinder-vaik…

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän