Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avantouinti jatkuvalle palelijalle?

Viiden äiti
03.01.2020 |

Minulla on aina kylmä. Ääreisverenkiertoni on todella huono. Ruokatottumukset yms kunnossa ja lenkkeilen muttei auta mitään. Olen hoikka ja minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Inhoan tätä palelua. Voisiko avantouinti olla minulle? Auttaako? Vai vilukissalle juuri väärä idea? Pitääkö aamuisin vai mihin aikaan vaan ja miten aloittaa? Vinkkejä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ainakin avanto toi helpotusta paleluun.

Kokeilemaan vaan!

Vierailija
2/8 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minulla auttoi. Pelkkä kastautuminen ei paljoa auta, Kunnon uinti, minuutti tai pari. Alkuun joudut tietenkin totuttelemaan, mutta pidennä aikaa joka kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista kilppariarvot ja lääkitys! Mulla loppu palelu kun laitettiin lääkitys kohdalleen, mikään muu ei auttanut.

Ja ehkä kannattaa mennä muualle kuin terveyskeskukseen jotta saa asiantuntevan lääkärin....

Vierailija
4/8 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvot on kohdillaan. Ei silti riitä.

Niin onko väliä missä vaiheessa päivää ui? Saunan yhteydessä vai ilman? Kuinka monta kertaa viikossa uitte?

Ap

Vierailija
5/8 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää mikä toimii sulle parhaiten.

Vierailija
6/8 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko matalat verenpainetasot. Jos on, niin yritä nostaa suolalla ja älä juo liikaa vettä. Tän ohjeen sain lääkäriltä ja auttoi jossain määrin.

Vierailija
7/8 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä. 

Mä palelen eniten iltaisin. Käyn avannossa aamuisin, jos käyn illalla, mun uni huononee vaikka kirjallisuuden mukaan sen pitäis parantua avannolla. Sillähän se selviää kun kokeilet. 

Vierailija
8/8 |
03.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi palelija, mutta minulle kyllä riittää 10 sekunnin uinti pari kertaa viikossa iltaisin. Paikassa missä käyn ei ole saunaa, mutta se ei haittaa. Oikeastaan pidän enemmän avantouinnista ilman saunaa, lämmin ja hyvä olo tulee kyllä sen jälkeenkin kun heti kuivaa itsensä ja vaihtaa lämpimät vaatteet päälle. Valkosormisuuskin on hieman helpottunut avantouinnin myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi