Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako uusi Kimpassa-ohjelma? Eikö toi Kuustosen naama ole jo liian kulunut?

Vierailija
02.01.2020 |

Tuo nyt uuden vaimonsa isosti esille. Kumpi kiinnostaisi, ex:n ja Mikon tarina vai nyksän ja Mikon ihanuus. Mä kuuntelisin mieluummin Maritan tarinan ja Mikon laittaisin teeveestä eläkkeelle.

Kommentit (360)

Vierailija
281/360 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Jutta on tehnyt naamalleen? Näyttää Madonnalta, eikä hyvällä tavalla.

Ihan on aidot, henkistyneet täytteet ja botoksit siellä.

Olikohan kasvoja kohotettu, kun silmät oli nousseet puoliotsaan?

Jutta näyttää ihan ET:ltä. Pinkeäksi kiristetyssä naamassa silmät sojottaa eri suuntiin, ehkä jopa avaruuteen.

Vierailija
282/360 |
25.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP, ei mulla muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/360 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Silvo ja siten seuraava jakso kiinnostaa kyllä.

Vierailija
284/360 |
27.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuustonen hakee itselleen vertaistukea näistä muista eronneista ja karanneista. Joka ohjelmassa ton eläke ukkelin naama kyllästyttää, siksi vaihdan kanavaa.

Vierailija
285/360 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa aito oli Larmien mirri.

Vierailija
286/360 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa aito oli Larmien mirri.

Mirri Larman oli paras: rento,onnellinen, sitoutunut kotiinsa ja ruokakuntaansa- ja ulkonäöltään ja sävyltään kotiin ja sen värimaailmaan sopiva.

Vierailija
287/360 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kuustonen hakee itselleen vertaistukea näistä muista eronneista ja karanneista.

Tämä. Tosi hyvä argumentti. Hyvä selitys tälle paradoksille. Ohjelma selvittää, mikä saa pariskunnat sitoutumaan ja pysymään yhdessä. Ja osallistujat ovat lukuisia parisuhteita läpikäyneitä, eronneita ja vastarakastuneita kestoltaan tosi lyhyissä parisuhteissa....

Eli onkin niin, ”että en ainoastaan minä, vaan kun nämä kaikki muutkin”, ja ”ei tää mun juttu vielä mitään oo, nää muut ne vasta on temppuja tehneet”...

Vierailija
288/360 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta julkisuuteen tuotua parisuhdetta Jutalla on ollut? Oli tää ternimaito Jussila, sitten Gustafsberg ja Larm. Eihän se oo kun kolme. Ihan normi määrä.

Vierailija
289/360 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ohjelma se oli, jossa oli Jutta ja jonkun ex-miehensä nyxä tai joku ja jotenkin monenlaisten parisuhteiden Yhteisiä lapsia. Ja tosi hyvä oli se kuvio, miten aikuiset olivat hyvissä ja sopuisissa väleissä ja lasten hyvä olla. Ja sellaisetkin aikuiset, joilla ei biologista suhdetta lapseen olivat tärkeitä ja aidosti sitoutuneita lasten elämään.

Jutan lämpö, positiivinen asenne ja hyvä itsetunto jäi siitä mieleen. Ja Miten paljon omalla asenteella voi hyvinvointiin vaikuttaa, että itsekäyttäytyy muita kunnioittaen ja tukien. Olin tosta ohjelmasta ja Jutasta jo silloin tosi vaikuttunut.

Vierailija
290/360 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymykseen vastaus: ei kiinnosta. On kulunut, ihan siinä missä kenen tahansa muunkin seitsämättäkymmentä vuotta käyvän seniorin.

Vierailija
291/360 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, että ikäihmiset pysyy työelämässä. Moni muukin vika vuodet ottaa kaikki mahdolliset työtehtävät eläkettä kerryttääkseen...

Vierailija
292/360 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelmaidea. Mutta juontajaksi joku perheterapeutti tm. ammattilainen. Samalla tapaa kuin supernanny-ohjelmassa.

Vierailija
293/360 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Lasten käyttäytymisongelmat kyllä saa julkisesti avata ja tosiasiat lyödä pöytään ja samoin ratkaisut. Ja ammattilainen nimeämässä ongelmat ja kipukohdat. Mutta se sopii, kun on kohteena puolustuskyvyttömät lapset.

Aikuiset saa värittää ja vääntää kuvionsa julkisuudessa mielensä mukaisiksi julkisuuskuvaansa kiillottaen -ja tällaiset rupattelija-juontajat komppaa.

Entä jos supernannyn tapaan aikuisilta kysyttäis vaikka näin: miten vaikuttaa alaikäiseen lapseesi se, että sulla on 4. Parisuhde menossa? Miltä itsestäsi tuntuisi, jos nykyinen puolisosi jättäisi sut tyypin vuoksi, joka on niinkuin sä 20 vuotta nuorempana, ja julistaisi uutta onneaan medioissa, niin tuntuisiko hyvältä? Miltä susta tuntuisi, jos sinun lapsesi olisi ammatissaan lahjakkaampi ja parempi kuin pomon lapsi, mutta työpaikaa ei saisi sun lapsesi vaan pomo valitsisi omansa?

Vierailija
294/360 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olisitko itse teininä toivonut, että isäsi kuvailisi telkkarissa sukupuolielämäänsä uuden puolisonsa kanssa?

Vierailija
295/360 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hynynen sanoi että seksi toimii Marin kanssa. Miltä tämä mahtaa kuulostaa hänen lapsestaan? Aikuisen itsekkyydellä ei ole mitään rajaa näköjään. Julkisudessa täytyy olla keinolla millä hyvänsä. Säälittävä tyyppi.

Vierailija
296/360 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluneita on Lahtinen, Hirviniemi, Hintikka, Ketonen jne

Vierailija
297/360 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluneita on Lahtinen, Hirviniemi, Hintikka, Ketonen jne

Paitsi että Ketonen ei kuulu joukkoon. Olisikin jatkanut Hyvien ja huonojen uutisten vetäjänä, mutta taitaa koko ohjelma olla telakalla.

Vierailija
298/360 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Jutta Larm? Miehet vaan vaihtuu, miten lapsen psyyke kestää tätä? Miksi tällainen botoxilla ja silikonilla täytetty julkimo otetaan ohjelmaan kertomaan parisuhteestaan? Eikö tämä ole aika irvokasta? On haistanut että hyvinvointibisnes on nyt se juttu, ja sen mukaan rakentaa parisuhdettaankin. Kovin on kiristetty naamasta ollakseen uskottava hyvinvointivalmentaja.

Vierailija
299/360 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä pidän tosta Brotheruksesta. Kuustonen on kulunut, jopa mulle, vaikken yleensä juuri telkkaria katso enkä siten ole nähnyt ohjelmia, joissa hän on aiemmin ollut. Ilmeisesti oon kuitenkin nähnyt, ainakin jossain Nenäpäivässä, kun kyllästyttää.

Jännä vaan, että Brotherus on vielä tuossakin iässä kiltti muita huomioiva ja kuunteleva tyttö. Toki se on hänen osansakin haastattelijan ominaisuudessa, mutta nuo hieromiset ja koskettelut liittyy myös tuohon toisten huomioimiseen ja palvelemiseen. Kunhan muilla on hyvä olla.

Mua ei se Hynynen ja Perankoski -jakso kiinnostanut, joten sitä en katsonut, ei myöskään Saara Aalto -jakso. Palanderia kävi sääliksi, eukkonsa on aivan kaamea. Hyvin onnistuivat sen välittämään, vaikka haastattelijat itse eivät ottaneet kantaa. KP ja Larivaara olivat taas täysin feikkejä, aivan kaameita ihmisiä. Mietin, mistä moinen tunne tuli, mitähän kaikkea heillä on haudattuna menneisyydessä, vai ovatko vain molemmat kehittymättömiä ja narsistisia omalla tavallaan.

Hedberg ja Tuupanen olivat selvästi ihan järjissään ja pidin heistä parina. Jutta Larmia ja sitä bachelor-turpaa kävi jopa sääliksi. He vaikuttivat älyllisesti kovin köyhiltä, vaikka olivat muka löytäneet sisäisen rauhan tai ties mitä nyt selittivätkään löytäneensä. En tiedä kummankaan koulutustaustaa, mutta epäilen, että paljon ei lukuja ole taustalla. Kiva kuitenkin, että ovat onnellisia. Ei ole keneltäkään pois.

Vierailija
300/360 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Silvo on käsittämättömän upea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä