Nainen, oletko ollut s eksisuhteessa miehen kanssa, joka haluaa, että tapaatte aina hänen luonaan?
Kommentit (23)
En ikinä. Nauran aina miehille jotka edes kehtaa ehdottaa tuollaista.
Kerran yritti saada mut hakemaan kortsutkin.
Silloin jäi kyllä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Onko monikin järjestelyä ehdottanut?
En ole nainen, mutta olen miehenä ollut käänteisessä tilanteessa.
Tai yritettiin ihan oikeaakin seurustelua, mutta eihän siitä mitään tullut kun nainen ei osannut nukkua kuin kotonaan.
Oli sillä kyllä muitakin isoja ongelmia, ei vaan homma kantanut edes seksisuhteena, siitäkään huolimatta että hän tosiaan oli erittäin seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Miten nää miehet tuon ehdotuksen muotoilee?
Ihan uteliaisuudesta kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisit silloin tällöin käymään tms.
Eli meneekö se tosiaan niin että p#not on aina naisen luona?
Jos olisin pelkässä seksisuhteessa niin tuo sopisi ainakin aluksi. Varmistuisin, että mies asuu yksin tai ainakin jäisi vaimolleen kiinni kakkosasunnon vuokrailusta jos vaimoa kiinnostaisi. :D Mut pidemmän päälle ei ja olen sen verta hyvä pano, että miehen kannattaisi kyllä nähdä matkustamisen vaiva. Jos en hänen mielestään olisi niin tuskinpa hänkään vaivan arvoinen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko monikin järjestelyä ehdottanut?
On netissä. En seksisuhteita harrasta ylipäänsä, mutta se että kehtaa vielä pyytää että nainen oikein tulisi hänen luokseen kun ovat jopa pitemmän matkan päässä on jotain niin törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan suoraan ehdottavat että tule käymään jne. Eipä siinä paljoa tarvitse miettiä että mitäköhän ovat vailla.
Olen ollut, koska miehellä oli koira, jonka vuoksi miehen oli hankala olla yötä pois kotoa kun taas minun oli helppo olla siellä yötä.
Ei tuosta tosin koskaan puhuttu eikä ollut mitään miehen vaatimusta moiseen tai ylipäätään sopimusta seksisuhteesta, vaan se vain meni niin koska miehellä oli se koira ja miehen kämppä muutenkin minun kouluni lähellä kun taas oma kämppäni oli kauempana.
Oltiin tunnettu jo kaksi vuotta, kun mies tuli ekaa kertaa minun luokseni ja sekin johtui siitä, että hän oli alkanut seurustella ja asui yhdessä sen tyttöystävänsä kanssa, eli harvemmin pystyi hänen luona enää olemaan.
Toki joskus, jos tyttis oli reissussa ja yötä pois kotoa, mutta sitä tapahtui harvemmin.
Mulle tollanen miehen luona oleminen kyllä sopii, kun voin lähteä kotiini milloin haluan ja saan säilyttää yksityisyyteni, olla rauhassa kotonani jne.
En oikeastaan ymmärrä, miksi miehen pitäisi tulla minun luokseni tai jotain kuskailla minua yms.?
Kunnioittava käytös on ihan muuta kuin tollasta pintapuolista voitelua.
Mulla on 2 teiniä kotona, joten tänne en ketään tuo. Menen aina miehen luo. Hankalampaa, jos mies on varattu.
Minulla tulee ensimmäisenä mieleen, että mies käyttää runsaanpuoleisesti alkoholia eikä ole ajokunnossa, kun pyytää naisystävää käymän hänen luonaan.
Toinen syy on se, että miehellä on koira tai muu lemmikki, joka sitoo hänet omaan asuntoonsa.
Kolmas syy on miehen laiskuus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee ensimmäisenä mieleen, että mies käyttää runsaanpuoleisesti alkoholia eikä ole ajokunnossa, kun pyytää naisystävää käymän hänen luonaan.
Toinen syy on se, että miehellä on koira tai muu lemmikki, joka sitoo hänet omaan asuntoonsa.
Kolmas syy on miehen laiskuus.
Ajokunnossa? Ei minun tapailemillani miehillä ole yleensä edes autoa, ihmisiä on tosiaan erilaisia ei kaikki ole samasta puusta veistettyjä ja elä samanlaista elämää keskenään.
Minun lemmikki ja miehen allergia sille, oli meillä syynä siihen, että olin aina miehen luona. Pidin kyllä tästä järjestelystä, pääsin lähtemään yksin kotiin halutessani.
Nykyisellä on oma talo ja mulla kerrostaloasunto. Ollaan molemmilla, mutta tykkään omakotitalossa olosta enemmän, voin olla halutessani seksissä äänekäs eikä tarvitse miettiä singahtaako naapurin turhankin tarkkakuuloinen Harri aamulla oven taakse kitisemään yöllä seinän takaa kuuluneen voihkeen ja sängyn natinan takia...
En todellakaan. En halua vaimojen olevan mukana edes katselemassa.
Joo olen, mutta ei kyllä haittaa. Hänen asuntonsa (ja sänkynsä) on paljon isompi ja mukavampi kun mun, plus olen aika laiska siivoomaan. Menen sinne ite bussilla eikä matka ole pitkä, mutta aamulla saan aina kyydin takasin.
Tuo, että on järkevä syy on eri asia.
Tässä mun tapauksessa umpi-itsekäs mies halusi tosiaan minimoida kaiken vaivannäön ja myös rahanmenon.
Säälittävää mun puolelta tosiaan, että suostuin moiseen. Varsinkin se, että olin ihastunut mieheen ja olisin halunnut muutakin.
Ap
En suostuisi moiseen.