Se tunne, kun pää on täynnä jotain asiaa eikä ole ketään jolle puhua
Olen kyllä lähettänyt viestejä kavereilleni, mutta en ole saanut keneltäkään vastausta. Enkä pysty ajattelemaan mitään muuta.
Tännekään en viitsi tehdä aloitusta siitä asiasta, kun tulisi kuitenkin vain alapeukkuja eikä tulisi paljon vastauksia...
Tiedättekö tämän fiiliksen?
Eikä siis kyse ole mistään turhanpäiväisestä asiasta, vaan hyvinkin tärkeästä.
Kommentit (15)
Mitä tärkeä asiasi koskee ja intoiletko vastaavasta asiasta useinkin? Miten suhtaudut ystäviesi asioiden kuuntelemiseen? Minulla on ainakin ystäviä, jotka ovat valmiita kuuntelemaan melkein milloin vain.
Kirjoita ja piirrä, jolloin asia hahmottuu uudella tavalla.
Tämä liittyy siihen, että eräs tuttuni kuoli yllättäen...
Ap
Opettele olemaan yksin itsesi kanssa ilman, että tarvitsee joka risauksesta ripustautua muihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Opettele olemaan yksin itsesi kanssa ilman, että tarvitsee joka risauksesta ripustautua muihin ihmisiin.
Mielestäni olen jo oppinut sen. Vietän hyvin paljon aikaa yksin.
Jos jonkun ihmisen kuolema ei ole niin vakava asia, että sen vuoksi sopii ottaa ihmisiin yhteyttä, niin mikä sitten?
Ap
Tiedän, ja tuossa tilanteessa, kun pää on täynnä , alan kirjoittamaan. Auttaa hyvin.
Ja arvaa kun on kassit häynnä eikä ketään mihin purkaa ne.
Kirjoita tänne. Täällä löytyy mielipiteitä laidasta laitaan.
Tiedän osittain. Minulla on ihminen joka kyllä kuuntelee, mutta hän ei usko kaikkea. Enkä voi kertoa hänelle kaikkea.
Tiedän tunteen, tosin itsellä ei enää edes ole ketään kenelle laittaa viestiäkään kun jokin painaa tai vaikka olisi jotain kivaakin asiaa.
Puhun aika paljon yksin ja ihan ääneen ja tunnen itseni aivan ääliöksi.
Tuntuu varmaan aika raskalta kokea kaikki ajatukset, jotka liittyvät menetykseen. Koita löytää joku, jolle voit kertoa ajatuksiasi, ettei ihan yksin jää. Tai kirjoita ajatuksiasi paperille, sekin voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä liittyy siihen, että eräs tuttuni kuoli yllättäen...
Ap
Mihin se kuoli?
No kerro se asia ihmeessä täällä palstalla, mitä vaikka alapeukkuja tulisikin, ei se pysty satuttamaan sinua.