Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
1001/2721 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12-vuotiaana poika sanoi, että ihan sama käytänkö meikkiä vai en kun näytän kuitenkin ihan hirviöltä. Yritin itsemurhaa sitten vähän ajan päästä siitä.

Oliko oma poika?

Oltiin molemmat 12-13. Oli takana monia vuosia koulukiusaamista, mutta jotenkin tuo kommentti oli ns. naula arkkuun, ja mietin sitä kyllä vieläkin.

Vierailija
1002/2721 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä minulle sanottiin, "Olet muuten hyvännäköinen, mutta nenäsi on liian iso"

OLen ihonnut nenääni tuon jälkeen aina. Vaikka se ei ole edes iso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/2721 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1004/2721 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin salaa kun poikakaveri sanoi kaverilleen että olen muita naisia tuhat kertaa hankalampi, ja poikakaverin kaveri vastasi ”todellakin!”

Vierailija
1005/2721 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävä sanoi teininä ”kehun”: ”sä näytät paremmalta ILMAN MEIKKIÄ, meikattuna susta tulee drag queenin tai prostituoidun näköinen”

Myöhemmin tajusin että näytän tosi hyvältä kun vaan meikkaan oikein, ja ehkä kaveri pelkäsi että näytän hänen rinnallaan ”vähän liiankin hyvältä”

Vierailija
1006/2721 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko: Kyllä pitäisi lapsia alkaa jo tehdä eikä niiden korvikkeita hankkia, et sinä tuosta nuorene. Olin 23-vuotias ja suunniteltiin mieheni kanssa koiran ottoa. Kärsin endometrioosista, ja jo teini-iästä asti on ollut tiedossa että lapsia en välttämättä saa...

Vierailija
1007/2721 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun mies kutsuu minua exänsä nimellä. Loukkaa ja ahdistaa ja mies suuttuu kun asiasta loukkaannun. Kuitenkin oltu yhdessä neljä vuotta. Loukkaannunko tyhjästä?

Kyllä. Yksi sana väärin, mitä sitten? Oletko 12-vuotias?

Vierailija
1008/2721 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun mies kutsuu minua exänsä nimellä. Loukkaa ja ahdistaa ja mies suuttuu kun asiasta loukkaannun. Kuitenkin oltu yhdessä neljä vuotta. Loukkaannunko tyhjästä?

Kyllä. Yksi sana väärin, mitä sitten? Oletko 12-vuotias?

Oletko mieheni?

Vierailija
1009/2721 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matikan opettaja sanoi yläasteella "sinusta ei tule kyllä ikinä yhtään mitään".

En tiedä mitä hän sillä loppujen lopuksi tarkoitti, kun ihan hyvin pyyhkii siitä huolimatta korkeakoulutettuna kahden lapsen äitinä. 

Vierailija
1010/2721 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuori rakkaus ei kestä"- sanoi isäni, kun mieheni kanssa nuorina aloimme odottaa esikoistamme. Ymmärrän pointin, mutta tuo oli lausahdus, mikä ei millään tavalla auttanut ketään tuossa tilanteessa. Jäädytin välit isääni useaksi vuodeksi ennenkuin pakotin itseni taas tulemaan toimeen hänen kanssaan. Olemme puolisoni kanssa olleet yhdessä 13 vuotta tuon tapahtuneen jälkeen ja hän on sielunkumppanini edelleen.

Vierailija
1011/2721 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta jostain syystä muistan hyvin, kun ala-asteaikainen kaverini piti minulle saarnaa ruokapöydässä. En muista kumman luona olimme, mutta söimme välipalaa ja häntä häiritsi se ääni, kun nielaisin. "Älä tee tommosia ääniä!" No anteeksi, en nyt pysty nielemään ääneti, eikä siitä edes kuulunut mitään erityistä ääntä. Hänen kanssaan oli myös tosi vaikea syödä jäätelöä, koska kieli ei olisi saanut näkyä. :D

Olimme ihan hyviä kavereita yläasteelle asti, hänellä vain oli aika tiukkoja mielipiteitä joistain asioista. Heillä kotona ei käsittääkseni ollut mitään ruokapöytänatsismia, joten en tiedä, mistä nuo jutut tulivat.

Vierailija
1012/2721 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aina kakkonen. Verrattiin siskooni.

Vierailija
1013/2721 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee semmonen olo näitä lukiessa, että aika usein ilkeät sanat tulee jonkinlaisesta kateudesta. Ja totta kai sanojan pahasta olosta.

Vierailija
1014/2721 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa miten paljon nuoria tyttöjä on huoriteltu kotona :( en voi ymmärtää.

Vierailija
1015/2721 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

75-vuotias äitini on kova lukemaan ja harmistunut korona-aikana siitä, kun kirjastot ovat kiinni. Lähetin hänelle postissa muutaman romaanin meidän kirjahyllystä ja joitakin tilaamiamme aikakauslehtiä, jotka olimme jo itse lukeneet. Puhelimessa hän sanoi: "Sinä olet sitten hyvä lapsi." Se olikin ensimmäinen kerta näiden 55 vuoden aikana.

Vierailija
1016/2721 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa pitää hauskaa vaikka se hierottaisiin sun naamaan, sanoi mies.

Totta. Umpihumalassa oleminen ei vastaa käsitystäni hauskasta.

Vierailija
1017/2721 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän varmaan ennenkin johonkin ketjuun kertonut. Parikymppisenä opiskelijana eräänä aamuna kävelin Helsingin linja-autoasemalla kentän poikki bussipysäkkiäni kohti. Vastaan tuli kolme-nelikymppinen mies ja sanoi hymyillen: "Siinä on jollekin lapselle nätti äiti". On suloisimpia kohteliaisuuksia, mitä olen koskaan kuullut 😊

Vierailija
1018/2721 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilasteni (nyt nuoria aikuisia) äiti on kehunut monesti minua, että olen ollut hyvä kummi ja tärkeä henkilö heille.

Olen todella iloinen ja ylpeä siitä. 

Varsinkaan kun en oikeastaan ole koskaan lapsista pitänyt eikä minulla niitä ole. Toisaalta kummilapseni olivat ja ovat niin fiksuja, että kukapa heistä ei pitäisi.

Vierailija
1019/2721 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pysy juuri tuollaisena kuin olet".

Se ei vain riittänyt :)

Vierailija
1020/2721 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän