Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinulle elämässä joskus sanottu kommentti (hyvä tai paha) on syöpynyt ikuisesti päähäsi?

Vierailija
02.01.2020 |

Mikä se oli?

Kommentit (2721)

Vierailija
2561/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran peruskoulussa eräs minua kaksi vuotta vanhempi tyttö(oletettu) sanoi ystävilleen kenties minuun viitaten, että onpa iso perse ja muna.

Lakkasin käyttämästä verkkareita ja aloin laihduttamaan ja muutenkin korjaamaan ryhtiäni, jotta takapuoleni ei näyttäisi isolta. Etumukselleni en taas voinut tehdä mitään.

Vierailija
2562/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et opi koskaan prosenttilaskuja sanoi ope

sori siitä , A  Stub

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli keskolassa hoidettavana. Siellä oli samaan aikaan hoidettavana lapsi, joka kuoli. Lapsen äiti sanoi minulle, että "Kumpa sinun lapsesi olisi kuollut minun lapseni sijaan".

Vierailija
2564/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kommentti lihavalle naiselle on jäänyt hyvin mieleen ja käytän sitä todella usein itsekkin.

" Koita nyt stanan lehmä lyllertää pois siitä edestä, että ihmisetkin pääsevät kulkemaan!"

Toimiva hyvä lause joka toimii niin kaupan kassajonoissa kuin kadulla kulkiessakin.

Vierailija
2565/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini oli nuorempana kärkäs kommentoimaan ulkonäköäni ja hänen kommenttinsa siitä miten "pallinaamat eivät vanhene" on yksi mikä on jäänyt elävästi mieleen. Olin jotain 30 v.

Vierailija
2566/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri päässyt psykiatriselta osastolta hoidosta itsemurhayrityksen jälkeen, olin sitä ennen jo vuosia kärsinyt kaikista mahdollisista syömishäiriöistä ja muista mielenterveyden häiriöistä, mutta onneksi osastolla oltiin saatu vähän painoa ylös sillä kertaa. Menin siis paikalliseen K-markettiin ja aloin ostosten maksamisen jälkeen pakkailemaan niitä ja siellä kassojen luona maleksi teinipoikien joukko, jotka alkoivat suureen ääneen huutamaan "kattokaa ton persettä!!!" ja tietysti vielä osoittelivat minua ja hirnuivat (tekivät siis oikein selväksi ketä tarkoittivat), lähinnä sillä hetkellä hämmennyin tilanteesta... mutta menin sitten samana iltana lähimmälle R-kioskille ja ostin valtavan määrän karkkia ja sipsejä, joita sitten kotona ahmin kunnes oksensin. Taas palattiin alkupisteeseen. Olin siis saanut jo pienestä pitäen miehiltä ja pojilta epäsopivia kommentteja ja huuteluja ulkonäostä jne. mutta jostain kumman syystä tämä meni ehkä eniten ihon alle. Olin vielä ehkä sairaalajakson jälkeen niin vereslihalla, että en vain jotenkin kestänyt sitä kommentointia ulkonäostä. 

Vierailija
2567/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini oli nuorempana kärkäs kommentoimaan ulkonäköäni ja hänen kommenttinsa siitä miten "pallinaamat eivät vanhene" on yksi mikä on jäänyt elävästi mieleen. Olin jotain 30 v.

Eipä ikä sinussa näy joten oikeassahan hän oli. 👍 Mitä nyt painoa tullut lisää..

Vierailija
2568/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ulkonäköäni ei ole koskaan kommentoitu ennen aikuisikääni, jolloin eräs totesi minun saaneen työpaikan ulkonäköni avulla. Tämä toistui toisenkin kerran toisen työpaikan kohdalla. Olen pätevä ja ahkera, enkä ole ajatellut olevani hyvännäköinen.

Vierailija
2569/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut säästyvät tässä ketjussa kuvatuilta törkeiltä kommenteilta ?

Vierailija
2570/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpäs on iso, känninenn äijä sano mulle baarin pisuaarilla 2017

Vierailija
2571/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä heillä ei vaan ole mitään vikaa ulkonäössä.

Vierailija
2572/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuurilla. Ei satu olemaan sentyyppistä kusipäätä lähipiirissä eikä satunnaiskusipää laukaise kommenttia juuri heille.

Vierailija
2573/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa itsesi. Sanoi isäpuoli

Samoin sanoi isäpuoleni minulle ollessani 13 vuotias.

Vierailija
2574/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väitetty että hän oli huono koulussa vaan että joku opettaja sanoi niin.

Vierailija
2575/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Stub vaan Stubb.  Näyt olevan aika tohelo.

Vierailija
2576/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmäksi haukuttiin yläasteella, miehenikin haukkuu joskus kun kerroin tämän hänelle.

Vierailija
2577/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni oli keskolassa hoidettavana. Siellä oli samaan aikaan hoidettavana lapsi, joka kuoli. Lapsen äiti sanoi minulle, että "Kumpa sinun lapsesi olisi kuollut minun lapseni sijaan".

En jaksa oikein uskoa tätä. Pakko olla trolli.

Vierailija
2578/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Bravo, bravo. Sun pitäis pitää oma konsertti."

Uusi soitonopettaja keuhui paljon, vaikka myös antoi rakentavaa palautetta.

Seuraus: aloin uskomaan itseeni/taitoihini ja soittamiseni taso parantui ko vuoden aikana paljon enemmän kuin koskaan aiemmin.

Toki oli vaikeita harjoitteita myös, mutta kehut avasi jotain lukkoja soitossa ja tulkinta parani vapautuneisuuden myötä.

Vierailija
2579/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinusta ei ikinä tule yhtään mitään" opettaja yläasteella. 

Minähän takia niin moni opettaja on tuollaiseen sortunut? Ei voi kuin IHMETELLÄ.

Vierailija
2580/2721 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa paikassa ja seurassa oikeaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi