Lumenella oli ennen hyviä meikkivoiteita, muttei enää.
Muistan jonkun Lumene Double stay meikkivoiteen, missä oli täydellinen sävy ja peittävyys.
Kommentit (54)
Just äsken katselin Citymarketissa että taas on uudistettu tuotelinjaa, tällä kertaa arkikäyttöön tarkoitetut putsarit ja kosteusvoiteet. Eli ne perustuotteet joita ei edes ole Lumenen verkkosivuilla näkyvillä. Premium-tuotteita myytiin myös reippain alennusprosentein, taitavat uudistaa näitäkin tuotesarjoja alkavan vuoden mittaan. Kannattaa siis hamstrata seerumeja sun muita, jos on ne hyviksi havainnut ja vakikäyttöön ottanut. Satavarmasti niitä ei enää saa mistään kohtapuoliin..
Mä jäin kaipaamaan Bb-voidetta. Lopettivat sen ja nyt tullut uudestaan markkinoille, mut ei sitä sävyä jota käytin. Nyt vaaleat sävyt liian kellertäviä. En ole löytänyt kalliilta merkeiltäkään yhtä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
JOku voisi linkata Lumenelle tämän ketjun. Niillä oli Serum Meikkivoide, joka oli aivan unelma; peittävä ja ohut. Ei voi verrata mihinkään uuteen tuotteeseen, kaikki uudet on kuraa. Ja niitä on sitä paitsi liian monta, ja uusivat liian nopeasti, kukaan ei pysy enää perässä. Voi Voi Lumene! Ärsyttää kyllä ihan sikana.
Joo, mulla on Serumi meikkivoidetta nro3 aurinkokaakao (hyvä sävy) jemmassa, sokkarin 3+1 päivillä oli kasa tarjolla. Nykyisin käytän Lancomen meikkivoidetta, olen ollut siihen tyytyväinen vähän kalliinpaa mutta riittoisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOku voisi linkata Lumenelle tämän ketjun. Niillä oli Serum Meikkivoide, joka oli aivan unelma; peittävä ja ohut. Ei voi verrata mihinkään uuteen tuotteeseen, kaikki uudet on kuraa. Ja niitä on sitä paitsi liian monta, ja uusivat liian nopeasti, kukaan ei pysy enää perässä. Voi Voi Lumene! Ärsyttää kyllä ihan sikana.
Joo, mulla on Serumi meikkivoidetta nro3 aurinkokaakao (hyvä sävy) jemmassa, sokkarin 3+1 päivillä oli kasa tarjolla. Nykyisin käytän Lancomen meikkivoidetta, olen ollut siihen tyytyväinen vähän kalliinpaa mutta riittoisaa.
Juuri sama tuote oli mun lemppari! Ja sävy! Mikä Lancomen meikkivoide ja sävy mielestäsi vastaa sitä? Onko yhtä hyvin peittävä, mutta ei liian paksu?
Mä myös kaipaan tuota seerumimeikkivoidetta. Ja tuo nro 3 oli myös mulla käytössä.
Mä oon kyllä ihastunut tuohon uuteen Lumenen Blur voiteeseen. Tuli joku näyte lehden välissä ja menin heti ostamaan. Peittää hyvin ja pysyy.
Jos kaikki laitamme palautetta Lumenelle, tulisiko seerumi meikkivoide takaisin? Kieltämättä paras meikkivoide, jota olen koskaan käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Lumenen putsarit on tosiaan aika huonoja. Ainesosisssa sulfaatteja ja mikromuovia. Nyt on tosin taas pakkaukset uudistuneet, joten mistäpä sitä tietää vaikka ainesosatkin on muutettu.
Minusta ne putkiloissa olevat putsarit ovat olleet hyviä. Keltainen oli jossain vaiheessa ihan paras, mutta ei enää kun hajustettu liikaa ja liian pesevä. Pinkki on taas muuttunut paremmaksi. Tosin sitten kun nämä nykyiset loppuvat kaikki on varmaan taas uudistettu;).
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin kaipaamaan Bb-voidetta. Lopettivat sen ja nyt tullut uudestaan markkinoille, mut ei sitä sävyä jota käytin. Nyt vaaleat sävyt liian kellertäviä. En ole löytänyt kalliilta merkeiltäkään yhtä hyvää.
Juuri tätä olin tulossa kirjoittamaan. Se uusittu bb-voide on kuraa verrattuna edeltävään Bright Now -versioon jota käytin monta putkiloa. Uusi on jäänyt hyllyyn testerin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sama tuote oli mun lemppari! Ja sävy! Mikä Lancomen meikkivoide ja sävy mielestäsi vastaa sitä? Onko yhtä hyvin peittävä, mutta ei liian paksu?
Hei, Teint Miracle muistaakseni 3. On tarpeeksi peittävä, iho pysyy hyvänä koko päivän. Nyt hiljattain uudistivat pakkausta, mutta sisältö kuitenkin on sama. Kannattaa testailla noita sävyjä, siinä on Teint Idole tms, joka peittää enemmän, mutta tykkään itse tästä kevyemmästä. Lumenen seerumi meikkivoide kosteuttaa ihoa, lancomen on kuivempi, se vähän harmittaa talvella.
Mä oon taas tykännyt kaikista - CC, Natural code ja just ostin Blurin. Sävy 00 on just sopiva mulle ja koostumukset hyviä. Ei ne varmasti täydellisiä ole mutta hintaluokassaan oikein kelpoja.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas tykännyt kaikista - CC, Natural code ja just ostin Blurin. Sävy 00 on just sopiva mulle ja koostumukset hyviä. Ei ne varmasti täydellisiä ole mutta hintaluokassaan oikein kelpoja.
Hups ei code vaan glow.
Ne sinisen kauden huulipunat ja kiiltopunat oli todella hyviä ja värit kauniita.
Käytin silloin meikkiä ja huulipulaa enemmän ja olivat sopivan hintaisia ja värit sopivia.
Muistan sinisessä kotelossa puhtaan punaisen numero 10. Oli luottopunani. Sitä kaipaan, ei ole tullut vastaavaa.
Hutiostoissa on äkkiä hukattu 50-60 euroa, jolla saa kunnollisen meikkivoiteen. Esim. Armanilla ja Diorilla on tosi hyviä ja pitkään riittäviä meikkivoiteita.
Lumenen double stay oli niitä harvoja halpoja, mutta hyviä. Harmi, ettei sitä saa enää.
Nyt vaan Lumenelle tämä ketju, kuka kopioi sähköpostiin? Asiakkaiden kiusaamista, että koko ajan vaihdetaan tuotteita. Minä en ainakaan enää kokeile yhtään uutta Lumenen meikkivoidetta. Onko siellä Lumenen johdossa joku yli-innokas uudistaja, jolla ei ole mitään tietoa siitä mistä asiakkaat ovat pitäneet? Miksi pitää poistaa hyvä tuote, jonka perään on huhuiltu? Juttelin jossain Sokoksella Lumenen myyjän kanssa, ja myyjäkin sanoi että seerumi voiteen perään kysellään koko ajan. Mikä mättää? Eikös ole parempi että on yksi hyvä, eikä 10 huonoa? Nyt kun niitä meikkivoide putkiloita edes katsoo, niin ei tee mieli ostaa. Ennen oli simppeli design ja luottotuote. Nyt on tyhmän näköiset putilot ja huonoja tuotteita.
Jep. Meikkivoiteiden sävyt on parantuneet mutta voiteet ja pakkaukset muuttuu liian usein.
Just hamsteroin CC-meikkivoidetta alelaarista.
Talvella mun suosikkina oli laittaa Cc:ta alle ja Bluria ohut kerros päälle. Tuli sopivan peittävä mutta ei kuitenkaan liian paksu. Blur yksinään oli liian ohut yhtenä kerroksena ja liian paksu taas kerrostettuna.
Lumene myös nostaa hintoja aina kun joku uudistuu.
Voi myös olla että nuorelle iholle suunnitellut edulliset meikkivoiteet eivät vain toimi enää yhtä hyvin, kun iho alkaa vanhenemaan. Ei sen tarvitse olla näkyvän hilseilevä, ohut tms mutta väkisinkin iän myötä tulee pieniä ja suuria muutoksia jolloin tarvittaisiin eri tuotteita.
Myös mattameikkivoide uusittiin ja tuoksu muuttui samaksi, mitä cc-voiteessa. En tykkää tuosta tuoksusta yhtään ja minun nenään se on liian voimakas... Cc-voode jäänyt käyttämättä tuoksun vuoksi ja niin jää nyt uusittu mattameikkivoidekin :S
Voisiko joku vinkata, millä muulla merkillä on seerumipohjainen meikkivoide? Kosteuttaako seerumimeikkivoide aina? Mun ongelma on juuri se, että liian kuivat meikkivoiteet näyttää kauhealta iholla.
Lumenen CC voide on hyvä, tuoksu on mieto ja tuote helppo levittää.