Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa tehtiin viime vuonna 810 itsemurhaa

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo vielä paljon huoltosuhdetta korjannut.

Ei noista läheskään kaikki ole syrjäytyneitä saati (vanhus)eläkeläisiä eli ei tämä auta valtiontaloutta yhtään, päinvastoin.

Vierailija
22/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vaan aktiivimallin ja pikavippien. 

1990 lamavuonna niitä tehtiin 1500, nyt määrä on taas kasvanut parina viime vuotena. 😞

Luvut lähtivät taas nousuun viime hallituskaudella. Sitä se kurjistaminen, väheksyntä ja raippaaminen teettää. Hyvää työtä porvarit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noista läheskään kaikki ole syrjäytyneitä saati (vanhus)eläkeläisiä eli ei tämä auta valtiontaloutta yhtään, päinvastoin.

Niin ja lisäkuluja tulee mm. mahdollisista läheisten oireilusta (sairauslomat, kriisityö, terapiat tmv.), leskeneläkkeistä, lasten elatuskuluista jne. jne.

Vierailija
24/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Miehen käyttämä taloudellinen valta vain nujertaa minut pikku hiljaa. En vain jaksa. Lapset ovat kohta kotoa pois ja hekään eivät tarvitse minua. Olen nyt lähes 22 vuotta miettinyt kaikkia muita ensin, raapinut kekseliäisyydellä rahaa lasten menoihin ja omiin välttämättömyyksiin. Asumme kivassa talossa, mutta meillä on täällä kahta elintasoa. Mulla ei ole oikeastaan mitään ja vanhana en saa edes työtä jolla eläisin. Eiköhän ala olla aika lähteä.

Vierailija
25/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni söi lääkkeitä joiden haittavaikutuksena mainitaan itsetuhoisuus?

Tuo lukema olisi vähintään 10-kertainen jos ei lääkkeitä olisi.

Vierailija
26/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulen lukeutumaan tämän vuoden uhrien joukkoon :D

Kiirettä pukkaa. Kerro sitten kuinka kävi.

Vierailija
27/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelin mukaan määrä on kuitenkin vähentynyt tasaisesti vuodesta 1990. Oikeaan suuntaan ollaan menossa, vaikka hitaasti.

Vierailija
28/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Miehen käyttämä taloudellinen valta vain nujertaa minut pikku hiljaa. En vain jaksa. Lapset ovat kohta kotoa pois ja hekään eivät tarvitse minua. Olen nyt lähes 22 vuotta miettinyt kaikkia muita ensin, raapinut kekseliäisyydellä rahaa lasten menoihin ja omiin välttämättömyyksiin. Asumme kivassa talossa, mutta meillä on täällä kahta elintasoa. Mulla ei ole oikeastaan mitään ja vanhana en saa edes työtä jolla eläisin. Eiköhän ala olla aika lähteä.

Sama tilanne minulla mutta etsin silti töitä ja suunnittelen harrastuksia, kursseja ja opintoja. Toivon että huomaat ettei tilanteesi olekkaan ihan huono.

Vierailija
29/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oii maamme Suomi hyvinvointivaltiomme ja maailman onnellisin kansa, kuinka tämä on mahdollista?!🙈

Vierailija
30/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan Sannan armomurha menee läpi tulee luku 10 kertaistumaan. Globalistit haluavat vähemmän väkeä Suomeen, väärä kansa, ja Sannahan auttaa setiä.

Vierailija
31/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Vartiainen - kokoomuslaisempi kuin kokoomuslaiset itse

Vierailija
32/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta lisää itsemurhia vaikka piti tulla nettipoliisit vahtimaan muka palstoja, eli huomaa miten halutaankin lisää itsemurhia. Ja arvatkaapa ketkä omistavat tämän?

Vierailija
33/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei ees mikään ihme, kun tätäkin palstaa lukee. Hirvee lynkkausmeno.

Joo no jos Yliksen "juttujen" perusteella katsottaisiin, niin on ihme ettei noista ole 3/4 naisia..syy on muualla.

Ei voi olla henkisesti täysin terve jos suoltaa niitä juttuja mitä siellä pahimmillaan on.

Vierailija
34/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sehän vaan pahentaa huoltosuhdetta kun nuoret tappaa itsensä.

Vierailija
35/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vuonna 1920 kuitenkin tehtiin vahemman itsemurhia per Capita, vaokka ei laakkeita ollut.

Sama on esilla esimerkiksi USA:n tilastoissa.

Siella vuonna 1900 oli vahiten itsemurhia per capita, ja rankkaa nousua yli puoli vuosisataa, nyt tultu alas, muttei kuitenkaan niin alas kuin viime vuosisadan alussa.

Ei silloin ollut lääkkeitä.

Vierailija
36/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän juuri omia hautajaisiani varten ja että perijälle jää rahaa pienen perintöveron maksuun. Sitten olen valmis lähtemään oman käden kautta.

Vierailija
37/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästän juuri omia hautajaisiani varten ja että perijälle jää rahaa pienen perintöveron maksuun. Sitten olen valmis lähtemään oman käden kautta.

Olet kyllä niin kommunistisen materialismin tuote että jopa kuolet sen kautta itse, huh huh. Tyhmempää en ole ikinä kuullutkaan.

Vierailija
38/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sehän vaan pahentaa huoltosuhdetta kun nuoret tappaa itsensä.

Eiköhän suurin osa itsemurhan tehneistä ole vaikeasti masentuneita ihmisiä, jotka eivät kykene elättämään itseään.

Vierailija
39/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan Sannan armomurha menee läpi tulee luku 10 kertaistumaan. Globalistit haluavat vähemmän väkeä Suomeen, väärä kansa, ja Sannahan auttaa setiä.

Lääkityksestä olisi kyllä apua sinullekin.

Vierailija
40/48 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vuonna 1920 kuitenkin tehtiin vähemman itsemurhia per Capita, vaikka ei lääkkeitä ollut?

Sama on esilla esimerkiksi USA:n tilastoissa.

Siellä vuonna 1900 oli vahiten itsemurhia per capita, ja rankkaa nousua yli puoli vuosisataa, nyt tultu alas, muttei kuitenkaan niin alas kuin viime vuosisadan alussa.

Ei silloin ollut lääkkeitä.

https://www.stat.fi/til/ksyyt/2010/ksyyt_2010_2011-12-16_kat_006_fi.html

https://haciendapublishing.com/medicalsentinel/homicide-and-suicide-ame…

Tuossapa nuo.

Mitään positiivista kehitystä ei siis ole tapahtunut sadassa vuodessa, eikä edes murhien suhteen, vaan nousua enemmän tai vähemmän siis 100 vuoden ajan.

On se siis kummallinen väite tai klisee, etta psyykenlääkkeet olisivat vähentäneet itsemurhia. Suomessa tosin itsemurhat ovat vähentyneet samaan aikaan kuin SSRI:n kayttö lisääntyi, MUTTA samalla esimerkiksi Portugalissa kehitys on ollut päinvastainen, siitä huolimatta, etta maassa on ollut ihan vastaava reseptien kirjoitustahti. Tämän olen lukenut muualta.

Nyt kun itse tarkastelen tilastokeskuksen käppyrää, huomaan, että miesten itsemurhat ovat vähentyneet lyhyellä ajan jaksolla eniten (tosin koko tarkastelujaksolla ne ovat kuitenkin siis lisääntyneet), naisten itsemurhissa muutos on vähäisempää.

Silti tiedän, että juuri naiset syövät, heille syötetään eniten SSRI:tä, vaikutus on siis tuossakin ristissä; ne joille syötetään enemmän lääkkeitä heidän positiivinen kehityksensä näyttää olevan hitaanpaa. 

Ja tosiaan, kun ei ollut lääkkeitä edes keksitty, oli tilanne paras. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän