Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän takia vanhempi mies on parempi kuin oman ikäinen

Vierailija
31.12.2019 |

Tässä oma kokemukseni. Voitte kertoa omia kokemuksia jos sellaisia on. Itse tiesin jo kauan sitten, että haluan vanhemman miehen. Perusteeni oli esimerkiksi se, että kuvittelin ettei vanhempi mies katsele muita naisia kaupungilla toisin kuin oman ikäiseni. Minulla ei ollut tuolloin vielä kokemusta vanhemmista miehistä. Monet sanoivat tietäväisesti, että kyllä ne vanhat aivan yhtä paljon katselevat naisia kuin nuoretkin. Tätä en uskonut, vaikka toki teoriassa se voikin olla mahdollista. Minä vain jotenkin tiesin, että vanhempi mies sopisi minulle parhaiten.

Sitten lopulta löysin vanhemman miehen, joka vaikutti muutenkin sopivalta. Vaikka puhun ikäerosta tässä, niin en oikeastaan koskaan miettinyt ikäeroa. Minä vaan himoitsin kyseistä miestä joka sattui olemaan vanhempi. Lopulta kehtasin ottaa yhteyttä, vaikka en tiennyt edes onko mies varattu vai ei. Ajattelin, ettei minulla ole menetettävää. Ehkä he saisivat vaimonsa kanssa sitten yhdessä nauraa minun iskuyrityksilleni. Yllätyksekseni mies vastasi ja oli itsekin jo pian täysillä mukana. Tällaista en ollut koskaan kokenut oman ikäisteni tai vain vähän vanhempien miesten kanssa. Eli siis kiinnostus vaikuttikin täysin molemminpuoliselta.

Kaikki vaikutti ihan täydelliseltä. Ravintoloissa mies ei katsellut vieraisiin pöytiin tai tarjoilijoita, toisin kuin ex-mieheni. Välillä oikein hätkähdin kun huomasin hänen katselevan vain minua ja näyttävän vielä nauttivan seurastani, toisin kuin ketkään ikäiseni miehet jotka näyttivät aina jotenkin hieman hermostuneilta julkisilla paikoilla minun seurassani.

Muutenkin kaikki mitä olin koskaan osannut toivoa parisuhteelta, toteutui tämän miehen kanssa. Vaikka olin siis kuvitellut, että sellainen voi toteutua vain unelmissa, ei tosielämässä. Siis kaikki sellaiset pienetkin asiat, kuten että mies puolustaisi minua joissakin tilanteissa, ei pelkäisi liikaa vanhempiaan, kavereita, hänen tai minun sukulaisia yms., auttaa takin päälle, vie matkoille jne jne. Siis varmasti monet kokevat näitä oman ikäistenkin kanssa, mutta minä en koskaan.

Elämänkokemus muutenkin näkyy ihan eri tavalla, ja tieto eri asioista. Kertoessani vaikka jostain huolesta mies oikeasti kyseli kiinnostuneena ja osasi poimia tärkeimmät pointit pitkästäkin jaarituksesta. Nuorempi mies taas jättää selviytymään yksin ja sanoo korkeintaan ”no voi harmi” eikä jaksa päätään vaivata sillä miten kyseistä asiaa voisi parantaa. Eikä oikeastaan edes koko asia kiinnosta.

Tämä siis oma kokemukseni siitä miksi omasta mielestäni vanhempi mies on parempi kuin nuori.

Kommentit (284)

Vierailija
201/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, aloittaja kehuskelee sillä että tämä vanhempi mies ei vilkuile muita naisia mutta eikö hän siis kuitenkin jättänyt vaimonsa ap:n takia jos oikein ymmärsin? Siis mitäääh?

Ja ap:n mielestä tasokas mies on Danny (joka seurustelee 50 vuotta nuoremman naisen kanssa) joka on koko elämänsä vilkuillut muita naisia ja pettänyt?

Ja ettei miesten kuulukaan kasvaa aikuisiksi?

Epäilen että ap on mies tai sitten aivan lapsi vielä, joku 20 v.

Vierailija
202/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vanha mies tykkää köllötellä. Se kertookin kaiken oleellisen. VArmaan flanellipyjamassa köllötellään ja katellaan aamu-tv:tä. 

Ei meillä nukuttaisiin pitkään. Olen yökukkuja. Jossain vaiheessa sitten päivää olisi mukava yllätys leikkiä telttaa ja pikkutelttaa. Nyt rupeaa ramasemaan sen verran vanhusta, että taidan käydä levolle näin aamuvuoron jälkeen. Voin vielä pari kertaa vastat puhelimesta mutta sitten krooh,krooh

mies51v

Ihan vuorotyöläiskokemuksella: oletko oppinut mitään aamuvuoroista?

Yökukkuja, aamun jälkeen viideltä päivällä nukkumaan. Ei näin. eri

Sali päivä. On vähän niinkuin pakko..tai voihan olla, että olen työtön

mies51v

Ikävä kuulla. Onneksi tuskin sama sali.

Tuskinpa. Sinä haet pyllyä naisten salilta ( spinning tai jotain) ja minä lihasta muualle kroppaan

mies51v

Vähän laiska provo. Vihaan spinningiä, kerran kokeillut. Vapaat painot ja toiminnallinen.

Pepunkasvattajat kuuluu samaan kastiin kuin tissiperse-miehet.

No ei ollut provo. Sen mitä vapaitten painojen salilla olen nähnyt, niin tuntuu tuo perse olevan keskeisin kasvatuksen kohde jopa kilpaurheilijoille:D 10 liikettä pakaralihaksiin päin...harva se ilta kerta toisensa jälkeen..

mies51v

Häiritsevän tietoinen olet ainakin siitä millaisia ohjelmasisältöjä naisjumppareilla on.

Hankala olla ei tietoinen jos perse lykätään nokan eteen ja tehdään ojennuksia harva se ilta:D

mies51v

"Perse lykätään nokan eteen"? Sulla on siis itsellä sellainen ohjelma, että useamman naispunttaajan perse on koko ajan nokan edessä niin että opit ohjelmat ulkoa? Voivat vissiin tehdä ohjelmansa missä vaan kun asemoivat hanurinsa aina sun silmien alle.

Piti tääkin lukea ennen salia, onneks illalla on vähemmän porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, vanha mies tykkää köllötellä. Se kertookin kaiken oleellisen. VArmaan flanellipyjamassa köllötellään ja katellaan aamu-tv:tä. 

Ei meillä nukuttaisiin pitkään. Olen yökukkuja. Jossain vaiheessa sitten päivää olisi mukava yllätys leikkiä telttaa ja pikkutelttaa. Nyt rupeaa ramasemaan sen verran vanhusta, että taidan käydä levolle näin aamuvuoron jälkeen. Voin vielä pari kertaa vastat puhelimesta mutta sitten krooh,krooh

mies51v

mies51v

Tuskinpa. Sinä haet pyllyä naisten salilta ( spinning tai jotain) ja minä lihasta muualle kroppaan

mies51v

Vähän laiska provo. Vihaan spinningiä, kerran kokeillut. Vapaat painot ja toiminnallinen.

No ei ollut provo. Sen mitä vapaitten painojen salilla olen nähnyt, niin tuntuu tuo perse olevan keskeisin kasvatuksen kohde jopa kilpaurheilijoille:D 10 liikettä pakaralihaksiin päin...harva se ilta kerta toisensa jälkeen..

mies51v

Häiritsevän tietoinen olet ainakin siitä millaisia ohjelmasisältöjä naisjumppareilla on.

Hankala olla ei tietoinen jos perse lykätään nokan eteen ja tehdään ojennuksia harva se ilta:D

mies51v

"Perse lykätään nokan eteen"? Sulla on siis itsellä sellainen ohjelma, että useamman naispunttaajan perse on koko ajan nokan edessä niin että opit ohjelmat ulkoa? Voivat vissiin tehdä ohjelmansa missä vaan kun asemoivat hanurinsa aina sun silmien alle.

:D senkin läskiperse. Taidanpa tulla samalle salille

mies51v

Vierailija
204/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuossa olla perääkin, vanha mies ei ole enää naisista niin kiinnostunut kuin nuori, koska testosteroni-tasot ovat jo selvästi matalammat. Lisäksi vanha mies on kokenut paljon ja on väsähtänyt jopa naisten katselemiseen. Ihan luonnollista, mutta niin käy, vaikka olisit saman ikäinen kuin miehesi. Mulla on ikäiseni mies ja nuorempana hän tosiaan katseli muita naisia, mutta kun 50 v tuli täyteen, huomasin, että hän ei huomaa kauniita naisia, vaikka päin kävelisi. Ja tämä ei ole vain mun havaintoni, vaan kaikki ystäväni sanovat ihan samaa. Joten teidän ikäerosta ei varsinaisesti ole kyse, vaan luonnollisesta kehityksestä iän myötä, joka toki on ihan positiivista. 

Itse olen kyllä iloinen, että on ikäiseni mies. Mies vanhenee todella nopeasti viidenkympin jälkeen, sekä henkisesti että fyysisesti, sairauksia ja vaivoja tulee kuin sieniä sateella. Vaikka mies olisi urheilullinen ja eläisi terveesti, hän todennäköisesti on raihnainen todella paljon ennen vaimoaan, jos ovat samanikäisiä. Ystäväni on nelikymppinen ja miehensä yli 60 v ja hän sanoo, että niin hyvä avioliitto kuin heillä onkin ollut, niin hänen hartain toiveensa on, että mies olisi edes 10 v nuorempi. Miehen yleisin puheenaihe on kuulemma"lähestyvä kuolema". Ja näin tuntuu olevan suunnilleen kaikilla hänen ikäisillään miehillä, kuolemanpelkoa ja sitä, että elämä on jo eletty. Ja niitä sydänkohtauksia, munuaiskiviä, tekoniveliä, kaihileikkauksia, verenpainetta, kulumia jnejne. Eri asia sitten kun itsekin on vanha ja alkaa tulla vaivoja, varmaan jaksaa ja ymmärtää paremmin kuin siinä vaiheessa kun itsellä on paras elämänvaihe (35-60v) meneillään. 

Kyllä tuossa varmaan perää on, mutta luuletko ettei mies toivoisi samaa naisesta?

mies51v

Jos luit koko tekstin, niin siitä saa sen käsityksen että ongelmana ovat sairaudet ja liiallinen kuoleman odottelu.

Ei se, että viiva muistuttaakin ikänäkösilmillä tiirattuna aukeavaa banaania. eri

Omat vanhemmat on 75/76 vuotiaita ja kuoleman odottelusta ei tietoakaan. Aika huonosti on ukko elänyt jos näin muka on asia. Omatkaan vanhemmat eivät järin kuntoilua ole harrastaneet juuri koskaan.

mies51v

Kuoleman odottelu sitä ajattelemalla ja kuoleman saapuminen. Kaksi eri asiaa.

Tiesitkö muuten, että sepelvaltimotukkeuma oirehtii usein vasta, kun suonesta on tukossa 85% tai yli? Näin kertoi yksi kardiologi.

Juu ja tiedätkö sinä, että liian raivokas palsta meuhkaaminen on ajanut nuoria itsemurhaan. Haloo nyt. Antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta kaikki kukkia ei tarvitse kenenkään hyväksyä kuten jo edellä tuli ilmi. Vakka kantensa valitsee

mies51v

Palstameuhkaaminen? Ai niinku minkälainen meuhkaaminen? Esim toistuva ketjujen aloittelu, joissa paasataan Raamatusta ja kuinka naisten pitäisi kylkiluuna vaan alistua osaansa? Semmosta meuhkaustako tarkoitat?

Tuo alistuminen olisi kyllä viisasta, muuten voi jäädä vanhaksipiiaksi:D Heikompi astia on heikompia astia. Syytä siitä tekijää, ei käyttäjää

mies51v

Eikös sitä tekijää pitäis olla syyttämättä, vaikka tarinan mukaan tekikin sekundasta hätäpäissään uudemman version? Naisten lisääntyvä vanhapiikuus voi sinusta kuulostaa ikävältä, kun ei olekaan makinpesijävarmuutta joka vässykälle.

Äläkä luikertele aiheesta. Tekopyhästi lässyttelet palstameuhkaamisesta, mutta olet syyllistynyt siihen toistuvasti. Miten olikaan sen omaan peiliin katsomisen laita?

Jos olisin kylkiluusta väsätty, niin en paljon leukailisi siinä. Olet muuten myöhemmin syntynyt ihan normielämässäkin..

Onhan se ikävää miesten puolesta jotka joutuu thaikkulasta tai naapurista hakea naisen. Minä kyllä löydän halutessani täältäkin ja helposti. Paikkaa on jo kysytty vaikka en oikeastaan markkinoilla edes ole. Wink

mies51v

Sehän on ihan satukirjasta kiinni, mikä mistäkin kertoo tehdyksi. ;) Brittiläisen kansanrunon mukaan sokerista, kanelista, inkivääristä ja kukkasista.

Mitä ajattelit ostaa sillä varjolla, että olet kalenteri-iältäsi vanhempi? Suosittelen hautapaikkaa.

Olethan sä markkinoilla, vaan kun se yksi 27v ei ylläripylläri vakitytteliksi halunnut. :D

Ei hän ei edes tiennyt koko asiasta mitään. Ja eräs oikea hopeakettu nappasi hänet. Näin siinä kävi ja hyvä näin. Ei ollut sopivaa tyyppiä näin jälkikäteen ajateltuna. Eri arvot elämässä..

Mies51v

Tuo on varmasti helpompi tapa selittää asia itselle ja niellä pettymys.

Kaikkihan me tiedetään toistemme arvot, erilaiset varsinkin. Ja varsinkin niiden, joita ei saanut. ;-)

Tottakai. Tuo epäonnistuminen tosin kyllä vaatii yrityksen? Eikös vain..arvoista sen verran, että minulla on aika perinteiset arvot ja yleensäkin ja jos vielä viitataan nuorempiin naisiin, niin tuo varmaan on se suurin ero kuten joku taisi todetakin. Toki astiat nyt on pitkälti huulenheittoa

mies51v

Niin. Miehen kuuluu (sinun mukaasi) tehdä aloite. Nyt et tehnyt sitä lainkaan, vaan mammailit ties kuinka kauan, ja nuuskit lisätietoja naisesta kautta rantain.

Sillä lailla. Taputapu. Kunnon sonni.

Terävänä mammana tiedätkin jo salapoliisityötä tehtyäsi miksen tehnyt kts. perinteiset arvot. Onnistuminen tietenkin olisi ollut aivan eri asia, mutta yrittänyttä ei laiteta

En ole sonni vaan grizzly mielummin

mies51v

Mutta kaupoissa kyselet polleana poikana naisia treffeille tuosta vaan?

Keksi nyt edes vähän parempia selityksiä. Käy tylsäksi.

En muuten kysele. Päinvastoin..ja mihin tuo liittyi oli missä naisia tapaa keskusteluun, jos muistat.

mies51v

Hmm, toistuvasti kertonut täällä kaupassakäynnistä iltaisin jolloin sinkkunaisia on liikkeellä. Ja siitä että pyydät heitä treffeille. eri

En. Vaan kuinka helppoa on illalla tehdä halutessaan treffejä kun sinkkunaisia on liikenteessä ja tuppautuvat pyörimään ympärillä tiski toisensa jälkeen. Tämä oli keskustelusta missä naisia voi iskeä ja ennenkaikkea missä heitä hyvin tapaa.

mies51v

Noup, ei ollut vain yksi keskustelu. Olet toistanut tuota samaa moneen otteeseen. Ei nettideittejä/Tindereitä koska kaupoistakin voi bongata naisia. Ja kuinka jonkun naisen treffikutsuminen "piti" jo sovittujen treffien takia jättää väliin.

Btw, totuuden muistaa paremmin kuin valheen, wink. Ja sut muistaa paremmin, koska puumerkki, wink

Kyllä. Tuohan on ihan totta, mutta tuo ei tarkoita että sitä olisi jatkuvasti. Sinä viittasit tuohon. Ei tarvi olla deiteissä tai tinderissä tavatakseen naisia jos vain osaa avata suunsa.

mies51v

Äsken niitä kauppatreffejä ei ollut vaan päinvastoin. Ei taida suu aueta oikein missään (selvinpäin).

Vierailija
205/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

mies51v

mies51v

mies51v

mies51v

:D No nyt mä ymmärrän, sä oot jauhanut tuota niille poloisille. Ilmanko ne jumppaa paniikissa tarakkaansa kolmen ohjelman edestä.

Vierailija
206/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hetkinen, aloittaja kehuskelee sillä että tämä vanhempi mies ei vilkuile muita naisia mutta eikö hän siis kuitenkin jättänyt vaimonsa ap:n takia jos oikein ymmärsin? Siis mitäääh?

Ja ap:n mielestä tasokas mies on Danny (joka seurustelee 50 vuotta nuoremman naisen kanssa) joka on koko elämänsä vilkuillut muita naisia ja pettänyt?

Ja ettei miesten kuulukaan kasvaa aikuisiksi?

Epäilen että ap on mies tai sitten aivan lapsi vielä, joku 20 v.

Siis uskalsin ottaa yhteyttä mieheen vaikka en tiennyt onko hän varattu. Ajattelin, että jos hänellä olisi vaimo, niin saisi ainakin nauraa vaimonsa kanssa yhdessä minulle.

En ole kuitenkaan todellakaan ainoa ihminen joka on yrittänyt iskeä häntä.

Ap

Vierailija
207/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies51v

mies51v

mies51v

mies51v

mies51v

mies51v

:D No nyt mä ymmärrän, sä oot jauhanut tuota niille poloisille. Ilmanko ne jumppaa paniikissa tarakkaansa kolmen ohjelman edestä.

:D on ne semmosia keskosia, ettei paremmasta väliä..nyt salille

mies51v

Vierailija
208/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen ikäeroketju.

Näitä on aina kun käyn täällä. Oikeasti joka kerta. Hämmentää.

Vierailija
209/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ei todellakaan ole minun makuuni. Pakkohan hänen kuitenkin on olla tasokas kun on saanut noin nuoren mallityttöystävän,

Ap

Vierailija
210/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 23-vuotiaana seurustelen oman ikäiseni kanssa, on huomioon ottava, fiksu, kiltti, jaksaa harrastaa kanssani, samat kiinnostuksen kohteet, samanhenkisiä ollaan, puhumattakaan siitä, kuinka hyvää seksi on (2-3x vuorokaudessa eikä erektio-ongelmia). En monesta syystä usko, että voisin kiinnostua yli 26v miehestä, paitsi silloin, kun itse olen sen ikäinen. Aina löytyy näitä poikkeuksia, jotkut haluavat nuorempia, jotkut vanhempia, suurin osa naisista kuitenkin haluaa sen oman ikäisensä. Ajatuskin suhteesta vanhemman miehen kanssa puistattaa, niin monesta eri syystä (joita en nyt avaa, etten kuulosta ilkeältä, en vain osaisi muotoilla tosiasioita helposti vastaanotettavaan muotoon tässä asiassa). Mutta kuten sanoin, makuja on monia, eniten kuitenkin naiset haluaa oman ikäisen ja kokemuksesta sanon, että sieltä ne potentiaalisimmat kumppanit löytyy kaikille ikäryhmille.

Vierailija
211/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 23-vuotiaana seurustelen oman ikäiseni kanssa, on huomioon ottava, fiksu, kiltti, jaksaa harrastaa kanssani, samat kiinnostuksen kohteet, samanhenkisiä ollaan, puhumattakaan siitä, kuinka hyvää seksi on (2-3x vuorokaudessa eikä erektio-ongelmia). En monesta syystä usko, että voisin kiinnostua yli 26v miehestä, paitsi silloin, kun itse olen sen ikäinen. Aina löytyy näitä poikkeuksia, jotkut haluavat nuorempia, jotkut vanhempia, suurin osa naisista kuitenkin haluaa sen oman ikäisensä. Ajatuskin suhteesta vanhemman miehen kanssa puistattaa, niin monesta eri syystä (joita en nyt avaa, etten kuulosta ilkeältä, en vain osaisi muotoilla tosiasioita helposti vastaanotettavaan muotoon tässä asiassa). Mutta kuten sanoin, makuja on monia, eniten kuitenkin naiset haluaa oman ikäisen ja kokemuksesta sanon, että sieltä ne potentiaalisimmat kumppanit löytyy kaikille ikäryhmille.

Hyvä että mainitsit erektio-ongelmat. Nuorilla miehillä niitä on nykyään hyvin paljon. Johtuen siis pornonkatselusta. Eivät enää kykene olemaan tavallisen naisen kanssa.

Ap

Vierailija
212/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinua puistattaa mies vain siksi että tämä on huikeat 3 vuotta vanhempi?

hahaha moi ikis.

Vierailija
213/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että mainitsit erektio-ongelmat. Nuorilla miehillä niitä on nykyään hyvin paljon. Johtuen siis pornonkatselusta. Eivät enää kykene olemaan tavallisen naisen kanssa.

Ap

Vanhoilla niitä on tutkitusti eniten. Myös vanhat miehet katsovat pornoa. Poikaystäväni on 24 ja ollaan oltu yli 2 vuotta yhdessä eikä mitään erektio-ongelmia, vaikka oltais kolmen tunnin sisään harrastettu seksiä kaksi kertaa, niin saa erektion pelkästä suutelusta ja halimisesta. Ja olen todellakin iloinen ja otettu. :)

Vierailija
214/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinua puistattaa mies vain siksi että tämä on huikeat 3 vuotta vanhempi?

hahaha moi ikis.

Jos ikis tarkoittaa ikisinkkua, niin en ole sinkku. Anyway, ei ajatus yli 26-vuotiaasta puistata. Lähinnä 30-+vuotiaat ällöttää SEURUSTELU TMS mielessä, koska olen itse vasta 23. Ja siis en tosiaan pidä esim 27-vuotiasta puistattavana, mutta en usko, että tämän ikäisenä 26+vuotiaasta löytyisi itselleni sopivaa kumppania. Ei onneksi sitä tarvitsekaan miettiä.

Vierailija
215/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vanhoilla niitä on tutkitusti eniten. Myös vanhat miehet katsovat pornoa. Poikaystäväni on 24 ja ollaan oltu yli 2 vuotta yhdessä eikä mitään erektio-ongelmia, vaikka oltais kolmen tunnin sisään harrastettu seksiä kaksi kertaa, niin saa erektion pelkästä suutelusta ja halimisesta. Ja olen todellakin iloinen ja otettu. :)

Katsooko poikaystäväsi siis pornoa eli haluaa muita naisia kuin sinua? Vai miksi vaikutat noin puolustuskannalla olevalta? Vaikka en puhunut edes kaikista nuorista miehistä,

Ap

Vierailija
216/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä loppujen lopuksi on, minkäikäisen kanssa sitä synkkaa parhaiten? Oli sitten nuorempi, vanhempi tai samanikäinen. Ja suotavaa olisi, että sitä omaa kumppania kohdeltaisiin hyvin, molemminpuolisesti, oli se sitten kuka tahansa.

Vierailija
217/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Katsooko poikaystäväsi siis pornoa eli haluaa muita naisia kuin sinua? Vai miksi vaikutat noin puolustuskannalla olevalta? Vaikka en puhunut edes kaikista nuorista miehistä,

Ap

Asutaan yhdessä, ja katsoo hyvin harvoin pornoa, ei silloin kun minä olen saatavilla, vaan esim. kun menen porukoiden luokse usean sadan kilometrin päähän. Tosin silloinkin järjestämme yleensä videopuhelusessioita. Ei haittais ollenkaan vaikka katsois pornoa paljon enemmänkin, miehen biologiaan kuuluu visuaalisuus ja korkea seksuaalivietti. Katson itsekin pornoa satunnaisesti jos tosiaan ei vaikka viikkoon nähdä. Eikä haittaisi, vaikka vilkuilisi muita, en ole koskaan nähnyt, että niin tekisi. Saan mieheltä kuitenkin seksiä sen yli 700 kertaa vuodessa, jos mies pornoa katsoo muutamia kertoja vuoden aikana, niin ei todellakaan haittaa.

On ilmiselvää, ettet puhunut kaikista nuorista miehistä, suurimmalla osalla nuorista miehistä alapää varmaan toimii. Jos katsoo paljon pornoa, tuskin on edes naisystävää, silloin ne erektio-ongelmat varmaan onkin odotettavissa. Ja ap, susta saa vihat, ettet ole ihan nuori. Nuoret tunnistaa aika usein kirjoitustyylistä. Saatan toki olla väärässä.

Vierailija
218/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Asutaan yhdessä, ja katsoo hyvin harvoin pornoa, ei silloin kun minä olen saatavilla, vaan esim. kun menen porukoiden luokse usean sadan kilometrin päähän. Tosin silloinkin järjestämme yleensä videopuhelusessioita. Ei haittais ollenkaan vaikka katsois pornoa paljon enemmänkin, miehen biologiaan kuuluu visuaalisuus ja korkea seksuaalivietti. Katson itsekin pornoa satunnaisesti jos tosiaan ei vaikka viikkoon nähdä. Eikä haittaisi, vaikka vilkuilisi muita, en ole koskaan nähnyt, että niin tekisi. Saan mieheltä kuitenkin seksiä sen yli 700 kertaa vuodessa, jos mies pornoa katsoo muutamia kertoja vuoden aikana, niin ei todellakaan haittaa.

On ilmiselvää, ettet puhunut kaikista nuorista miehistä, suurimmalla osalla nuorista miehistä alapää varmaan toimii. Jos katsoo paljon pornoa, tuskin on edes naisystävää, silloin ne erektio-ongelmat varmaan onkin odotettavissa. Ja ap, susta saa vihat, ettet ole ihan nuori. Nuoret tunnistaa aika usein kirjoitustyylistä. Saatan toki olla väärässä.

Vibat*

Vierailija
219/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse huomannut, että ne, ketkä eivät saa oman ikäistään laadukasta seuraa, eivät itse ole kovin hyvännäköisiä tai älykkäitä.

Vierailija
220/284 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 50 vuotiaat on vielä 16 kesäisen tasolla henkisesti, että ihmettelen kyllä mistä löytyy aikuiseksi kasvanut mies missään ikäluokassa.

Tai sitten sun asteikko on kalibroimatta ja antaa vääriä lukemia?