Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniteholaseissa kapea terävyysalue, vaikka otin ne, joissa pitäisi olla levein. Hinta tietysti myös kallein.

Vierailija
31.12.2019 |

Kun katson tietokoneen ruutua käsivarren etäisyydeltä, ei voi siirtää nenänpäätä sivusuunnassa kuin pari senttiä suuntaansa, kun menee epätarkaksi. Meinaan, kuinka kapea se terävyysalue niissä halvemmissa linsseissä oikein onkaan?

Onko minua kusetettu?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin vaihtamaan kaksiteholinsseihin, monitehoilla en nähnyt tarkasti lähelle enkä kauas:/

Vierailija
2/2 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin vaihtamaan kaksiteholinsseihin, monitehoilla en nähnyt tarkasti lähelle enkä kauas:/

Sama juttu. "Pinta-alaa" piti linsseissä olla riittävästi, lasit maksoivat 1200 e ja niiden terävyysalue erityisesti lukiessa oli surkea. Mutta en kyllä nähnyt kunnolla tietokoneen ruudullekaan.

Harmittaa vietävästi, kun muka satsasin laadukkaisiin linsseihin. Sitten saa käyttökelvottomat lasit.

Arvelin, että turha mennä valittamaan, kun milläs sen todistaa, että ei vaan näe tarkasti.  Puolisen vuotta käytin vanhoja miinuslaseja ja vaihdoin sitten aina lähinäkemisen tarpeisiin jotkin viiden euron Tokmannin värkit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme