Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut turvonneet keski-ikäiset löytävät helposti seuraa (ja toiset ei)

Vierailija
31.12.2019 |

Onko nuorena hyvännäköinen mies tai nainen vieläkin suosittu, vaikka olisi vähän lihonut ja rupsahtanut? Minun on vaikea hahmottaa, mikä tekee vanhemmasta miehestä tai naisesta muille ulkoisesti viehättävän, jos ikä näkyy. Kauneusstandardien mukaisia ei enää olla mutta joillain sitä seuraa riittää siitä huolimatta, toisilla ei.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen. Kauniskasvoinen,  isorintainen ja hyväkroppainen, mutta ylimääräistä painoa löytyy. Silti olen tosi suosittu miesten keskuudessa, jopa nuorten miesten. Ja ihan vilpittömästi ihmettelen tätä mutta en pane pahakseni😀. 

Vierailija
22/58 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hymyilevä, melko puhelias ja ihan ok näköinenkin, mutta aina saanut olla yksin. Olen täysin näkymätön miehille. Kaikki hemmetin tylsät introvertit ovat aina parisuhteessa, työpaikallani myös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain ihmisissä vain on sitä jotain. Edes ei tarvi olla viehättävä ulkoisesti puhumattakaan täydellinen. Puhun nyt siis seä miehistä että naisista. Yleisesti ottaen muita arvostava, itsevarma ja elämänmyönteinen ihminen on puoleensa vetävä.

Vierailija
24/58 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomen kohdalta kaikki löydä kumppania. 

Vierailija
25/58 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen hymyilevä, melko puhelias ja ihan ok näköinenkin, mutta aina saanut olla yksin. Olen täysin näkymätön miehille. Kaikki hemmetin tylsät introvertit ovat aina parisuhteessa, työpaikallani myös. 

Mutta pidätkö oikeasti miehistä ? Nautitko heidän seurastaan ? Näkyykö se sinusta ?  

Kaipaatko seksiä tai pidätkö seksistä ? 

Vierailija
26/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että epäsuositut ihmiset usein ovat muita kohtaan todella kriittisiä eivätkä hahmota mitkä asiat muiden ulkonäössä ja olemuksessa viehättävät useimpia, vaan luulevat, että heidän oma makunsa on ikään kuin ainoa oikea. Siksi myös heidän käsityksensä siitä mitä pitäisi itsessä kohentaa parantaakseen omia tsäänssejään menee aivan pieleen. Heillä on siis epärealistinen käsitys sekä itsestään että muista. 

Palstalla se näkyy vastakkaisen sukupuolen haukkumisena ja kuvitelmana, että jokin tietty yksi asia olisi syy epäsuosioon. Todennäköisin syy epäsuosioon on aina se, että sosiaaliset taidot ovat heikot ja käsitys itsestä epärealistinen. Se vaikuttaa nimittäin ulkonäköönkin. 

Tuo voi olla täysin viatontakin eli kuvitellaan esimerkiksi, että laihduttamalla päästäisiin suosituksi. Ihan sydäntä särkee, kun tuollaisen toteuttamiseen nähdään iso vaiva eikä se sitten auta yhtään, koska todellinen syy on muualla. 

Vierailija
27/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas

Vierailija
28/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en löydä ihan sen takia, että en edes etsi seuraa.

Vierailija
29/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne löytävät toisen turvonneen.

Vierailija
30/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut nuorena nätti enkä näin keski-ikäisenä sitäkään vähää. Jotenkin vain vientiä on ollut 25 ikävuoden jälkeen. Olen ylipainoinen, ruma ja ujo, mutta yleensä hyväntuulinen.

Vierailija
31/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Kiva jos joku edes löytää hyvän kumppanin.

Vierailija
32/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisissa on vaan sitä jotain. Vaikka kroppa ei olisi enää tikissä, kasvot saattaa olla silti kauniit ja luonne iloinen.

Niin että kaunis pitää kuitenkin olla.

No pitää tietysti jollain tavalla omaa silmää miellyttää. Harva kiinnostuu ihan rähjästä, jolla esimerkiksi hoitamattomat hampaat.

Ota huomioon, että suurin osa ihmisistä on kuitenkin ihan taviksia ja suurin osa seurustelee edes kerran elämässään.

Ja kokeneilla on tietysti eniten vientiä, koska heillä on itsevarmuutta ihan eri tavalla kuin kokemattomilla.

Vierailija
33/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kauniit kasvot. Olen iloinen, rento ja mukava. Läskiä on mutta en ole turvoksissa.

Mutta onko sinulla seuraa? Itse olen samanlainen ja kuin näkymätön suurimman osan ajasta. Joskus huomaan, että joku saattaa kiinnittää huomiota (voi tietty olla toiveajattelua ja kuvitelmaa) mutta nuo tilanteet on sitten sellaisia ettei siinä voi kumpikaan tehdä minkäänlaista aloitetta.

Vierailija
34/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että epäsuositut ihmiset usein ovat muita kohtaan todella kriittisiä eivätkä hahmota mitkä asiat muiden ulkonäössä ja olemuksessa viehättävät useimpia, vaan luulevat, että heidän oma makunsa on ikään kuin ainoa oikea. Siksi myös heidän käsityksensä siitä mitä pitäisi itsessä kohentaa parantaakseen omia tsäänssejään menee aivan pieleen. Heillä on siis epärealistinen käsitys sekä itsestään että muista. 

Palstalla se näkyy vastakkaisen sukupuolen haukkumisena ja kuvitelmana, että jokin tietty yksi asia olisi syy epäsuosioon. Todennäköisin syy epäsuosioon on aina se, että sosiaaliset taidot ovat heikot ja käsitys itsestä epärealistinen. Se vaikuttaa nimittäin ulkonäköönkin. 

Tuo voi olla täysin viatontakin eli kuvitellaan esimerkiksi, että laihduttamalla päästäisiin suosituksi. Ihan sydäntä särkee, kun tuollaisen toteuttamiseen nähdään iso vaiva eikä se sitten auta yhtään, koska todellinen syy on muualla. 

Ikävä kyllä se suurin tekijä on itsevarmuus. Ulkonäön, eikä edes luonteen tarvitse olla täys kymppi, kunhan on itsevarma. 

Miehillä tämä tarkoittaa lähinnä kykyä tehdä aloitteita ja naisella pitää olla sen verran itsevarmuutta, että uskaltaa edes näyttää vihreää valoa, eli flirttailla. 

Tähän se monella kaatuu, vaikka ulkonäkö olisikin kunnossa.

Vierailija
35/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mainioimmista seksikerroistani on ollut keski-ikäisen, lyhyenlännän ja ainakin 20 kiloa ylipainoisen naisen kanssa. Oikein kiva ja valloittava tyyppi ja peto sängyssä. Eikä siis millään mittarilla ollut yleisten tai omien kauneusihanteiden mukainen kropaltaan. Tässä tapauksessa kumpikaan ei ollut etsimässä mitään pidempiaikaista, mutta hänen uskoisin olevan helppo löytää itselleen seuraa.

Tulee vähän mun edesmennyt äiti mieleen tuosta. Hän oli oikea miesmagneetti ja se jatkui ihan loppuun asti, sinne 71-vuotiaaksi asti. 

Kadehdin äitiäni tässä asiassa, sillä itse olin nuoresta asti epäsuosittu ja olen edelleen. Äitini oli sellainen lyhyt ja pyylevä, mutta itsevarma ja hänellä oli aivan ihana luonne. Hän tykkäsi jutella kaikenlaisten ihmisten kanssa ja oli aina positiivinen ja iloinen, vaikkei todellakaan ollut aina syytä siihen. Miehet oli ihan hulluna häneen, paljon itseään nuoremmatkin.

Yritän edelleen hänen kuoltuaankin opetella samaa. Ja kun hän herttaisuudesta huolimatta osasi kuitenkin pitää puolensa miesten suhteen, sitäkään minä en oikein osaa.

Noh, elämä on oppimista. Ehkä minäkin joskus vielä opin. 

Vierailija
36/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ikääntyneistä huokuu itsevarmuus ja huumorintaju. Toisen hyväksyvä katse on myös tietty etu. Ei tarvitse tuomita toisia tai käydä pistoshoidoissa. Ihan itsenä kun kulkee huokuu elämää, vaikka rajapyykit lähenee. 

Vierailija
37/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea harha, että minkään ikäisenä pitäisi olla hyvännäköinen saadakseen seuraa tai varsinkaan saadakseen hyvän parisuhteen.

Katsokaa sukulaisianne ja perhetuttujanne ja pariskuntia vaikka prismassa. No onko ne kaikki kauniita, ei ole. Onko hyvönnäköisellä miehellä aina kaunis vaimo, no ei ole. Onko kauniilla naisella aina hyvännäköinen mies, no ei ole, ei. Oikean elämän onnelliset pariskunnat ovat ihan kaikennäköisiä. Osa kauniita ja osa jopa rumia. Eikä se haittaa ketään.

Vierailija
38/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jää tuijottamaan omaa peilikuvaansa koko elämänsä ajaksi, enemmistö ymmärtää että ihminen on paljon muutakin kuin peilikuvansa. 

Vierailija
39/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä keski-ikäisten parisuhdekaipuuta. Eikö ne nuoruuden parisuhteet ole jo näyttäneet sitä, ettei aina kannata muuttaa sinne saman katon alle?

itse en enää pariudu, mutta nu$$in toki menemään, jos kiinnostava ihminen osuu (hetkeksi) kohdalle..

Vierailija
40/58 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä se suurin tekijä on itsevarmuus. Ulkonäön, eikä edes luonteen tarvitse olla täys kymppi, kunhan on itsevarma. 

Miehillä tämä tarkoittaa lähinnä kykyä tehdä aloitteita ja naisella pitää olla sen verran itsevarmuutta, että uskaltaa edes näyttää vihreää valoa, eli flirttailla. 

Tähän se monella kaatuu, vaikka ulkonäkö olisikin kunnossa.

Miten voi itsekseen näyttää vihreää valoa ja flirttailla? Jos yksikään mies ei osoita minkäänlaista kiinnostusta. Pitäisikö istua jossain kahvilassa pyörittelemässä hiuksia ja lipomassa huulia miehiä tuijottaen? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi