Kysely; puolisosi pahimmat lauseet?
Kommentit (85)
Ei aina niin ajattelevainen, muuten kyllä ihana "tykkään kyllä enemmän vähän hoikemmista naisista". Toki pääsin kuittaamaan "niin minäkin paremmin pukeutuvista miehistä". Edelleen kyllä vähän lihava ja vähän huonosti pukeutuja onnellisesti yhdessä.
Että jättää minut jos en laihdu, että en oikeasti sairasta kilpirauhasen vajaatpimintaa vaan olen lääkärille puhumalla saanut lääkityksen.
Kuole, kaikki vihaavat sinua. Minua muut rakastavat!
(vakavaan tautiin sairastuttuani)
Kukaan ei voi huolia lihavaa ihmistä! Ällöttäviä!
(Itsekin lihava, mä lihoin suhteen alettua)
Entinen tyttöystäväni oli paras ruoanlaittaja, ja kaunein nainen. Ja pimpsa kaunein ( voi pyhä jysäys)
Ekalla yhteisellä etelänlomalla kuultua. "Oot muuten ihan täydellinen, mutta tiedän muutaman jumppaliikkeen, jolla saisit sun takapuolen kiinteämmäksi".
Olin silloin 42v ja bmi noin 18.
Mies ei heti päätynyt kiertoon, mutta on nykyään jo ex.
Vierailija kirjoitti:
Entinen tyttöystäväni oli paras ruoanlaittaja, ja kaunein nainen. Ja pimpsa kaunein ( voi pyhä jysäys)
Pistää pikkasen mietityttämään että miksi hän on entinen? Monelle miehelle nuo kriteerit olisivat olleet loistavia.
kaikki naiset on paskoja ja pilaavat kaiken. Vain miehet on järkeviä ja kaikki sujuu!
Mies oli esitellyt minut ystävilleen iso ja kömpelö. BMI silloin 19 ja olin tanssija. Sanoi tämän minulle ja kertoi olevansa sitä mieltä.?
Vaimo ja lapset sietäisivät saada kunnolla selkäänsä, sanoi mies järkyttyneille vanhemmilleni kun tulivat vierailulle
Mies alkoi juovuspäissään kertomaan sukulaisilleni mistä tykkään sängyssä. On tosin jo ex-mies.
Mies haukkui lahnaksi sängyssä. Päätin parantaa ja uskaltauduin aloittamaan riisuuntumaan hieman viettelevästi kun mies odotti jo sängyssä.,Yhtäkkiä hän kääntyi vauhdikkaasti sängyssä kontilleen ja levitti pakaransa pyllistäen että persereikä venyi äärimittoihin., Sanoi, siinä on sulle jotain yhtä vastenmielistä!
Tämä on elämäni pahin loukkaus
P*ska akka! Painu h*lvettiin täältä!
Niinpä sitten painuin, enkä ole katunut. Siihen päättyi 30 vuotta kestänyt avioliitto.
Haluaisin nussia naapurin rouvaa!
(sanoi mies veljensä perheen luona käydessämme kahvipöydässä)