Minulla alkaa psyyke oikeasti hajota käsiin.
Jatkuvaa ahdistusta ja lääkkeillä se jotenkin pysyy poissa mutta sitten tilalle tulee joka päivä tapahtuvia itkukohtauksia milloin mistäkin syystä. Koen kokoajan että jokin on pielessä eikä mikään ole normaalia vaikka näyttäisi siltä. Minä en oikeasti ole edes olemassa vaan olen ihan varmasti kuollut ja tämä on vaan jotain luotua todellisuutta aivoissani sillä hetkellä kun kuolin ja tämä noin 20 vuotta olen elänyt pääni sisällä vaikka aikaa oikeasti on kulunut muutama sekuntti. Tai sitten olen vain oikeasti hullu ja parasta minulle olisi kuolema. Ei ole mitään järkeä siinä että kaikki mitä koen niin näkien haistaen kuulleen tai tuntien maistaen on pielessä.
Kommentit (80)
Dissosiaatiolta kuulostaa. Mitä pahaa olet elämäsi tehnyt? Kiduttanut? Muurhannut? Joudut sovittamaan pahat tekosi
Uupumus laukaisi mulla ahdistusta, pelkotiloja ja paniikkihäiriön. Tosi ahdistavia ja outoja tuntemuksia välillä. Takana myös traumaattinen lapsuus.
Olen saanut apua binaural/rentouttavasta musiikista ja eteerisistä öljyistä.
Kirjoita youtubeen vaikka music to relief stress/ anxiety tai meditation music ja laita soimaan ihan vaik taustamusiikiks kun touhuat.
Eteerisistä öljyistä esim. Neroli ja petitgrain lievittää ahdistusta. Niitä tuoksulyhtyyn.
Joku saattaa pitää täysin hömppänä neuvojani mutta halusin jakaa koska ne ovat itseäni auttaneet.
Hieronta auttanut mulla oloon myös.
Kaikkea hyvää sinulle ap!
Minä olen oikeasti tyhmä enkä ansaitse elää vaan k la, teen kaikki asiat väärin ja enkä ymmärrä mistään mitään, olen tyhmin ihminen mikä on koskaan elänyt paitsi että en edes ansaitse ihminen nimitystä koska olen pelkkä p kakasa. Oli helpompaa 20 vuotta sitten kun oli tyhmä muttei tajunnut sitä, nykyään edelleen on tyhmä mutta tajuaa sen niin ahdistaa he tisti, parempi olisi vaan k a.
ap
Minä olen tyhmä, vammanen, ääliö, idiootti, luuseri.
Ja minulla ei sitten ole minkään sortin itsetuntoa jäljellä tai vastaava jotain mitä onkaan.
Olen pelkkä nolla. NOLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ap
Nolla luuseri jolla ei ole mitään elämää, pelkkä kävelevä kasa turhaa jätettä.
ap
Peiliin kun katson näen vaan pelkän nollan luuserin jonka pitäisi vaan k a.
ap
Pelkkä nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla nolla.
ap
Minun pitää k a välittömästä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tämä on pelkkää ????!!!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu
Miten voin muka rauhoittua kun tiedän että olen tyhmä nolla luuseri joka joko tekee kaiken väärin tai ei osaa mitään ja elämä on mennyt ohi ja hukkaan ja mistään ei voi nauttia ja kaikki on p kaa.
ap
Kaikista parasta olisi jos saisin sydänkohtauksen ja k in tähän paikkaan.
ap
Ei tarvitsisi kärsiä yhtään enempää, tämäkin keho on kärsinyt 33 vuotta minun kaltaisen typerän idiootin takia, joku muu tietoisuus olisi ollut tähän kehoon paljon parempi kuin minun kaltainen nolla luuseri.
ap
Olen täysin vammanen nolla luuseri idiootti ääliö joka pitäisi t ttaa julkisesti ja sen jälkeen heittää ojanpohjalle m nemään muiden ihmisten nauraen ilosta kun seuraavat tätä tapahtumaa, maailma pääsee eroon minusta, siinä on juhlan aihetta.
ap
Oikeasti muiden ihmisten pitäisi aina nähdessään minut sylkäistä minua päin, työntää kumoon ja potkia ja jos raahaudun lääkäriin minut heitetään ulos lumihankeen m nemään ja keväällä kaivurilla kuskataan kaatopaikalle.
ap
Onko tällä psykoosi päällä? Hae nopeasti apua, soita jonnekin. tai lähde ainakin tekemään jotain fyysisesti kuormittavaa, kuten juoksulenkille, hakkaa nyrkkeilysäkkiä tms jotta rauhotut. Et ole huonompi kuin kukaan muukaan.
Se olisi yksi hyvä loppu minulle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä psykoosi päällä? Hae nopeasti apua, soita jonnekin. tai lähde ainakin tekemään jotain fyysisesti kuormittavaa, kuten juoksulenkille, hakkaa nyrkkeilysäkkiä tms jotta rauhotut. Et ole huonompi kuin kukaan muukaan.
Olen huonompi, pelkkä maininta etten olisi huonompi kuten tässä sanot aiheuttaa vaan itkukohtauksen ja vastareaktion sille eli totean olen huono ja sillä selvä!!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huonompi, pelkkä maininta etten olisi huonompi kuten tässä sanot aiheuttaa vaan itkukohtauksen ja vastareaktion sille eli totean olen huono ja sillä selvä!!!!!
ap
No me kaikki ihmiset ollaan jollain tapaa ihan huonoja :) Mene vaikka metsään ja huuda niin paljon kuin ääntä lähtee, pahin olo helpottaa.
Minussa ei ole mitään hyvää, olen pelkkä nolla luuseri. Jos joku kehuu tai muuta sanoo minulle se ei ole totta enkä usko sitä koska minä en ansaitse mitään kehua. Jos joku huutaa tai haukkuu minua niin se on totta ja ansaitsen kaiken huudon ja haukkumisen koska olen täysi luuseri idiootti.
ap
Oma tilanteeni on luultavasti paljon pahempi ja krooninen, jotain muistelen niin saannut jotain paniikkikohtauksia jo ylä-asteajoilta mutta puhuinko niistä kellekkään jne? No en koska olin ja olen edelleen tyhmä. Välillä nousee mieleen kaikkea mahdollista menneisyydestä eli jotain typerää mitä en älynnyt tehdä toisin koska olin tyhmä ja nyt niistä ja kaikesta kärsitään. Minua typerämpää ihmistä saa hakemalla hakea ja sellaista tuskin on koskaan ollutkaan tai tulee olemaan.
Tuohon et pitäisi antaa armoa itselleen ei toimi, ei ole koskaan toiminut. Lisäksi nämä juhlat oli joulu, uusvuosi, juhannus jne. vaan aiheuttaa pahaa oloa kun itse olen neljän seinän sisällä ja muilla on hauskaa. Tosin en minä edes osaa pitää hauskaa, olisi tuossa markka-ajan monopolipeli mutta se vaatisi useamman ihmisen sitä pelaamaan. Meinasin jo että pelaisin sitä itse usealla pelihahmolla mutta se olisi jo todella retardia ja varmaan olisi vahingollista aivoilleni, tosin ne on niin rikki että tuskin pahemmaksi voivat enää mennä.
Että joo.
ap