Haluaisin päästä jonkun kiltin aikuisen naisen syliin
Kommentit (22)
Ei onnistu, koska olet kalju ja vähän ruma eikä sinulle kelpaa kuin fittimissi.
Jonkun?
Ei pysty.
Otappa itsestäsi selvää ja tiedä mitä haluat.
Ei se jokun riitä. Alkaisit vähättelemään 2 minuutin kuluttua kun puhuu asioista joita et arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei me sinua haluta
Te? Vastaatko kaikkien aikuisten naisten puolesta? Olen itse ihan ok-näköinen, hoikka & hyväkuntoinen, suihkunraikas ja fiksu. Miksi en kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu, koska olet kalju ja vähän ruma eikä sinulle kelpaa kuin fittimissi.
Mulla on paksut hiukset ja joku pullantuoksuinen, vähän pyöreämpikin leidi ois kiva.
MInä sain ihanan kiltihkön naisen syliini.
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lastensuojelun kautta voi päästä sijoitetuksi johonkin ihanaan perheeseen. Pidämme peukkuja ;)
Harmillista, kun olen täysi-ikäinen. Haluaisin silti rakkautta. 😭
Vierailija kirjoitti:
Jonkun?
Ei pysty.
Otappa itsestäsi selvää ja tiedä mitä haluat.Ei se jokun riitä. Alkaisit vähättelemään 2 minuutin kuluttua kun puhuu asioista joita et arvosta.
Kunnioittaisin ja rakastaisin sitä naista ja antaisin hänelle kaiken, mitä vain pystyisin. Minulle olisi kunnia-asia tehdä hänet onnelliseksi ja tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ota tuhma!
Haluaisin nimenomaan kiltin naisen syleilyyn. ❤
User kirjoitti:
MInä sain ihanan kiltihkön naisen syliini.
Lucky you ❤
Vierailija kirjoitti:
Mee käymään äitis luona.
Ei se auta. Eikä hän pitänyt mua koskaan sylissä, kun olin lapsi (tämä on totta vieläpä).
Oon ilkee ja haisen kun puolukkapäivät.
Jos aloittaisi vaikka sillä, että olet pari kuukautta poissa aihe vapaa palstalta ja sitten koetat onneasi jossain treffipalstalla tai baarissa. Ja et siis etsi sitä keijukaista, fitnessbabea tai missi tyyppistä vaan "normaali" naisen ja ehkä vielä vähän ekstra painoakin voisi olla. Sanoithan olevasi ok-näköinen niin pitäisi onnistua. Aloita kuitenkin eka toi palstalta poissaolo, miehistyt vähän eka.
Olen erittäin kiltti keski-ikäinen nainen ja ottaisin sinut heti hoitoon, jos ei toinen olisi ehtinyt ensin. Meillä mies tekee puut, lumityöt, antaa kuluihin rahaa kohtuullisesti, hoitaa autot. Nainen hoivaa ja hieroo, aina teen ruuan ja katan kauniisti. Minä maksan juoksevat kulut, ruuat ja muut. On olemassa paljon naisia, jotka mielellään laittavat kotia ja työssä käynnin ohessa hemmottelevat miestään. Meillä mies saa mitä haluaa, en paljon vaadi. Toisaalta, jos joskus jotain haluan, niin sen ihan takuuvarmasti saan, koska mies ymmärtää, miten hyvää arki on. Olen 10 kg ylipainoinen ja näen, että netissä mies katsoo laihempia. Tietää kuitenkin, että omilla spekseillä ei saa parempaa. Olen ihan varma siitä, että jos jään leskeksi, ottaja löytyy. Nalkuttamaton nainen, joka antaa lovea, osaa laittaa ruokaa ja on toiveissaan kohtuullinen, menee kyllä kaupaksi.
Minä pääsin, muutamia kertoja (tarkoitan tässä yhteydessä "aikuisella naisella" itseäni n. 10 vuotta vanhempaa). Olimme jutelleet netissä varmaan pari sataa kertaa ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä, luottamus kasvoi, ja lopulta tapasimme. Kesti hetken mutta kun otimme tuntumaa ja puhuimme tilanteessa suoraan, totesimme että joo, nyt me kyllä molemmat halutaan toisiamme. Tapasimme muistaakseni neljä tai viisi kertaa fyysisen ilon teemalla. Hyvät muistothan siitä jäi, ja olemme edelleen ystäviä vaikka viimeisestä tapaamisesta taitaa olla 7-8 vuotta. Minä haluan hänelle vain hyvää, ja hänen viesteistään päättelen että hänkin ehkä haluaa minulle hyvää. Hän on edelleen (harvoista) seksikumppaneistani ehdottomasti se jota muistelen lämpimimmin. Toivon että hän löytää itselleen sopivan elämänkumppanin ja toivon että minäkin löydän itselleni sopivan.
Kyllä lastensuojelun kautta voi päästä sijoitetuksi johonkin ihanaan perheeseen. Pidämme peukkuja ;)