Nainen: suostuisitko päästämään miehesi matkustamaan Thaimaahan sukelluslomalle?
Olen tilanteessa, että olen lähdössä Thaimaahan muutaman kaverin kanssa 2 viikon sukelluslomalle. Reissussa ollaan sukellussafareilla ja paljon merellä Similanilla, joten ei sukeltavia ei voi ottaa mukaan. Nyt naiseni epäilee, että lomasta osan aikaa olemme naisissa Phuketin Patongilla, joka on lähellä Khao Lakia. No totesin, että saatetaan siellä käydä, joten naiseni on nyt vakaasti sitä mieltä etten voi lähteä ilman häntä. Luottaisitko sinä?
Kommentit (153)
Aivan vapaasti saisi mennä. Minä olen tehnyt viikon-kahden reissuja yksin ja kaveriporukalla, miksi mies muka ei olisi oikeutettu samaan liikkumavapauteen? Jos toinen haluaa pettää niin eiköhän syrjähypyn voi tehdä pienemmälläkin vaivalla kuin matkustamalla toiseen maanosaan.
Totta kai saa lähteä. Mulla on siis 2 vkoa aikaa löytää uusi kämppä ja pakata kamani.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa lähteä. Mulla on siis 2 vkoa aikaa löytää uusi kämppä ja pakata kamani.
Miksi lähtisit vain jos miehesi haluaisi harrastusreissulle? Etkö sinä pääsisi lähtemään halutessasi vastaavalle vai pelkäätkö miehesi pettävän vai mitä ihmettä?
Sen kun menisi.
Aika sairas mustasukkaisuus ja dominoinninhalu täytyy olla, jos ei kumppania päästä matkustamaan ilman valvontaa.
Ajatella, että yksin Lapin vaellusta käsittelevä avaus sai jonkun ajatusmaailman myllerrettyä näin pahasti!
Mutta tottakai suostuisin. Matkailemme myös erikseen.
Kyllä mä vähän ihmettelisin, miksei se ota mua mukaan ja pahastuisin varmaan kun yleensä sukelletaan yhdessä. Että mistäs nyt tuulee. Aika yllättävä veto olisi kyllä mun mieheltäni.
En suostuisi. Niin kauan kun on lainoja maksamatta, ei tuollaisiin reissuihin rahaa pistetä. Ja meillä ei todellakaan ole niin isot tulot, että ylimääräistä rahaa lojuisi tilillä. Kummallakaan.
Jos lahjaksi saa matkan jostain niin menköön.
Jep!Antaa heittää/Lentää matkoihinsa.Takaisin ei ole tulemista.Yhteiseen osoitteeseen.
En suostuisi. Ihan sama millaisena puolisona mua muiden silmissä pidettäisiin. Puoliso ei edes ehdottaisi tuollaista, koska tietäisi suhtautumiseni siihen. Mihinkään poikienreissuille ei voi lähteä tai jos lähtee, niin sitten lähden minäkin :)
Menkööt jos itse lomansa kustantaa ja kuntoa riittää oikeasti sukeltamiseen. Eipä sillä ole rahaa saati kuntoa, mutta viis siitä.
Vierailija kirjoitti:
En suostuisi. Ihan sama millaisena puolisona mua muiden silmissä pidettäisiin. Puoliso ei edes ehdottaisi tuollaista, koska tietäisi suhtautumiseni siihen. Mihinkään poikienreissuille ei voi lähteä tai jos lähtee, niin sitten lähden minäkin :)
Siis miksei? Pelkäätkö miehesi pettävän vai miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh! Onneksi meillä molemmat ovat tässä suhteessa ihan vapaasta tahdostaan ja siksi myös matkustellaan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinkkuus on tuollaisia reissuja varten, siksi :)
En itse ole parisuhteessa miehen kanssa, joka EI haluaisi minua mukaan lomalleen. Miksi olisin ihmisen kanssa, jolle en olisi tärkeintä maailmassa?
En aio vastailla ihmettelyihisi enempää, et kuitenkaan tyydy tähän vastaukseen ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh! Onneksi meillä molemmat ovat tässä suhteessa ihan vapaasta tahdostaan ja siksi myös matkustellaan erikseen.
Vapaa tahto yhdistää meitäkin. Ja jos joskus tulee tarve "omille reissuille" niin suhde ei ole enää sillä tasolla, jossa olisin tyytyväinen :)
Tsemppiä teille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ole parisuhteessa miehen kanssa, joka EI haluaisi minua mukaan lomalleen. Miksi olisin ihmisen kanssa, jolle en olisi tärkeintä maailmassa?En aio vastailla ihmettelyihisi enempää, et kuitenkaan tyydy tähän vastaukseen ;)
No en ymmärrä miksi ei pääse harrastusreissulle harrastusporukan kanssa vaikka olis naimisissakin? Enhän mene miehen työpaikallekaan hänen mukanaan. Kyllä minä olen miehelleni ihan varmasti tärkeintä koko maailmassa, en minä silti niille harrastusreissuille lähde.
Sinkkuus on ihan eri asia, en katso että se liittyy harrastusreissuihin tippaakaan. Mutta ymmärrän nyt millaisten vaimojen takia osa eronneista miehistä sanoo ettei koskaan enää palloa jalkaan!
Vierailija kirjoitti:
Tuli surku miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ole parisuhteessa miehen kanssa, joka EI haluaisi minua mukaan lomalleen. Miksi olisin ihmisen kanssa, jolle en olisi tärkeintä maailmassa?En aio vastailla ihmettelyihisi enempää, et kuitenkaan tyydy tähän vastaukseen ;)
Jaatteko siis puolisosi kanssa täsmälleen samat mielenkiinnon kohteet? Jos hän sukeltaa, sinäkin opettelet sukeltamaan; jos sinä tykkäät patikoinnista vuoristossa, hänenkin on tykättävä siitä; jos hän on intohimoinen jalkapallofani niin sinäkin matkustat katsomaan MM-otteluita? Aika ahdistavaa.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa tahto yhdistää meitäkin. Ja jos joskus tulee tarve "omille reissuille" niin suhde ei ole enää sillä tasolla, jossa olisin tyytyväinen :)
Tsemppiä teille.
Eli siis jos miehesi harrastaisi vuorikiipeilyä, sinä änkisit mukaan vuorikiipeilyreissulle vaikket tietäisi aiheesta mitään? Vain koska muuten suhteesi olisi pilalla? Voiko miehesi käydä yksin töissä, vai oletteko samassa työpaikassa koska ette voi olla erossa toisistanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ymmärrä miksi ei pääse harrastusreissulle harrastusporukan kanssa vaikka olis naimisissakin? Enhän mene miehen työpaikallekaan hänen mukanaan. Kyllä minä olen miehelleni ihan varmasti tärkeintä koko maailmassa, en minä silti niille harrastusreissuille lähde.
Sinkkuus on ihan eri asia, en katso että se liittyy harrastusreissuihin tippaakaan. Mutta ymmärrän nyt millaisten vaimojen takia osa eronneista miehistä sanoo ettei koskaan enää palloa jalkaan!
No mutta tosi kiva, että sinunlaisia ymmärtäväisiä naisia sitten löytyy :) Mulla on omat ehtoni suhteelle, ei ole sulta pois.
Pikkaisen ihmettelisin, miksi mies sinne haluaa. Mies ei tykkää helteestä eikä varsinkaan tukalasta kuumuudesta, ei oidä lentokoneessa istumisesta, hänellä on astma eikä mies ole ikinä sanonut, että haluaisi sukeltaa. Reissuun pääsisi, jos ei olisi jotain sen estävää samaan aikaan kuten sovittu muuttopäivä tai minä menossa sovittuun leikkaukseen.