Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.

Vierailija
30.12.2019 |

Ihan fiksulta mieheltä vaikutti kun tavattiin

Kommentit (1148)

Vierailija
961/1148 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaanpa yksi asia: ilmoituksiin ja viesteihin vastaaminen on täysin vapaaehtoista. Kukaan ei ole velvollinen tutustumaan johonkin ihmiseen eikä kukaan ole tilivelvollinen siitä, miksi ei laita viestiä tai vastaa viestiin. Eli tämäkin ketju on paljon melua tyhjästä.

Pointti onkin se, että nainen ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, jos täysin tuntematon mies voisi edes teoreettisesti kuvitella löytävänsä yhteyden selvästi nuoremman naisen kanssa.

Ei, se ei loukkaa minua tai ketään naista millään tasolla, että meille ventovieras mies hakee nuorta naista. Te _toivoisitte_ että se loukkaisi, mutta kun se ei herätä yhtään mitään tunteita vaan vain siirtymisen seuraavaan profiiliin. Sori siitä. Enempää en rautalangasta tällä erää väännä.

Jos ei loukkaisi, niin loogisesti ajatteleva ihminen ei hylkäisi profiilia jonka hakukriteereihin mahtuu ihan selkeästi. Kyse on siis siitä, että menee tunteisiin. Sinulle pitää näköjään vääntää vielä lisää.

Olen eri, mutta en vastaisi miehelle koska 27 vuotta nuoremman hakeminen saa miehen vaikuttamaan omahyväiseltä, ääliöltä, epärealistiselta ja siltä että hän joko todellakin hakee kaikkea mitä liikkuu se xiin, ei tiedä mitä hakee suhteelta koska kaikki käy tai hakee vain itseään nuorempaa (esim. 46 v. hakee 18-42 v.) eikä edes oman ikäistään mikä on rimanalitus. Aivan VATUN sama mahdunko tuollaisen kriteereihin. En halua tutustua eikä vieraan ihmisen tyhmyys voi loukata minua.

Vierailija
962/1148 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaanpa yksi asia: ilmoituksiin ja viesteihin vastaaminen on täysin vapaaehtoista. Kukaan ei ole velvollinen tutustumaan johonkin ihmiseen eikä kukaan ole tilivelvollinen siitä, miksi ei laita viestiä tai vastaa viestiin. Eli tämäkin ketju on paljon melua tyhjästä.

Pointti onkin se, että nainen ottaa henkilökohtaisena loukkauksena sen, jos täysin tuntematon mies voisi edes teoreettisesti kuvitella löytävänsä yhteyden selvästi nuoremman naisen kanssa.

Ei, se ei loukkaa minua tai ketään naista millään tasolla, että meille ventovieras mies hakee nuorta naista. Te _toivoisitte_ että se loukkaisi, mutta kun se ei herätä yhtään mitään tunteita vaan vain siirtymisen seuraavaan profiiliin. Sori siitä. Enempää en rautalangasta tällä erää väännä.

Jos ei loukkaisi, niin loogisesti ajatteleva ihminen ei hylkäisi profiilia jonka hakukriteereihin mahtuu ihan selkeästi. Kyse on siis siitä, että menee tunteisiin. Sinulle pitää näköjään vääntää vielä lisää.

Olen eri, mutta en vastaisi miehelle koska 27 vuotta nuoremman hakeminen saa miehen vaikuttamaan omahyväiseltä, ääliöltä, epärealistiselta ja siltä että hän joko todellakin hakee kaikkea mitä liikkuu se xiin, ei tiedä mitä hakee suhteelta koska kaikki käy tai hakee vain itseään nuorempaa (esim. 46 v. hakee 18-42 v.) eikä edes oman ikäistään mikä on rimanalitus. Aivan VATUN sama mahdunko tuollaisen kriteereihin. En halua tutustua eikä vieraan ihmisen tyhmyys voi loukata minua.

Jep. Melkoisena saaliina pitää itseään mies, joka kuvittelee, että niiden muutaman sekunnin aikaba, kun nainen tsekkaa hänen profiilinsa ja kriteerinsä läpi, tämä ehtii jo kehittää tunteita miestä kohtaan 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1148 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hämmennän soppaa vähän. Olen käynyt nettitreffeillä jo monen vuoden ajan ja saan näin helpollakin seksiä ja se riittää naisten osalta. Se mitä aikaisemmin sanottiinkin jo, on täysin totta, että naisille pitää puhua mitä he haluavat kuulla. He ihastuvat siihen satujen prinssiin aina uudelleen ja uudelleen. Naiset haluavat olla si yksi ja oikea kaikista ehdokkaista. Tämän vuoksi laaja ikähaitari ei ole hyvä, koska silloin heitä ei etsitä, vaan vain lähes mikä vaan kelpaa. Se on itsetunnolle liian suuri kolaus, että on vain joku, eikä se prinsessa. Jos kerron avoimesti profiilissani mistä kaikesta pidän ja mitä haen, en pääse treffeille, mutta kun valheellisesti ilmoitan, pistän hakukriteerit realistisiksi mutta suppeaksi, naiselle tulee olo ainutlaatuisuudestaan. Sitten vielä huippu juttu on jos näistä kriteereistä poikkeaakin ns huonompaan suuntaan, silloin onkin nainen jo innokas, tämä on kuin alennusmyynti. Heivatkaa logiikka pois ja valehdelkaa, sillä pääsee paljon pidemmälle kuin rehellisyydellä. Parisuhdeeseen minua ei saa, sillä arvostus näitä kohtaan on melko alhaalla, mutta minkäs teet.

Ihan tottahan tuo on jos harrastaa nettideittailua. Kaikkein paras on suorittaa haut ihan livenä, niin ei tarvitse selitellä kenellekään mitään ja homma joko onnistuu tai ei onnistu.

mies51v

Vierailija
964/1148 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hämmennän soppaa vähän. Olen käynyt nettitreffeillä jo monen vuoden ajan ja saan näin helpollakin seksiä ja se riittää naisten osalta. Se mitä aikaisemmin sanottiinkin jo, on täysin totta, että naisille pitää puhua mitä he haluavat kuulla. He ihastuvat siihen satujen prinssiin aina uudelleen ja uudelleen. Naiset haluavat olla si yksi ja oikea kaikista ehdokkaista. Tämän vuoksi laaja ikähaitari ei ole hyvä, koska silloin heitä ei etsitä, vaan vain lähes mikä vaan kelpaa. Se on itsetunnolle liian suuri kolaus, että on vain joku, eikä se prinsessa. Jos kerron avoimesti profiilissani mistä kaikesta pidän ja mitä haen, en pääse treffeille, mutta kun valheellisesti ilmoitan, pistän hakukriteerit realistisiksi mutta suppeaksi, naiselle tulee olo ainutlaatuisuudestaan. Sitten vielä huippu juttu on jos näistä kriteereistä poikkeaakin ns huonompaan suuntaan, silloin onkin nainen jo innokas, tämä on kuin alennusmyynti. Heivatkaa logiikka pois ja valehdelkaa, sillä pääsee paljon pidemmälle kuin rehellisyydellä. Parisuhdeeseen minua ei saa, sillä arvostus näitä kohtaan on melko alhaalla, mutta minkäs teet.

Ihan tottahan tuo on jos harrastaa nettideittailua. Kaikkein paras on suorittaa haut ihan livenä, niin ei tarvitse selitellä kenellekään mitään ja homma joko onnistuu tai ei onnistu.

mies51v

Kyllä livenäkin on eroja miten asioita esittää. Livenä on myös vielä raha millä on lähes maaginen vaikutus naisiin. Netissä tulee halvemmaksi, enkä juurikaan edes nauti yöelämästä. Tämä nettiin sepustelu on minulle se ylivoimisesti hintalaatusugteeltaan paras juttu.

Vierailija
965/1148 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tahdo valehtelevaa naista, mutta he tahtovat valehtelevan miehen. Winwin

Vierailija
966/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat, että naiset loukkaantuvat, koska he itse loukkaantuvat syvästi, jos naiselle on nuorempi mies. Hetikun näin on miehet ryntäävät todistamaan, että vain seksin takia on kanssasi ja pian jättää. Mitätöivät nuoren miehen seksitaitoja vetoamalla kokemukseensa. Naurettavaa, siellä nuoria mies on viriili ja valmis kuuntelemaan naisen toiveita.

Vierailija
967/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaapa naisille kovan päälle, kun totuus paljastui, eli että mies on aina kiinnostuneenpi terveistä, sopusuhtaisista naisista vanhojen läskien kälättävien valaiden sijaan.

Vierailija
968/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat, että naiset loukkaantuvat, koska he itse loukkaantuvat syvästi, jos naiselle on nuorempi mies. Hetikun näin on miehet ryntäävät todistamaan, että vain seksin takia on kanssasi ja pian jättää. Mitätöivät nuoren miehen seksitaitoja vetoamalla kokemukseensa. Naurettavaa, siellä nuoria mies on viriili ja valmis kuuntelemaan naisen toiveita.

Olen "nuori mies" 24v, enkä todellakaan ole kiinostunut vanhemmista naisista, kuten ei ole suurin osa ikäisistänikään.

Me haluamme naisia 18-24v, ei yhtään vanhempaa.

-Enkä ole lähtemässä minkään vanhan akan leluksi, turha toivo.

Vierailija
969/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen "nuori mies" 24v, enkä todellakaan ole kiinostunut vanhemmista naisista, kuten ei ole suurin osa ikäisistänikään.

Jep, kyllä seksi vanhemman kanssa käy muttei sen vakavampaa. Sama koskee yksinhuoltajia, ja naisia joilla on ollut irakiturkki ja afrkian miehiä.

Ja miehet yleensä suosii 18-24v naisia omasta iästään riippumatta. Naisen kannattaa nuorena vakiintua.

Vierailija
970/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että jos kovasti vanhempi alkaa seurustella paljon nuoremman kanssa se on vähän kuin varastamista, silloin kun nuori siis oikeasti on nuori. Sitten kypsällä iällä ei enää väliä.

Mutta jos ajatellaan siis, että toinen on vaikka 21 ja toinen 42 niin onhan se 42 vuotias kokenut jo kaikenlaista ja vähemmän on "eka kertoja" tulossa. Kun taas nuorelle monet asiat tapahtuvat ensi kertaa. Harvassa ovat sitten ne nelikymppiset, jotka oikeasti pystyvät näissä ekoissa kerroissa elämään mukana samanlaisella innolla ja asenteella kuin nuori, jolle siis ne ovat se eka kerta. En nyt tarkoita siis seksiä, vaan nimenomaan erilaisia elämänkokemuksia, kuten eka auto, eka asunto, jne. 

Eli nuorten pitäisi saada kokea nämä asiat muiden nuorten kanssa, ikä tuo väistämättä, noh, kokemusta. Siinä sitten on toinen kaiken uuden ja ihmeellisen edessä ja toinen, että ei tää kuule niin ihmeellistä ole ja saatpa nähdä miten käy. Koska oikeasti tietää, miten käy, useimmiten ja aikaisemminkin.

Sukupuolella ei ole tässä väliä, minusta näin oli pariskunnan iät miten päin tahansa. En itse kyllä tykkää mistään puumailustakaan siis jos sitä joku epäilee, tästä samasta syystä.

Satunnaiset seksisuhteet on sitten eri asia, niissä musta ei ole iällä niinkään väliä, mutta puhun nyt parisuhteesta, joka etenkin sen nuoren elämää todellakin muokkaa.

Tässä on nyt vähän eri tasoja. Mutta ymmärrän perusajatuksen juuri siinä tapauksessa, että ollaan (muka?) etsimässä parisuhdetta. Itsekin ajattelen, että mies, jolla kaiken järjen mukaan - ja mahtuakseen minun kriteereihini - täytyisi olla jo takana elettyä elämää, ei halua kokea uudelleen kaikkea sitä, mikä liittyy nuoruuteen ja olisi - jälleen minun  kriteereideni mukaan - myös pitänyt jäädä sinne ja nyt tavoitteet, ajatukset ja unelmat ovat jo eri asioissa.

Mutta harva mies toisaalta kehtaa laittaa etsivänsä suunnilleen samanikäistä parisuhteeseen ja mielellään nyt kumminkin samaan aikaan panoja nuoremmista. Kun tämähän varmaan olisi sitten vihon viimeinen nou nou, ja niinpäs muuten olisikin.

Kommentti viimeiseen kappaleeseen: noita kahta asiaa ei ehkä kannata yhdistää. "Etsin panosuhdetta 18-30-vuotiaista, ja parisuhdetta 30-42-vuotiaista." Siinä kohtaa painaisin naaman ja nimen jo astetta paremmin muistiin, että varmuudella voin välttää ko prinssin. :D

eri

Joopa, tämä oli minunkin pointtini. Mutta keskustelua seuratessa miehet vain eivät vaikuta kovin vilpittömiltä tämän asian suhteen = mielellään myönnä, että noinhan se pohjimmiltaan on. Sanoisivatkin, niin voisihan se olla, että ne todella vapaamieliset naiset kiinnostuisivatkin, kukin haitarinsa ja oman hakunsa mukaisesti.

Eli siis mies, joka aidosti hakee itseään 20-25 nuorempaa naista "parisuhteeseen" nyt vain kuulostaa valheelliselta ja ketun häntä kainalossa liikkuvalta. Se on se, joka itseni karkoittaisi, vilpittömyyden puute. Jos taas tosissaan hakee parisuhteeseen, niin sitten on tuolla ekalla lainatulla pointti.

Eli mies nyt vaan ei saa olla kiinnostunut nuoremmasta naisesta kerta kaikkiaan millään tavalla, ei seksin puolesta eikä ainakaan tosissaan. Aikuinen nainen on puhunut, ugh.

Tuossahan sanotaan päinvastoin! Sen kun kiinnostuu, kunhan ei väitä haluavansa parisuhdetta silloin kun haluaa vain panoa. Mutta tätähän miehet eivät ikinä ole ymmärtäneet, vaan luulevat, että valehteleminen kannattaa aina.

Vierailija
971/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Kunpa miehetkin täällä ymmärtäisivät että suurin osa nuorista naisista ei halua +40 setää. Poikkeuksiahan aina on t. N45+

Vierailija
972/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kyllä seksi vanhemman kanssa käy muttei sen vakavampaa. Sama koskee yksinhuoltajia, ja naisia joilla on ollut irakiturkki ja afrkian miehiä.

Ja miehet yleensä suosii 18-24v naisia omasta iästään riippumatta. Naisen kannattaa nuorena vakiintua.

Tämäkin pitää taas toistaa 27. kerran:

Sillä mitä keski-ikäiset ja vanhemmat miehet "suosivat" ei ole minkään valtakunnan painoarvoa. Siitähän täällä ja muissa ketjuissa on jauhettu väsymykseen asti. Ketään ei kiinnosta ketä te pidätte laadukkaana tai valitsisitte jos saisitte. Sillä on väliä mikä on realismia. Miettikää joskus miltä siitä nuoremmasta tuntuu kun yli-ikäinen yrittää. Ei kiinnosta raha eikä joku huolenpito (?). Nuo ällöt pilaavat deittisovellukset.

Vierailija
973/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun 24 vuotias kakara kuvailee itseään "nuoreksi mieheksi". Sitähän hän on ja se on ihan  ok. On ihan ok, että samanikäiset ihmiset kokevat asioita nuorena, vanhempana sitten kerkiää ymmärtämään elämän monimuotoisuuden.

Sulle nimenomaan kuuluu vielä nuoruuden mustavalkoisuus ja naivius, eikä sitä pitäisikään kenenkään nelikymppisen varastaa.

Vierailija
974/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monenlaisia. Ymmärrätkö, että 18-vuotiaan naisen silmissä sinä olet ikäloppu.

Vierailija
975/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tätiä harmittaa. Itseasiassa 18-vuotiaat naiset haluavat kypsemmän miehen, kuin ikäisensä. Sehän meille kypsille miehille sopii ;)

T:Jarkko 34v, jolla 22-vuotias kiinteä tyttöystävä.

Vierailija
976/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jake kirjoitti:

Taitaa tätiä harmittaa. Itseasiassa 18-vuotiaat naiset haluavat kypsemmän miehen, kuin ikäisensä. Sehän meille kypsille miehille sopii ;)

Mutta ei siis 18 vuotias, olisi vielä kiinteämpi ja tiukempi? Olet joutunut ihan 22 vuotiaaseen tyytymään....

Vierailija
977/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla naisilla on itseään nuorempi mies. Koittakaa hyväksyä, että maailma on muuttunut.

Vierailija
978/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jake kirjoitti:

Mullakin on 23 v. ja 39 v. toyboyt ja 49 v. kiinteä miesystävä, terv. Tuula 62 v.

Mahtaa nyt Seppoa 59 v. ja Einaria 78 v. harmittaa.

(Oman otantani mukaan selkeästi vanhemmista miehistä pitää pieni vähemmistö naisista ja tällöin miehet ovat yleensä tasokkaita eikä jotain elähtäneitä mukanuorekkaita setiä. 11-12 vuoden ikäero kuten teillä ei ole se pointti mistä tässä keskustelussa on kyse). Jännä kun sulla Jake on väärän ikäluokan nimi...

Vierailija
979/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jake kirjoitti:

Mullakin on 23 v. ja 39 v. toyboyt ja 49 v. kiinteä miesystävä, terv. Tuula 62 v.

Mahtaa nyt Seppoa 59 v. ja Einaria 78 v. harmittaa.

(Oman otantani mukaan selkeästi vanhemmista miehistä pitää pieni vähemmistö naisista ja tällöin miehet ovat yleensä tasokkaita eikä jotain elähtäneitä mukanuorekkaita setiä. 11-12 vuoden ikäero kuten teillä ei ole se pointti mistä tässä keskustelussa on kyse). Jännä kun sulla Jake on väärän ikäluokan nimi...

Sama nimi, kun mun viisikymppisellä veljellä.

Vierailija
980/1148 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tr-olli ja muutama palstaurpo ulvo*. Antaa ulvoa. Oikeassa elämässä asiat menee toisin. Antaa palstaurpjen elää yksinäisestä fantasiamaailmassaan, kuten ovat tähänkin asti eläneet. Jatkakaa vaan samaan tapaan, niin osaan vältellä teitä nettideiteillä, ja tällöin kumpikaan ei haaskaa toisen aikaa, eli te voitte keskittyä niiden unelmanaisten jahtaamiseen ja minä yhteydenottoihin oikeiden fiksujen miesten kanssa.