Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.
Kommentit (1148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jake kirjoitti:
Taitaa tätiä harmittaa. Itseasiassa 18-vuotiaat naiset haluavat kypsemmän miehen, kuin ikäisensä. Sehän meille kypsille miehille sopii ;)
T:Jarkko 34v, jolla 22-vuotias kiinteä tyttöystävä.
Mullakin on 23 v. ja 39 v. toyboyt ja 49 v. kiinteä miesystävä, terv. Tuula 62 v.
Mahtaa nyt Seppoa 59 v. ja Einaria 78 v. harmittaa.
(Oman otantani mukaan selkeästi vanhemmista miehistä pitää pieni vähemmistö naisista ja tällöin miehet ovat yleensä tasokkaita eikä jotain elähtäneitä mukanuorekkaita setiä. 11-12 vuoden ikäero kuten teillä ei ole se pointti mistä tässä keskustelussa on kyse). Jännä kun sulla Jake on väärän ikäluokan nimi...
Sama nimi, kun mun viisikymppisellä veljellä.
Just samaa mietin että Jarkot on 50+.
Itse asiassa tunnen kyllä yhden nuoremman Jarkon, muut lukuisat 45-55 v. Ei silti uskottava. t. "Tuula"
Vierailija kirjoitti:
Tr-olli ja muutama palstaurpo ulvo*. Antaa ulvoa. Oikeassa elämässä asiat menee toisin. Antaa palstaurpjen elää yksinäisestä fantasiamaailmassaan, kuten ovat tähänkin asti eläneet. Jatkakaa vaan samaan tapaan, niin osaan vältellä teitä nettideiteillä, ja tällöin kumpikaan ei haaskaa toisen aikaa, eli te voitte keskittyä niiden unelmanaisten jahtaamiseen ja minä yhteydenottoihin oikeiden fiksujen miesten kanssa.
Kyllä. Tämähän on täysin prov*ketju, mutta hyvää asiaa. Näihin setämiehiin, +++40, jotka etsii naisseuraa välillä 18-39 v törmää nettideiteillä oikeastikin, että ihan asian ytimessä ollaan. Ja kun katsot, millaisia nämä miehet ovat, niin ei, eivät ole niitä 2promillen kuuluvia todella hyvin säilyneitä, sporttista menestyneitä, fiksuja miehiä, jotka kelpaisivat melkein kenelle vaan +30-vuotiaalle naiselle, vaan ihan perus -perasta -60 prosenttia olevia miehiä. Mutta annetaan heidän elää harhoissasn :D
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa naisille kovan päälle, kun totuus paljastui, eli että mies on aina kiinnostuneenpi terveistä, sopusuhtaisista naisista vanhojen läskien kälättävien valaiden sijaan.
Niin no ei meitä naisia jään kiinnosta keski-ikäiset setämiehet ja varsinkaan palstalla Ülisevät. Mutta tämänhän sinä jo tiedätkin, kun olet yksin ollut koko aikuisiksi ja tulet myös olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että naiset loukkaantuvat, koska he itse loukkaantuvat syvästi, jos naiselle on nuorempi mies. Hetikun näin on miehet ryntäävät todistamaan, että vain seksin takia on kanssasi ja pian jättää. Mitätöivät nuoren miehen seksitaitoja vetoamalla kokemukseensa. Naurettavaa, siellä nuoria mies on viriili ja valmis kuuntelemaan naisen toiveita.
Olen "nuori mies" 24v, enkä todellakaan ole kiinostunut vanhemmista naisista, kuten ei ole suurin osa ikäisistänikään.
Me haluamme naisia 18-24v, ei yhtään vanhempaa.
-Enkä ole lähtemässä minkään vanhan akan leluksi, turha toivo.
Provo, koska tuo on vanhan plösön ukon kirjoittama, ei nuori mies kirjota tolleen ja vaikka oliskin niin makuja on monia.. Osa kiinnostuu hyvinkin sexystä ja kauniista puumasta:))
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että naiset loukkaantuvat, koska he itse loukkaantuvat syvästi, jos naiselle on nuorempi mies. Hetikun näin on miehet ryntäävät todistamaan, että vain seksin takia on kanssasi ja pian jättää. Mitätöivät nuoren miehen seksitaitoja vetoamalla kokemukseensa. Naurettavaa, siellä nuoria mies on viriili ja valmis kuuntelemaan naisen toiveita.
Tämä! Varsinkin näille keski-ikäisilke ukkeleilla se on suorastaan verinen loukkaus, jos naisella on nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa naisille kovan päälle, kun totuus paljastui, eli että mies on aina kiinnostuneenpi terveistä, sopusuhtaisista naisista vanhojen läskien kälättävien valaiden sijaan.
Me nuoret naiset emme ole kiinnostuneet itsestään liikoja luulevia pallomaha ukoista.. Ei ei vaan nuoret ja komeet kundit kiinnostaa..
N 29v
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. No jos näin on, niin miksi laitat ikärajan 18-42? Eikö silloin pitäisi rajata max30-vuoteen?
Voi voi. Totuus tuntuu ottavan tädeillä koville, kun pitää alkaa toisen nimeä pilkkaamaan.
No mitä nopeammin hyväksytte elämän tosiasiat ja lähdette salille kyykkäämään voitte vielä tekin saada huomiota miehiltä :)
Tottakai pieni prosentti miehistä tykkää kaikesta oudosta, kuten vanhoista naisista, mutta en teinä hirttäytyisi siihen ajatukseen :)
Jake kirjoitti:
Voi voi. Totuus tuntuu ottavan tädeillä koville, kun pitää alkaa toisen nimeä pilkkaamaan.
No mitä nopeammin hyväksytte elämän tosiasiat ja lähdette salille kyykkäämään voitte vielä tekin saada huomiota miehiltä :)
Tottakai pieni prosentti miehistä tykkää kaikesta oudosta, kuten vanhoista naisista, mutta en teinä hirttäytyisi siihen ajatukseen :)
No Jake ja muut setämiehet- keskittymään sitten netissä ja muualla niiden nuorten naisten jahtaamiseen ja jättäkää meidät muut rauhaan, eli kuten tuossa äsken joku sanoi: miksi sitten laitatte sen yläikärajan sinne"vanhojen naisten" kategoriaan? Ei ole toiminta loogista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni menee nyt halpaan, eikä ajattele loogisesti. Jos mies etsii tietynikäistä naista, se ei ole sama kuin löytäminen. Nuorissa ikäluokissa on noin 50 000 yksilön miesenemmistö. Pari nuorta naista kertoi täällä, etteivät halua deittailla vanhoja miehiä eli yli 25-vuotiaita. Naisia on treffipalstoilla ilmeisesti huomattavasti vähemmän. Naiset eivät pääsääntöisesti vastaa näille vain itseään nuorempia etsiville miehille. Miehet jäävät pyörimään palstoille ja lällättämään naisille, etteivät huoli heitä.
Niinpä, tuskin tuollaisella ikäerolla kovin paljon pareja syntyy. Mutta tässä huvittaakin enemmän se, että se on jo ajatuksena liikaa vanhoille ja katkerille eukoille jotka itsekin olisivat olleet potentiaalisia ehdokkaita kuitenkin.
Onko minun ilmaisutaidossani jotain vikaa vai hypätäänkö kommenttieni yli kerta toisensa jälkeen vai mikä nyt vaivaa? Kun omalla kohdallani kyse oli nettideittailussa siitä, että se nuorta naista hakeva mies ei ollut potentiaalinen ehdokas minulle. En olisi voinut kuvitella kiinnostuvani miehestä, joka ajattelee 18-kesäisten olevan hänen kanssaan henkisesti ja elämänkokemuksen kannalta samalla tasolla. Minulla oli itselläni 43-vuotiaana täysi-ikäiseksi tullut lapsi, tosin poika. Hänen ystäviensä kautta olin kuitenkin hyvin perillä parikymppisten elämästä, ajatuksista, näkemyksistä, kypsyydestä jne. Jos 40+ mies todellakin viihtyisi sen ikäisten seurassa, niin olisimme olleet aivan liian kaukana toisistamme voidaksemme sopia yhteen. Minä olin kasvattanut sen ikäisen lapsen, hän olisi halunnut sen ikäisen lapsen (kyllä, minun silmissäni lapsen) puolisokseen.
Sinulta ei siis löydy mukautumiskykyä tai avarakatseisuutta olla nuorempien ihmisten kanssa? Tai et usko että se 24-vuotias saattaakin olla syvällisempi tyyppi kuin yksikään nelikymppinen perusmarjatta?
Minä kun nimenomaan olen ollut työnikin puolesta nuorten aikuisten kanssa niin en todellakaan kuvittele haluavani sellaisen kanssa parisuhdetta. Eronneena 40+ vuotiaana hain vain ja ainoastaan eronnutta 40+ vuotiasta jolla ei ollut enää pieniä lapsia mutta sen sijaan ammatti, ura ja oma talous kunnossa.
Mutta koeta nyt ymmärtää, että sinä saat haluta ihan mitä tahansa.
Eli olisit potentiaalisesti hyväkin matchi tuolle ap:n miehelle. En kyllä ymmärrä miksi sinulle ei kelpaisi 39 vuotias eronnut mies jolla ei ole pieniä lapsia mutta ammatti, ura ja talous kunnossa mutta se on toki sinun oma asiasi se.
Mutta kun minulle ei olisi hyvä match mies, joka ajattelee, että hänelle sopisi elämänkumppaniksi myös 19-vuotias nainen, jolla on vasta opiskelu, työelämä, ura, oman asunnon ja perheen hankkiminen edessäpäin. Miten yksikään 40-vuotias mies voi kuvitella, että parisuhde olisi samanlainen 20-vuotiaan ja 40-vuotiaan naisen kanssa? Sillä nuorella naisellahan on kaikki opiskelusta alkaen vasta edessä päin!
Jake kirjoitti:
Taitaa tätiä harmittaa. Itseasiassa 18-vuotiaat naiset haluavat kypsemmän miehen, kuin ikäisensä. Sehän meille kypsille miehille sopii ;)
T:Jarkko 34v, jolla 22-vuotias kiinteä tyttöystävä.
Kyllä, se 22v ikääntyy ja lasten tulon myötä löystyy.. Vai luuletko, ettei muutu mikskään ja aina kiinteä?? Sääliks käy nuorta naista, jos ei tajua, että on ameeban kanssa.. Tosin luulen, että kirjoitus on provo kukaan voi olla noin tyhmä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni menee nyt halpaan, eikä ajattele loogisesti. Jos mies etsii tietynikäistä naista, se ei ole sama kuin löytäminen. Nuorissa ikäluokissa on noin 50 000 yksilön miesenemmistö. Pari nuorta naista kertoi täällä, etteivät halua deittailla vanhoja miehiä eli yli 25-vuotiaita. Naisia on treffipalstoilla ilmeisesti huomattavasti vähemmän. Naiset eivät pääsääntöisesti vastaa näille vain itseään nuorempia etsiville miehille. Miehet jäävät pyörimään palstoille ja lällättämään naisille, etteivät huoli heitä.
Niinpä, tuskin tuollaisella ikäerolla kovin paljon pareja syntyy. Mutta tässä huvittaakin enemmän se, että se on jo ajatuksena liikaa vanhoille ja katkerille eukoille jotka itsekin olisivat olleet potentiaalisia ehdokkaita kuitenkin.
Onko minun ilmaisutaidossani jotain vikaa vai hypätäänkö kommenttieni yli kerta toisensa jälkeen vai mikä nyt vaivaa? Kun omalla kohdallani kyse oli nettideittailussa siitä, että se nuorta naista hakeva mies ei ollut potentiaalinen ehdokas minulle. En olisi voinut kuvitella kiinnostuvani miehestä, joka ajattelee 18-kesäisten olevan hänen kanssaan henkisesti ja elämänkokemuksen kannalta samalla tasolla. Minulla oli itselläni 43-vuotiaana täysi-ikäiseksi tullut lapsi, tosin poika. Hänen ystäviensä kautta olin kuitenkin hyvin perillä parikymppisten elämästä, ajatuksista, näkemyksistä, kypsyydestä jne. Jos 40+ mies todellakin viihtyisi sen ikäisten seurassa, niin olisimme olleet aivan liian kaukana toisistamme voidaksemme sopia yhteen. Minä olin kasvattanut sen ikäisen lapsen, hän olisi halunnut sen ikäisen lapsen (kyllä, minun silmissäni lapsen) puolisokseen.
Sinulta ei siis löydy mukautumiskykyä tai avarakatseisuutta olla nuorempien ihmisten kanssa? Tai et usko että se 24-vuotias saattaakin olla syvällisempi tyyppi kuin yksikään nelikymppinen perusmarjatta?
Minä kun nimenomaan olen ollut työnikin puolesta nuorten aikuisten kanssa niin en todellakaan kuvittele haluavani sellaisen kanssa parisuhdetta. Eronneena 40+ vuotiaana hain vain ja ainoastaan eronnutta 40+ vuotiasta jolla ei ollut enää pieniä lapsia mutta sen sijaan ammatti, ura ja oma talous kunnossa.
Eli olisit potentiaalisesti hyväkin matchi tuolle ap:n miehelle. En kyllä ymmärrä miksi sinulle ei kelpaisi 39 vuotias eronnut mies jolla ei ole pieniä lapsia mutta ammatti, ura ja talous kunnossa mutta se on toki sinun oma asiasi se.
Mutta kun minulle ei olisi hyvä match mies, joka ajattelee, että hänelle sopisi elämänkumppaniksi myös 19-vuotias nainen, jolla on vasta opiskelu, työelämä, ura, oman asunnon ja perheen hankkiminen edessäpäin. Miten yksikään 40-vuotias mies voi kuvitella, että parisuhde olisi samanlainen 20-vuotiaan ja 40-vuotiaan naisen kanssa? Sillä nuorella naisellahan on kaikki opiskelusta alkaen vasta edessä päin!
No niinpä. Ei siinä ole ajateltu omaa kikkeliä pitemmälle. Solahtaako 20+ nelikymppisen miehen ystäväpiiriin grillaamaan vai rupeaako 40+ ravaamaan opiskelijabileissä? Olen täältä monta kertaa lukenut miten ensimmäinen vaihtoehto toteutuu ja naisia kaduttaa menetetty nuoruus vanhemman miehen kanssa sohvalla istuen.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että oikeasti on miehiä joille ei kelpaisi tytär :)
Tämä. On todella huvittavaa, että monet naiset kuvittelevat että se oma ukkokaan ei nuorempaa muka himoitsisi, sinkkumiehistä nyt puhumattakaan. Taatusti kelpaa mieluummin kaksikymppinen kuin joku 45-vuotias.
Itse en ole kiinnostunut vanhoista setämiehistä vaikka niin kovasti deittipalstoilla pommittaavatkin. Monet kaveripiiristäni, joka koostuu nuorista naisista niin pidämme ikäisistämme nuorista ja komeista miehistä, eikä vanhoista ukoista,joiden parasta ennen jo mennyt. Pitäis vaan hyväksyy oma ikääntyminen. Edes seksiä en haluais papan kanssa ja ajatuskin siitä ällöttää.
N 26v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisellä miehelläkin saattaa olla edessä opiskelu, työelämä, ehkä uusi ammatti ja ura, oman asunnon ja perheen hankkiminen. Ihan hyvin sopii siis parikymppinen nainen siihen rinnalle. Sen kanssa voi vielä perustaa perheenkin, yli nelikymppisen naisen kanssa taas käytännössä ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole kiinnostunut vanhoista setämiehistä vaikka niin kovasti deittipalstoilla pommittaavatkin. Monet kaveripiiristäni, joka koostuu nuorista naisista niin pidämme ikäisistämme nuorista ja komeista miehistä, eikä vanhoista ukoista,joiden parasta ennen jo mennyt. Pitäis vaan hyväksyy oma ikääntyminen. Edes seksiä en haluais papan kanssa ja ajatuskin siitä ällöttää.
N 26v
Näitä kommentteja kirjoittavat todellisuudessa lisääntymisikänsä jo aikoja sitten ohittaneet katkerat vanhat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että oikeasti on miehiä joille ei kelpaisi tytär :)
Tämä. On todella huvittavaa, että monet naiset kuvittelevat että se oma ukkokaan ei nuorempaa muka himoitsisi, sinkkumiehistä nyt puhumattakaan. Taatusti kelpaa mieluummin kaksikymppinen kuin joku 45-vuotias.
Paitsi, ettei 20v naisen prioriteetti ole 40+v kulahtanut setä vaan korkeintaan 30v komea mies.
T nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 26vNäitä kommentteja kirjoittavat todellisuudessa lisääntymisikänsä jo aikoja sitten ohittaneet katkerat vanhat naiset.
Turha itseään pettää tolla ajatuksella ja menikö totuus papalla noin tunteisiin? Nuoria naisia täällä etupäässä on ja voit tulla katsomaan, että nuori nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisellä miehelläkin saattaa olla edessä opiskelu, työelämä, ehkä uusi ammatti ja ura, oman asunnon ja perheen hankkiminen. Ihan hyvin sopii siis parikymppinen nainen siihen rinnalle. Sen kanssa voi vielä perustaa perheenkin, yli nelikymppisen naisen kanssa taas käytännössä ei voi.
Teidän setämiesten haaveissa ,kyllä oikeassa elämässä ei. Todellisuus on se, että suurten ikäerojen parisuhteet ovat heterosuhteissa tilastojen mukaan TODELLA harvinaisia, vain alle 0.5 prosenttia.
Ihan vinkiksi siis teille, Sedät, että jos jokin asia ei ole mahdollista livenä, ei se ole mahdollista myöskään netissä. Kannattaisi muistaa Tämä, ennenkuin teette itsestämme naurettavia
Just samaa mietin että Jarkot on 50+.