Huoh... ihan kiinnostava Tinder-mies löytyi myös Suomi24 sivulta, hakee naista 18 - 42 kun itse 46-vuotias. Tietenkin.
Kommentit (1148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni menee nyt halpaan, eikä ajattele loogisesti. Jos mies etsii tietynikäistä naista, se ei ole sama kuin löytäminen. Nuorissa ikäluokissa on noin 50 000 yksilön miesenemmistö. Pari nuorta naista kertoi täällä, etteivät halua deittailla vanhoja miehiä eli yli 25-vuotiaita. Naisia on treffipalstoilla ilmeisesti huomattavasti vähemmän. Naiset eivät pääsääntöisesti vastaa näille vain itseään nuorempia etsiville miehille. Miehet jäävät pyörimään palstoille ja lällättämään naisille, etteivät huoli heitä.
Täytyy vaan kiertää kaukaa miehet, jotka etsivät itseään nuorempaa näistä ja 20-30vuotiasta. Minusta on hyvä että nämä miehet laittavat sen ikärajatouveen ilmoituksensa, niin ei tarvitse haaskata aikaansa heihin. Miehiä riittää muutenkin, myös meille keski-ikäisinä, jos siis enää ylipäätään semmoisen haluamme
Tuo miesjoukko on niitä ikuisesti naisettomia. Heillä on luultavasti motiivi yrittää estää myös muita pariutumista. Olin 49-vuotiaana naisena treffipalstalla, jonne laitoin ilmoituksen perjantaina. Jo maanantaina tapasin miehen, jonka kanssa olen nyt avoliitossa. Karsin hyvin huolellisesti miesjoukon seasta kolme, joiden kanssa sovin treffit.
Tässäpä se onkin, siellä on naisten markkinat joten teillä on varaa räätälöidä juuri sellaiset raamit kuin haluatte ja mies löytyy ne täyttämään. Miehenä taas on pakko avata ovia isommalleen jos meinaa jotain löytää ja yksi keino siihen on avata ikähaarukkaa.
No kun EI ole näin. Miksi te ette lue naisten mielipidettä tähän kun naisiltahan te vastauksia ja matchejä haluatte? Tämä on monta kertaa teille selitetty.
Sama logiikka kun noilla miehillä joilta kysyttiin miksi vastaatte niillekin naisille jotka toivovat ihan eri ikäistä, erilaista ja eri paikassa asuvaa miestä. "Ihan sama, roiskin vastauksia ihan kaikille jotta edes joku vastaisi" vrt. se, että olisi vastannut ajatuksella vaikka viidelle.
Ei ei. Sinä et saa sitä 18-vuotiasta joten sellaisen laittaminen toiveeksi laajenna vastaajakuntaa. Pelotat muutkin pois.
Minä olen käyttänyt haarukkaa 35-43 ja monta kontaktia olisi mennyt sivu suun, jos haarukkani olisi ollut vaikka 40-43. Tiedä sitten, olenko menettänyt montakin mielensäpahoittajaa näillä spekseillä. Tällä hetkellä lupaavin keskustelu menossa 43-vuotiaan naisen kanssa.
Ja oma ikäsi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että jos kovasti vanhempi alkaa seurustella paljon nuoremman kanssa se on vähän kuin varastamista, silloin kun nuori siis oikeasti on nuori. Sitten kypsällä iällä ei enää väliä.
Mutta jos ajatellaan siis, että toinen on vaikka 21 ja toinen 42 niin onhan se 42 vuotias kokenut jo kaikenlaista ja vähemmän on "eka kertoja" tulossa. Kun taas nuorelle monet asiat tapahtuvat ensi kertaa. Harvassa ovat sitten ne nelikymppiset, jotka oikeasti pystyvät näissä ekoissa kerroissa elämään mukana samanlaisella innolla ja asenteella kuin nuori, jolle siis ne ovat se eka kerta. En nyt tarkoita siis seksiä, vaan nimenomaan erilaisia elämänkokemuksia, kuten eka auto, eka asunto, jne.
Eli nuorten pitäisi saada kokea nämä asiat muiden nuorten kanssa, ikä tuo väistämättä, noh, kokemusta. Siinä sitten on toinen kaiken uuden ja ihmeellisen edessä ja toinen, että ei tää kuule niin ihmeellistä ole ja saatpa nähdä miten käy. Koska oikeasti tietää, miten käy, useimmiten ja aikaisemminkin.
Sukupuolella ei ole tässä väliä, minusta näin oli pariskunnan iät miten päin tahansa. En itse kyllä tykkää mistään puumailustakaan siis jos sitä joku epäilee, tästä samasta syystä.
Satunnaiset seksisuhteet on sitten eri asia, niissä musta ei ole iällä niinkään väliä, mutta puhun nyt parisuhteesta, joka etenkin sen nuoren elämää todellakin muokkaa.
Tässä on nyt vähän eri tasoja. Mutta ymmärrän perusajatuksen juuri siinä tapauksessa, että ollaan (muka?) etsimässä parisuhdetta. Itsekin ajattelen, että mies, jolla kaiken järjen mukaan - ja mahtuakseen minun kriteereihini - täytyisi olla jo takana elettyä elämää, ei halua kokea uudelleen kaikkea sitä, mikä liittyy nuoruuteen ja olisi - jälleen minun kriteereideni mukaan - myös pitänyt jäädä sinne ja nyt tavoitteet, ajatukset ja unelmat ovat jo eri asioissa.
Mutta harva mies toisaalta kehtaa laittaa etsivänsä suunnilleen samanikäistä parisuhteeseen ja mielellään nyt kumminkin samaan aikaan panoja nuoremmista. Kun tämähän varmaan olisi sitten vihon viimeinen nou nou, ja niinpäs muuten olisikin.
Kommentti viimeiseen kappaleeseen: noita kahta asiaa ei ehkä kannata yhdistää. "Etsin panosuhdetta 18-30-vuotiaista, ja parisuhdetta 30-42-vuotiaista." Siinä kohtaa painaisin naaman ja nimen jo astetta paremmin muistiin, että varmuudella voin välttää ko prinssin. :D
eri
Jos olisin kyseinen sankari laittaisin järkevän ikähaitarin omaan profiiliin ja vastaisin itse jonkun tyttelin profiiliin jos sellaista himoaisin. Pelisilmä on päivän nimi. Olen nainen ja kunhan neuvon, itse en pelaa kaksilla korteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että jos kovasti vanhempi alkaa seurustella paljon nuoremman kanssa se on vähän kuin varastamista, silloin kun nuori siis oikeasti on nuori. Sitten kypsällä iällä ei enää väliä.
Mutta jos ajatellaan siis, että toinen on vaikka 21 ja toinen 42 niin onhan se 42 vuotias kokenut jo kaikenlaista ja vähemmän on "eka kertoja" tulossa. Kun taas nuorelle monet asiat tapahtuvat ensi kertaa. Harvassa ovat sitten ne nelikymppiset, jotka oikeasti pystyvät näissä ekoissa kerroissa elämään mukana samanlaisella innolla ja asenteella kuin nuori, jolle siis ne ovat se eka kerta. En nyt tarkoita siis seksiä, vaan nimenomaan erilaisia elämänkokemuksia, kuten eka auto, eka asunto, jne.
Eli nuorten pitäisi saada kokea nämä asiat muiden nuorten kanssa, ikä tuo väistämättä, noh, kokemusta. Siinä sitten on toinen kaiken uuden ja ihmeellisen edessä ja toinen, että ei tää kuule niin ihmeellistä ole ja saatpa nähdä miten käy. Koska oikeasti tietää, miten käy, useimmiten ja aikaisemminkin.
Sukupuolella ei ole tässä väliä, minusta näin oli pariskunnan iät miten päin tahansa. En itse kyllä tykkää mistään puumailustakaan siis jos sitä joku epäilee, tästä samasta syystä.
Satunnaiset seksisuhteet on sitten eri asia, niissä musta ei ole iällä niinkään väliä, mutta puhun nyt parisuhteesta, joka etenkin sen nuoren elämää todellakin muokkaa.
Tässä on nyt vähän eri tasoja. Mutta ymmärrän perusajatuksen juuri siinä tapauksessa, että ollaan (muka?) etsimässä parisuhdetta. Itsekin ajattelen, että mies, jolla kaiken järjen mukaan - ja mahtuakseen minun kriteereihini - täytyisi olla jo takana elettyä elämää, ei halua kokea uudelleen kaikkea sitä, mikä liittyy nuoruuteen ja olisi - jälleen minun kriteereideni mukaan - myös pitänyt jäädä sinne ja nyt tavoitteet, ajatukset ja unelmat ovat jo eri asioissa.
Mutta harva mies toisaalta kehtaa laittaa etsivänsä suunnilleen samanikäistä parisuhteeseen ja mielellään nyt kumminkin samaan aikaan panoja nuoremmista. Kun tämähän varmaan olisi sitten vihon viimeinen nou nou, ja niinpäs muuten olisikin.
Onko tässä sitten joku sukupuolinen ero, että nainen kokisi rasittavana opastaa nuorempaa kumppania joissakin asioissa, kun taas mies viihtyy siinäkin roolissa, koska tykkää olla suojelija ja huolenpitäjä?
Koko tätä keskustelua ei tarvitsisi käydä jos 18- jotain toimisi. Sen sijaan miehet valittaa päivästä toiseen täällä ja lehdistössä kun kukaan ei ikinä viestittele. Eli aivan turhaa on jankutus. Laitat sen ikärajan mikä tuo toivottua tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni menee nyt halpaan, eikä ajattele loogisesti. Jos mies etsii tietynikäistä naista, se ei ole sama kuin löytäminen. Nuorissa ikäluokissa on noin 50 000 yksilön miesenemmistö. Pari nuorta naista kertoi täällä, etteivät halua deittailla vanhoja miehiä eli yli 25-vuotiaita. Naisia on treffipalstoilla ilmeisesti huomattavasti vähemmän. Naiset eivät pääsääntöisesti vastaa näille vain itseään nuorempia etsiville miehille. Miehet jäävät pyörimään palstoille ja lällättämään naisille, etteivät huoli heitä.
Niinpä, tuskin tuollaisella ikäerolla kovin paljon pareja syntyy. Mutta tässä huvittaakin enemmän se, että se on jo ajatuksena liikaa vanhoille ja katkerille eukoille jotka itsekin olisivat olleet potentiaalisia ehdokkaita kuitenkin.
Pitäisi jotenkin saada sisäistettyä se, että vanhat ja katkerat eukot voivat ko palveluissa useinmiten valita seuransa. Jos on liian tiukka seula eikä mätsejä irtoa mistään, vasta silloin tilanne muuttuu. Siihen saakka jokainen voi olla juuri niin vanha ja katkera kuin lystää. Se on oikeastaan täysin toissijainen seikka, onko joku ohitettu mies profiileineen löytänyt naisen, ja jos on, niin minkä ikäisen. eri
Toki, toki, jos uskoo että vanha ja katkera ovat hyviä myyntiargumentteja. Onhan ne naisten markkinat, se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai minä hakisin seuraa 180- 210 cm pitkistä miehistä tositarkoituksella, tai miehistä, joilla on 12- 25 cm pitkä ja myös tositarkoituksella ?
Niin, miksi sinulla ei olisi oikeus hakea tuollaista? Jotkut naiset hakevatkin, aika monella tuntuu olevan 180cm joku alaraja. Miehet taas eivät saa esittää toiveita naisen painosta tai muusta fyysisestä ominaisuudesta, tai oikeastaan mistään muustakaan tai on ihan sika.
Jos nainen etsii miestä pituustoiveella 12-25cm, niin se 12 sentin mieskö on pollevana vastaamassa? Heti on sellainen fiilis, että tuossapa Potentiaalinen nainen? Parisuhde mielessään siintäen? Ajatellen kuinka peittoaa kaikki mahtisonnit ylimaallisen upeilla taidoillaan, nainen luulee sitä 25 senttiseksi jos vaan antaa Mahdollisuuden? Kukaan ei erehdykään ajattelemaan, että aivan turha edes yrittää, vaihtaa kun saa tilaisuuden? eri
Jos nainen etsii tuollaisella pituustoivella miestä, niin minulle se tarkoittaa että pituudella ei ole tuolle naiselle merkitystä. Voisin siis hyvin vastata vaikka kahdeksansenttiselläkin. Samoin kuten ikähaarukka 18-45 tarkoittaa että iällä ei ole merkitystä. En ymmärrä miten joku voi tuon tulkita jotenkin toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä sitten joku sukupuolinen ero, että nainen kokisi rasittavana opastaa nuorempaa kumppania joissakin asioissa, kun taas mies viihtyy siinäkin roolissa, koska tykkää olla suojelija ja huolenpitäjä?
Suojelija ja huolenpitäjä - buahaha!!! Uskomatonta. Suojelija ja huolenpitäjä suojelisi niitä nuoria oikeasti vanhoilta ukoilta mutta sen sijaan rehvastellaan että pari kertaa voisin sitä 18 vee panna. Niin kuin tytöt ei olisi ihmisiä ollenkaan joilla on tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä että ikä on miehelle vain yksi tekijä seksuaalisessa kiinnostavuudessa..
Todella kaunis 35v ja vähän pyöreä 20v voivat olla ihan yhtä kiinnostavia.
Ei se että nuoesta tykkää tarkoita että vain nuori käy. Itselle kiinnostava nainen voi olla monennikäinen. Tykkään eniten myös isoista, pyöreistä ja terhakoista rinnoista mutta olen rakastunut pienirintaiseen. M45
Tuo onkin mieltäylentävää sille pienirintaiselle kunhan tunteet tasaantuu, ja sinä alat innokkaasti katselemaan sitä mistä tykkäät eniten. eri
Noinko naiset toimivat?
Riippuu (krhm) naisesta. Et koskaan ole kuullut tai lukenut mistään naisen ihmettelyä, kuinka mies tuijottaa tietynlaisia naisia julkisilla paikoilla, katsoo prnoa jossa on tietyn näköisiä naisia, kehuu tietynlaisten naisten ulkonäköä, tuo suoraan julki naismakunsa jne? Ja nainen on sitten ihmettelemässä, että mitä se minut valitsi. Tähän kun liittää peri-suomalaisen parisuhdekulttuurin ja tunteiden osoittamisen tyyliin "ilmoitan sitten kun tilanne muuttuu" niin avot.
Olen kuullut. Noissa lähinnä ihmetyttää, että miksi se nainen ei lähde lätkimään kun toinen avoimesti hakee jotain muuta kuin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai minä hakisin seuraa 180- 210 cm pitkistä miehistä tositarkoituksella, tai miehistä, joilla on 12- 25 cm pitkä ja myös tositarkoituksella ?
Niin, miksi sinulla ei olisi oikeus hakea tuollaista? Jotkut naiset hakevatkin, aika monella tuntuu olevan 180cm joku alaraja. Miehet taas eivät saa esittää toiveita naisen painosta tai muusta fyysisestä ominaisuudesta, tai oikeastaan mistään muustakaan tai on ihan sika.
Jos nainen etsii miestä pituustoiveella 12-25cm, niin se 12 sentin mieskö on pollevana vastaamassa? Heti on sellainen fiilis, että tuossapa Potentiaalinen nainen? Parisuhde mielessään siintäen? Ajatellen kuinka peittoaa kaikki mahtisonnit ylimaallisen upeilla taidoillaan, nainen luulee sitä 25 senttiseksi jos vaan antaa Mahdollisuuden? Kukaan ei erehdykään ajattelemaan, että aivan turha edes yrittää, vaihtaa kun saa tilaisuuden? eri
Jos nainen etsii tuollaisella pituustoivella miestä, niin minulle se tarkoittaa että pituudella ei ole tuolle naiselle merkitystä. Voisin siis hyvin vastata vaikka kahdeksansenttiselläkin. Samoin kuten ikähaarukka 18-45 tarkoittaa että iällä ei ole merkitystä. En ymmärrä miten joku voi tuon tulkita jotenkin toisin.
Ja seurauksena minä en vastaisi sinulle, koska en haluaisi miestä joka on noin eri mieltä kanssani iän ja ikäeron merkityksestä parisuhteessa.
Ja näin on hyvä, koska säästäisimme molempien aikaa tietäessämme sen heti. Eli ehdottomasti suosittelen jokaista käyttämään juuri sellaista ikärajaa, joka kertoo omasta ajatusmaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti viimeiseen kappaleeseen: noita kahta asiaa ei ehkä kannata yhdistää. "Etsin panosuhdetta 18-30-vuotiaista, ja parisuhdetta 30-42-vuotiaista." Siinä kohtaa painaisin naaman ja nimen jo astetta paremmin muistiin, että varmuudella voin välttää ko prinssin. :D
eri
Jos olisin kyseinen sankari laittaisin järkevän ikähaitarin omaan profiiliin ja vastaisin itse jonkun tyttelin profiiliin jos sellaista himoaisin. Pelisilmä on päivän nimi. Olen nainen ja kunhan neuvon, itse en pelaa kaksilla korteilla.
Joo, pelisilmä ja kusetus. Tai toinen profiili samaan tai eri palveluun, eri ikärajat.
Johan tuota käyttää vanhan liiton miehetkin ilmaislehdissä. Paha vaan kun pitäis muistaa muuttaa sitä tekstiä edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut selväksi joo että et ymmärrä. Kaikin mokomin ole sitä mieltä että sun mielipide on se joka tässä tuottaa tulosta. Mulla naisena teinejä haikailevat ei pääse jatkoon eikä siinä mitkään selittelyt auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pitkä ja tulinen keskustelu ihan vain siitä syystä, että nainen ylianalysoi miehen profiilia. Jos mies laittaa haarukaksi 18-42 niin se tarkoittaa sitä, että se 42 kelpaa kyllä, kyse on aina loppukädessä kokonaisuudesta. Mutta ei, nelikymppinen Sirpa loukkaantuu ja vetäisee perseestään päätelmän, että mies hakee vain nuorempaa. Ilmeisesti numeroiden opettelu jäänyt koulussa kesken tai jotain? Vai se väliviivako siinä hämää niin ettei näe kuin sen pienemmän luvun?
Täällä on moni nainen yrittänyt kertoa mikä tässä mättää, mutta tyypilliseen vääntäjämiesten tapaan sinä et a) kuuntele b) hyväksy, vaan suu vaahdossa täällä selitöt miten naiset ovat huumorintajuttomia ja tyhmiä ja yksinkertaisia rivien välistä luettuna, kun eivät ajattele kuten sinä ja muut miehet
No, omapa on tappionne, varsinkin teidän, jotka ette kuunaan ole naisseuraa saaneet tai tule saamaan.
Tämäkin ketju on pr-ovo, mutta ihan todellisuutta on tuo aloitus monella nettideiteillä ....
Niin, naiset vänkäävät että 18-42 haarukka tarkoittaa pelkästään 18-vuotiaita, en tiedä missä koulussa on opetettu numeroita sillä tavalla. Kukaan ei ole vielä onnistunut selittämään, mikä siinä oikeasti mättää.
Ainakin kaksi kertaa olen itse selittänyt, mutta palstamiehiä vaivaa tunnetusti valikoiva sokeus. En aikuisena naisena voisi kuvitella kiinnostuvani miehestä, joka ajattelee, että hän olisi henkisesti ja fyysisesti samalla tasolla 18-vuotiaan kanssa. Ymmärsitkö nyt?
Se on ainoa, missä pääsee valikoimaan. Olishan se mukavaa, kun nettideittaillessa ikähaarukka naisille olisi 18-42, ja vastauksia tulisi 18-42 -vuotiailta. Ja sitten voisi valikoida sieltä ne 18-20 -vuotiaat.
Nyt ei vastaa kukaan.
Eli vika on juuri siinä, että ajattelette että mies ei katso yhteydenottoja yksilöllisesti, vaan oikeasti hakee vain niitä 18-20 vuotiaita ja loppu on hämäystä?
Ei, vaan edelleen (ja tämän olisit voinut lukea ihan tästä vastaamastasi viestiketjusta):
En aikuisena naisena voisi kuvitella kiinnostuvani miehestä, joka ajattelee, että hän olisi henkisesti ja fyysisesti samalla tasolla 18-vuotiaan kanssa. Ymmärsitkö nyt?
Oletko sinäkään samalla tasolla henkisesti ja fyysisesti ikäisesi miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, tuskin tuollaisella ikäerolla kovin paljon pareja syntyy. Mutta tässä huvittaakin enemmän se, että se on jo ajatuksena liikaa vanhoille ja katkerille eukoille jotka itsekin olisivat olleet potentiaalisia ehdokkaita kuitenkin.
Pitäisi jotenkin saada sisäistettyä se, että vanhat ja katkerat eukot voivat ko palveluissa useinmiten valita seuransa. Jos on liian tiukka seula eikä mätsejä irtoa mistään, vasta silloin tilanne muuttuu. Siihen saakka jokainen voi olla juuri niin vanha ja katkera kuin lystää. Se on oikeastaan täysin toissijainen seikka, onko joku ohitettu mies profiileineen löytänyt naisen, ja jos on, niin minkä ikäisen. eri
Toki, toki, jos uskoo että vanha ja katkera ovat hyviä myyntiargumentteja. Onhan ne naisten markkinat, se on totta.
Myyntiargumentteja, joita ei tarvita. Ei niitä valintakriteerejä missään julkisteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pitkä ja tulinen keskustelu ihan vain siitä syystä, että nainen ylianalysoi miehen profiilia. Jos mies laittaa haarukaksi 18-42 niin se tarkoittaa sitä, että se 42 kelpaa kyllä, kyse on aina loppukädessä kokonaisuudesta. Mutta ei, nelikymppinen Sirpa loukkaantuu ja vetäisee perseestään päätelmän, että mies hakee vain nuorempaa. Ilmeisesti numeroiden opettelu jäänyt koulussa kesken tai jotain? Vai se väliviivako siinä hämää niin ettei näe kuin sen pienemmän luvun?
Kylläpä on melko ylimielinen ja alentuva asenne sinulla. "Minäpä kerron teille miten teidän pitää ajatella". Just joo
Katsos kun miehet tarkoittavat kirjaimellisesti sitä mitä sanovat, kun taas naiset ylianalysoivat ja etsivät piilomerkityksiä ja omia tulkintoja joka asiasta. Jos mies laittaa ikähaarukaksi 18-42, niin se tarkoittaa että 42 käy myös, ei pelkästään nuoret naiset, mitä tässä naiset jankkaavat autistisesti.
Korkeaotsaisuutesi on myöhässä. Tässäkin ketjussa on useampi mies ehtinyt jo käydä hehkuttamassa nuorempia naisia ja haukkumassa vanhempia. "Jos vaikka sais niiltä nuoremmilta pllua", "nuorempi on ihanne, vanhaan tyydytään" jne, johan sen tuli selväksi.
Jos mies laittaa ikähaarukaksi 18-42, niin myös 42 käy. Mutta: jos mies laittaa ikähaarukaksi 18-42, ei se tarkoita, että hänen tarvitsee kelvata 42v naiselle. Syynä voi ja saa olla myös tuo "18-42".
Sillä ei ole mitään väliä vaikka täällä 100 miestä mouruaisi mitä, alunperin oli kyse miehestä joka oli laittanut profiiliinsa sen 18-42. Hän ei ole kaikki miehet, hän on ilmoittanut mitä hän hakee ja sen mukaan profiilia pitäisi myös tulkita. Eikä hänen tietenkään tarvitse kelvata kenellekään, ei kenelläkään ole sellaista oikeutta automaattisesti. Teoriassa hän voi saada naisen joka on 18 tai sitten naisen joka on 42 tai jotain siltä väliltä, mutta jos osa nelikymppisistä naisista pelaa itsensä pois etukäteen loukkaantumalla, niin sitten varmaan lopputulos tulee todennäköisemmin olemaan sieltä nuoremmasta pästä.
Ihanko tosissasi kuvittelet lopputuloksen tästä olevan, että perusmarko 46 v. saa 19 v. naisen? Juurihan palstalla on jauhettu miten tavismies ei saa yhtään huomioita ja vastauksia. Nytkö se kääntyy niin, että samanikäisten ja vähän vanhempien jättäessä vastaamasta (pelatessa itsensä ulos, kuinka "sääli") per volle joka hakee häthätää täysikäistä tyttöä, nämä typykät vastaavatkin mikamarkolle? Typsyjäkään ei haittaa heebon ikä?
En minäkään usko, että 46-vuotias saa vastauksia parikymppisiltä, ellei satu olemaan harvinaisen hyvin säilynyt ja muutenkin karismaattinen ja varakas mies. Mutta en silti ymmärrä miksi tuosta haarukasta pitäisi loukkaantua, jos mies kiinnostaa itseä ja itsekin kuitenkin siihen haarukkaan mahtuu.
Päteekö sama muuten toisinpäin, jos miehen haarukka menee 10 vuotta vanhempaan kuin mies itse? Ajatteletteko te silloin, että tuo mies ei ymmärrä hakea omanikäistään kun ei ne vanhemmat naiset ole samalla tasolla hänen kanssaan? Vai onko ongelma kuitenkin vain nuorempia ja kauniimpia sisaruksia kohtaan?
Siis puhuttiinko nyt 10 vuoden ikähaarukasta molempiin suuntiin? Ei minusta, vaan siihen toiseen suuntaan mies oli valmis joustamaan pitkälti yli 20 vuotta. Miksi ei toiseenkin?
Eipäs nyt väistellä edellistä kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on moni nainen yrittänyt kertoa mikä tässä mättää, mutta tyypilliseen vääntäjämiesten tapaan sinä et a) kuuntele b) hyväksy, vaan suu vaahdossa täällä selitöt miten naiset ovat huumorintajuttomia ja tyhmiä ja yksinkertaisia rivien välistä luettuna, kun eivät ajattele kuten sinä ja muut miehet
No, omapa on tappionne, varsinkin teidän, jotka ette kuunaan ole naisseuraa saaneet tai tule saamaan.
Tämäkin ketju on pr-ovo, mutta ihan todellisuutta on tuo aloitus monella nettideiteillä ....
Niin, naiset vänkäävät että 18-42 haarukka tarkoittaa pelkästään 18-vuotiaita, en tiedä missä koulussa on opetettu numeroita sillä tavalla. Kukaan ei ole vielä onnistunut selittämään, mikä siinä oikeasti mättää.
Ainakin kaksi kertaa olen itse selittänyt, mutta palstamiehiä vaivaa tunnetusti valikoiva sokeus. En aikuisena naisena voisi kuvitella kiinnostuvani miehestä, joka ajattelee, että hän olisi henkisesti ja fyysisesti samalla tasolla 18-vuotiaan kanssa. Ymmärsitkö nyt?
Se on ainoa, missä pääsee valikoimaan. Olishan se mukavaa, kun nettideittaillessa ikähaarukka naisille olisi 18-42, ja vastauksia tulisi 18-42 -vuotiailta. Ja sitten voisi valikoida sieltä ne 18-20 -vuotiaat.
Nyt ei vastaa kukaan.
Eli vika on juuri siinä, että ajattelette että mies ei katso yhteydenottoja yksilöllisesti, vaan oikeasti hakee vain niitä 18-20 vuotiaita ja loppu on hämäystä?
Ei, vaan edelleen (ja tämän olisit voinut lukea ihan tästä vastaamastasi viestiketjusta):
En aikuisena naisena voisi kuvitella kiinnostuvani miehestä, joka ajattelee, että hän olisi henkisesti ja fyysisesti samalla tasolla 18-vuotiaan kanssa. Ymmärsitkö nyt?
Oletko sinäkään samalla tasolla henkisesti ja fyysisesti ikäisesi miehen kanssa?
Ainakin puolisoni vaikuttaa tyytyväiseltä tasooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisen moni tulkitsee. Tuskin on vänkäämällä miksikään muuttumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, naiset vänkäävät että 18-42 haarukka tarkoittaa pelkästään 18-vuotiaita, en tiedä missä koulussa on opetettu numeroita sillä tavalla. Kukaan ei ole vielä onnistunut selittämään, mikä siinä oikeasti mättää.Laitanpa tämän uudestaan: väitätkö että ei sinua mättäisi, jos minä, +45 ikäinen tavisnainen, nais-Jorma laittaisin ilmoituksen nettideiteillä, jossa sanoisin etsiväni miestä "välillä": astronautti/filmitähti/kalsarimalli-----filosofi/lääkäri-taiteilija------amk insinööri. Ja tähtäisin oikeasti tuohon ekaan tai tokaan vaihtoehtoon. Ja olisin ihan tosissani, enkä vitsinä heittäisi.
Ihanko sitten miehenä ottaisit minut tosissani ja vakavissani, ja vastaisit minulle ja ei sinua mättäisi yhtään. Ihanko ajattelisit, että haluaisit minuun tutustua ja viettää kanssani aikaa? Ja ajattelisit, että olisin ihan täysijärkinen ja täysillä käyvä?
Mä tarkentaisin, että ihanko tosissaan olisi rakentamassa mahdollista pitempää parisuhdetta vailla epäilyksen häivääkään, että turhaa se on, kun profiilissa on mainittu tähdet, astronautit ja kalsarimallit. Eikä sillä kärjellä, että "tuskin tästä mitään pidempiaikaista tulee, mutta ehkä siltä lohkeaa kerran pari." eri
Entäs jos minä, 46- vuotias, palstamamma hakisin tositarkoituksella seuraa 18-42- vuotiaista miehistä.ja ilmoituksessa lukisi vielä, että en etsi seksiseuraa.
Minä olen 43, joten enää en vastaisi mutta 42-vuotiaana olisin vastannut, koska mahduin vielä kriteereihin. Siis olettaen, että muut asiat profiilissasi olisivat kiinnostavia. En ainakaan heittäisi itkupotkuraivaria sen takia, että haarukkasi on noin leveä. Ottaisin sen asenteen, että aina minä jotkut 18-vuotiaat kollit pesen olemalla ihan oma itseni.
Sinusta olisi ihan luonnollista, että hän saattaisi haluta parisuhdetta yhtä lailla sinun kanssasi kuin sinun kuvitellun poikasi kanssa?
Tuo skenaario olisi kiusallinen vain sen takia, että poikani olisi poikani ja sama nainen olisi molempien kimpussa. Joku vieras poika, mitä väliä? Toisenhan se nainen joutuu meistä valitsemaan kuitenkin ja se tarkoittaa, että toinen tippuu pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minun ilmaisutaidossani jotain vikaa vai hypätäänkö kommenttieni yli kerta toisensa jälkeen vai mikä nyt vaivaa? Kun omalla kohdallani kyse oli nettideittailussa siitä, että se nuorta naista hakeva mies ei ollut potentiaalinen ehdokas minulle. En olisi voinut kuvitella kiinnostuvani miehestä, joka ajattelee 18-kesäisten olevan hänen kanssaan henkisesti ja elämänkokemuksen kannalta samalla tasolla. Minulla oli itselläni 43-vuotiaana täysi-ikäiseksi tullut lapsi, tosin poika. Hänen ystäviensä kautta olin kuitenkin hyvin perillä parikymppisten elämästä, ajatuksista, näkemyksistä, kypsyydestä jne. Jos 40+ mies todellakin viihtyisi sen ikäisten seurassa, niin olisimme olleet aivan liian kaukana toisistamme voidaksemme sopia yhteen. Minä olin kasvattanut sen ikäisen lapsen, hän olisi halunnut sen ikäisen lapsen (kyllä, minun silmissäni lapsen) puolisokseen.
Sinulta ei siis löydy mukautumiskykyä tai avarakatseisuutta olla nuorempien ihmisten kanssa? Tai et usko että se 24-vuotias saattaakin olla syvällisempi tyyppi kuin yksikään nelikymppinen perusmarjatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisen moni tulkitsee. Tuskin on vänkäämällä miksikään muuttumassa.
Tämä. Aika moni mies tuntuu ajattelevan, että "yritän tässä kaikin tavoin rohkaista myös niitä 40+ naisia viestittelemään, koska saattaisin _minä_ sellaisenkin kelpuuttaa" eikä ymmärrä, että kyse on siitä, että me naiset emme haluaisi tai edes kelpuuttaisi _häntä_. Eikä se muuksi muutu vaikka jankutus jatkuisi kuinka pitkään.
On varmaan ihan hyväkin, ettet sinä päätä kaikkien puolesta mikä on täysipäistä ja mikä ei.