Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko jotkut oikeasti, että he voivat jatkaa nykyistä saastuttavaa elämää?

Vierailija
30.12.2019 |

Jos joku vielä luulee, että autolla ajo ja lihansyönti voivat jatkua entiseen malliin, niin te olette todella väärässä. Jos näitä ei lailla saada suoraan kiellettyä, niin verotusta nostamalla ne käytännössä kielletään. Jos bensan hinta on vaikkapa 50€/litralta, niin monen ajot loppuvat. Ettekö te ymmärrä, että nuoret pistävät lopun tälle nykymenolle ensi vuosikymmenellä? Kun nyt viisaat ja ympäristötietoiset nuoret voivat pian äänestää, vihreiden kannatus lienee 40-50 %.

Kannattaisi alkaa käyttää julkisia ja syömään kasviksia jo ihan sen takia, ettei muutos tunnu yhtä pahalta. Tämä nykymeno nimittäin ei montaa vuotta jatku.

Kommentit (318)

Vierailija
81/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ettei tuon selkeästi sekaisin olevan millenniaalisukupolven edustajat lisäänny.

Vierailija
82/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jatkan lihansyöntiä, lentämistä, autoilua jne niin kauan kun elän. Näin 44-vuotiaana mahdollisesti vielä vuosikymmeniä. Ja jos Suomessa bensa maksaa 50eur, niin ompahan vähemmän ruuhkia, joten voin ajaa vähän kovempaa.

Helppoa on itsekkäällä kurpalla. Monet teistä kuitenkin miettivät, miksi nuoriso ei hanki lapsia vanhuksia hoitelemaan ja eläkkeitä makselemaan. Eipä taida olla palloa mille hankkia, kiitos teidän.

Ole hyvä :)

Muista nauraa silloinkin on on paska vaipassa.

Silloinhan se vasta naurattaakin, sinä sen vaipan kuitenkin vaihdat :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pienennä yhtään mitään. Aion kuluttaa ihan entiseen malliin. Ja vihreiden kannatus tulee olemaan 4@%, persut tuleva 50%, loppuu teidän ääliöiden ilmastovouhotus. Aion syödä lihaa, lennellä lentokoneilla yms, v**ut teidän vauvojen tai lastenne tulevaisuus, ei kiinnosta yhtään. Huutista teille viherhipeille ja saarnaajille.

Vierailija
84/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja on täysin pihalla kaikesta.

Oletettavasti asut hellsingissä ja olet thyynbärin aivopesun kärsinyt teini.

...mutta jospa tehtäisiin testi. Nyt talvella pistetään hellsingin kivihiilivoimala kiinni. Aluks vaikka pariksi kuukaudeksi. Sitten pistetään kaikki polttomoottoreilla kulkevat julkiset kiinni (junat, laivat,bussit, ja taksit) vaikka pariksi kuukaudeksi. No muuttapa ei tarvitakkaan kun hellsinki on täysin kaaoksen vallassa.

Siinä sulle maailmanhalaaja mietittävää. Mieti myös sitä, että vaikka koko Suomi lakkaisi olemasta, niin meidän mitätön päästömäärä ei näkyisi edes missään mittarissa maailman tasolla!!

Sulla on varmasti myös tulevaisuudessa järkeviä ajatuksia, mutta kanavoi ne oikeaan osoitteeseen.

Tällä näpertelytasolla millä Suomi on, ei ikävä kyllä ole juurikaan mitään merkitystä millekkään, paitsi meille itsellemme. Muista kuitenkin se, että Suomi ei ole vaan hellsinki.  Vai haluatko maksaa maakunnissa töissäkäyvien polttoainelaskun, vai pysäytetäänkö koko suomi?

Järkeä mukaan vaahtoamiseen!!

Vierailija
85/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa toivonkin, että näin olisi, mutta realistina ymmärrän senkin, että tuskin niin käy. Meno jatkuu aikalailla samanlaisena kuin tähänkin asti vain pienin muutoksin. Bensan hintaa ym asioita ei voida tuosta vaan kallistaa. Se tapahtuu erittäin pienin askelin vuosien ja vuosien aikana jos ollenkaan.

Vierailija
86/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan pienennä yhtään mitään. Aion kuluttaa ihan entiseen malliin. Ja vihreiden kannatus tulee olemaan 4@%, persut tuleva 50%, loppuu teidän ääliöiden ilmastovouhotus. Aion syödä lihaa, lennellä lentokoneilla yms, v**ut teidän vauvojen tai lastenne tulevaisuus, ei kiinnosta yhtään. Huutista teille viherhipeille ja saarnaajille.

Kun yleinen mielipide on autoilun vastainen, niin kohta huomaat, miten anarkistit tuhoavat autosi. Kun tarpeeksi moni alkaa vastustaa autoilua, se kielletään. Samoin lentäminen. Et vaan voi pysäyttää tätä kehitystä. Se on kuin tsunami.

Vierailija
87/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että purat ahdistustasi täällä etkä tuolla ulkona <3

Vierailija
88/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jatkan lihansyöntiä, lentämistä, autoilua jne niin kauan kun elän. Näin 44-vuotiaana mahdollisesti vielä vuosikymmeniä. Ja jos Suomessa bensa maksaa 50eur, niin ompahan vähemmän ruuhkia, joten voin ajaa vähän kovempaa.

Helppoa on itsekkäällä kurpalla. Monet teistä kuitenkin miettivät, miksi nuoriso ei hanki lapsia vanhuksia hoitelemaan ja eläkkeitä makselemaan. Eipä taida olla palloa mille hankkia, kiitos teidän.

Ole hyvä :)

Muista nauraa silloinkin on on paska vaipassa.

Naurattaahan se. Sinä kun niitä vaihtelet.

Vierailija
89/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon asuu porukkaa vielä muualla kuin ratikka- tai junapysäkkien varrella, autottomuus ei ole heille vaihtoehto sanoi kalliossa asuva punaviherkuplalainen mitä tahansa.

Minne ei voi mennä jalan tai pyörällä ei ole menemisen arvoista. Siksipä julkisenkin liikenteen voi lopettaa ympäristösyistä. Tosin länsimaalaisen ihmisen suurin ekoteko on itsemurha. Itse en ole kuitenkaan valmis näin radikaaleihin tekoihin, enkä ala muutenkaan vetämään ympäristöystävllisyyttä yli. Kulutan harkiten ja maltilla.

Nyt tuli viherhörhön paras : Töihin vain jalkaisin tai polkemalla.

Minulla on työmatka 3 km, että tosiaan voi mennä polkemalla. Nyt olen etätöissä. Kuka hölmö enää nykyään edes menee "työpaikalle" ?

Ja luulet että kaikilla muillakin on sama tilanne?

Vierailija
90/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon asuu porukkaa vielä muualla kuin ratikka- tai junapysäkkien varrella, autottomuus ei ole heille vaihtoehto sanoi kalliossa asuva punaviherkuplalainen mitä tahansa.

No miksi HITOSSA nämä ihmiset eivät sitten tajua, että okei, autosta en voi luopua, joten luovun sitten jostain muusta. Esimerkkejä: lihansyönti minimiin, maidonkäyttö kokonaan pois, ilotulitteet veks, turhat krääsänostot minimiin, lentomatkailu pois, vaatekulutus pois kertakäyttömuodista kestävämpiin ratkaisuihin, kierrätys kuntoon ja jätemäärät minimiin.

Vaikka on tosi että vaikka Suomi lopettaisi päästöt kokonaan, niin se ei näkyisi maailman mittakaavassa kamalasti, niin jos kaikki kuluttaisivat kuin suomalaiset, tarvittaisiin 5,4 maapalloa. Meillä ei ole minkäänlaista moraalista oikeutta kuluttaa enemmän kuin oma osamme, vaikka meillä valinta olisikin. Miksi ihmeessä me saisimme rällästää yhteisellä pallolla kun ME voimme näyttää esimerkkiä ja toimia oikein?

Sitä paitsi, Suomen on jollain pärjättävä tulevaisuudessa, niin MIKSI ihmeessä emme panosta siihen että Suomessa alettaisiin kouluttaa niitä henkilöitä, jotka tekevät tulevaisuuden vihreät keksinnöt ja myydään sitä osaamista ja teknologiaa sitten muille maille.

Vierailija
91/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista v*ttu. Yleinen mielipide ei koskaan tule olemaan autoilun vastainen. 😂

Vierailija
92/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne ei voi mennä jalan tai pyörällä ei ole menemisen arvoista. Siksipä julkisenkin liikenteen voi lopettaa ympäristösyistä. Tosin länsimaalaisen ihmisen suurin ekoteko on itsemurha. Itse en ole kuitenkaan valmis näin radikaaleihin tekoihin, enkä ala muutenkaan vetämään ympäristöystävllisyyttä yli. Kulutan harkiten ja maltilla.

Minulla on työmatka 3 km, että tosiaan voi mennä polkemalla. Nyt olen etätöissä. Kuka hölmö enää nykyään edes menee "työpaikalle" ?

Toivottavasti sulla asuu kävely- tai pyöräilymatkan päässä kokonainen sairaalan henkilökunta repussa kannettavine varisteineen, jos vaikka sattuisit sairastumaan vakavasti ja tarvitsisit erilaisia tutkimuksia, leikkausta ja kenties tehohoitoakin. Onhan kotisi sellainen, että voit perustaa sinne itsellesi (luonnollisesti fillarilla hakien) tehohoitohuoneen?

No tästä ei TAYSiin itse asiassa ole kovin montaa kilometriä :)

Itsekö meinasit itsesi siellä leikata? Jos ne lääkärit ja hoitajat lakkaavat olemasta sun käsityksesi mukaisia hölmöjä eivätkä enää mene työpaikalleen. Otat vaan skype-yhteyden kirurgiin ja tämä neuvoo, miten leikkaat itsesi?

Vierailija
93/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yleinen mielipide on autoilun vastainen, niin kohta huomaat, miten anarkistit tuhoavat autosi. Kun tarpeeksi moni alkaa vastustaa autoilua, se kielletään. Samoin lentäminen. Et vaan voi pysäyttää tätä kehitystä. Se on kuin tsunami.

Mistä lähtien yleinen mielipide on autoilua vastaan?? Kyllä suurin osa suomalaisista kannattaa ja tulee kannattamaan yksityisautoilua. Toki ekologiset vaihtoehdot kasvavat, mutta ei autot mihinkään katoa.

Vierailija
94/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista idiootti v*ttu. 😂 Autoilu kielletään 😂😂😂😂😂 järkeä mukaan näihin provoamisiin ituhippi.

Lupaan syödä hatullisen paskaa jos lentäminen kielletään.

Vierailija
95/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaahan sitä on luultu tässä kymmeniä vuosia, kun ilmastoasioista on puhuttu. Miksi tämmöinen mediahysteria sitä mihinkään muuttaisi?

Vierailija
96/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonalaiset ovat valitettavan typeriä ja itsekkäitä. Vieläkin kuuluu kitinää ettei ilmastonmuutos ole totta eikä sen eteen tarvitse tehdä mitään. Lapsille hankitaan kaiken maailman mopot ja mönkijät, jatkuvasti uusia puhelimia ja muita härpäkkeitä ja sitten lennetään etelän rannoille. Ei välitetä pätkääkään siitä, että maailmassa on muitakin kuin ihmisiä. Eläimet kärsivät yhtä lailla ilmastonmuutoksesta ja saastumisesta, varsinkin täällä pohjoisessa. Jokainen, jolla järki toimii normaalisti, huomaa kyllä miten talvet ovat lämmenneet ja kesät kylmenneet. Tällä menolla Suomessa on ikuinen syksy.

Itkekää vaan vastarannankiisket ja katukaa 50 vuoden päästä sitä mitä jätitte tekemättä nyt, kun olisi vielä mahdollista.

Vierailija
97/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuolto, poliisit, palokunta, siivoojat, rekkamiehet, ahtaajat, elintarviketyöntekijät ym.ym. Kuinka pihalla olet?

Vierailija
98/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät usko ilmastonmuutokseen ja jatkavat omaa häikäilemätöntä ja omahyväistä kulutustaan ovat kuitenkin niitä ihmisiä jotka ensimmäisenä olisivat pelastamassa omaa nahkaansa jos joku ilmastollinen ongelma todella lyö päälle täällä Suomessa. 

Vierailija
99/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla asuu kävely- tai pyöräilymatkan päässä kokonainen sairaalan henkilökunta repussa kannettavine varisteineen, jos vaikka sattuisit sairastumaan vakavasti ja tarvitsisit erilaisia tutkimuksia, leikkausta ja kenties tehohoitoakin. Onhan kotisi sellainen, että voit perustaa sinne itsellesi (luonnollisesti fillarilla hakien) tehohoitohuoneen?

No tästä ei TAYSiin itse asiassa ole kovin montaa kilometriä :)

Ja kaikki suomalaiset asuvat työpaikan ja yliopistosairaalan vieressä...

Vierailija
100/318 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*sk* provo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi