Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidät käden löysänä kätelessä?

Vierailija
29.12.2019 |

Niin miksi? On todella ällöttävää kätellä henkilöä, jonka käsi on luonnottoman löysä ja joka ei itse aktiivisesti kättele takaisin.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää se, mitä tapahtuu, kun kaksi tällaista löysäkätistä kättelee. Heilutteletteko te vain käsiä yhteen hetken vai miten se hoidetaan?

Vierailija
2/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käden saa edes pysymään niin rentona siinä tilanteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ketään löysänä kättelevää täällä?

Vierailija
4/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska löysänä kaikki tuntuu paremmalta.

Vierailija
5/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako nuo ihmiset edes itse sitä että on löysäkätinen kättelijä?

Vierailija
6/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina pelottaa, että muserran sellaisen löysän käden, vaikken normaalisti liian lujaa puristakkaan, mutta kun puuttuu se "takaisin puristus" niin saattaa käydä toiselle kipeästi.

Vierailija
7/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mitä vihaan, ovat ne kovaa kättelevät, jotka ottavat heti toiselta luulot pois. He ovatkin sitten miehiä aina.

Vierailija
8/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää se, mitä tapahtuu, kun kaksi tällaista löysäkätistä kättelee. Heilutteletteko te vain käsiä yhteen hetken vai miten se hoidetaan?

Nauroin mielikuvalle :D

Vierailija
9/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin vaikeaa antaa normaali puristus kättelyssä, ei lahnakättä, mutta ei sellaista voimamiehen puristustakaan. Molemmat yhtä idiootteja.

Vierailija
10/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen mitä vihaan, ovat ne kovaa kättelevät, jotka ottavat heti toiselta luulot pois. He ovatkin sitten miehiä aina.

Tällaisten kanssa tulee kiire puristaa samalla voimalla takaisin, tai muuten sattuu :D

Vierailija
11/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on löysä spagettiote kätellessä. En tiedä miksi. Olen kai vain niin epäluuloinen vieraita kohtaan, että mulkoilen ja heiluttelen räpylää veltosti ja vedän sen sitten äkkiä pois.

Itsekin tajuan yleensä vasta jälkikäteen, että tulipa annettua kädetön ensivaikutelma.

Vierailija
12/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen löysäkättelijät kaiken kaikkiaan vastenmielisinä ja luihuina vetelyksinä, jotka ovat päättäneet, että en ole heidän kädenpuristuksensa arvoinen. Tällaisena hentoina naisena en itsekään kovin hirveästi purista kätellessäni, mutta oleellista mielestäni on, että osoittaa jonkinlaista tarmoa.

Vierailija
13/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on löysä spagettiote kätellessä. En tiedä miksi. Olen kai vain niin epäluuloinen vieraita kohtaan, että mulkoilen ja heiluttelen räpylää veltosti ja vedän sen sitten äkkiä pois.

Itsekin tajuan yleensä vasta jälkikäteen, että tulipa annettua kädetön ensivaikutelma.

Etkö voi harjoitella kättelyä jämäkämmäksi?

Vierailija
14/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puristat kättäni kuin jotain stressipalloa?

Vierailija
15/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voi harjoitella kättelyä jämäkämmäksi?

Olen ujo, ja tilanne vieraan ihmisen seurassa saa aina käden löystymään, vaikka olisin henkisesti päättänyt muuttua teräsnyrkiksi.

Vierailija
16/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen löysäkättelijät kaiken kaikkiaan vastenmielisinä ja luihuina vetelyksinä, jotka ovat päättäneet, että en ole heidän kädenpuristuksensa arvoinen. Tällaisena hentoina naisena en itsekään kovin hirveästi purista kätellessäni, mutta oleellista mielestäni on, että osoittaa jonkinlaista tarmoa.

Sama mulla, tulee olo ettei niitä kiinnosta kätellä mua. Tekevät sen vaan kohteliaisuudesta.

Vierailija
17/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt kotona tapakasvatus kesken, jos ei näin keskeistä ja yksinkertaista asiaa hallitse. Eri juttu tietysti, jos on jokin vamma tms. Tuntisin itseni aivan ummikoksi Suomessa, jos en osaisi kätellä reippaasti ja napakasti.

Vierailija
18/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla, tulee olo ettei niitä kiinnosta kätellä mua. Tekevät sen vaan kohteliaisuudesta.

Eiköhän jokainen kohteliaisuudesta kättele? Miksi muutenkaan...

Vierailija
19/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi kun ei kätellä ollenkaan. Mutta olisi kiva löytää selitys tuohon kysymykseen.

Vierailija
20/62 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se löysä käsi kuin atomipommi anaalissa.