Miksi pidät käden löysänä kätelessä?
Niin miksi? On todella ällöttävää kätellä henkilöä, jonka käsi on luonnottoman löysä ja joka ei itse aktiivisesti kättele takaisin.
Kommentit (62)
Miten käden saa edes pysymään niin rentona siinä tilanteessa?
Eikö ole ketään löysänä kättelevää täällä?
Koska löysänä kaikki tuntuu paremmalta.
Tajuaako nuo ihmiset edes itse sitä että on löysäkätinen kättelijä?
Mua aina pelottaa, että muserran sellaisen löysän käden, vaikken normaalisti liian lujaa puristakkaan, mutta kun puuttuu se "takaisin puristus" niin saattaa käydä toiselle kipeästi.
Toinen mitä vihaan, ovat ne kovaa kättelevät, jotka ottavat heti toiselta luulot pois. He ovatkin sitten miehiä aina.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää se, mitä tapahtuu, kun kaksi tällaista löysäkätistä kättelee. Heilutteletteko te vain käsiä yhteen hetken vai miten se hoidetaan?
Nauroin mielikuvalle :D
Onko se niin vaikeaa antaa normaali puristus kättelyssä, ei lahnakättä, mutta ei sellaista voimamiehen puristustakaan. Molemmat yhtä idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Toinen mitä vihaan, ovat ne kovaa kättelevät, jotka ottavat heti toiselta luulot pois. He ovatkin sitten miehiä aina.
Tällaisten kanssa tulee kiire puristaa samalla voimalla takaisin, tai muuten sattuu :D
Mulla on löysä spagettiote kätellessä. En tiedä miksi. Olen kai vain niin epäluuloinen vieraita kohtaan, että mulkoilen ja heiluttelen räpylää veltosti ja vedän sen sitten äkkiä pois.
Itsekin tajuan yleensä vasta jälkikäteen, että tulipa annettua kädetön ensivaikutelma.
Koen löysäkättelijät kaiken kaikkiaan vastenmielisinä ja luihuina vetelyksinä, jotka ovat päättäneet, että en ole heidän kädenpuristuksensa arvoinen. Tällaisena hentoina naisena en itsekään kovin hirveästi purista kätellessäni, mutta oleellista mielestäni on, että osoittaa jonkinlaista tarmoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on löysä spagettiote kätellessä. En tiedä miksi. Olen kai vain niin epäluuloinen vieraita kohtaan, että mulkoilen ja heiluttelen räpylää veltosti ja vedän sen sitten äkkiä pois.
Itsekin tajuan yleensä vasta jälkikäteen, että tulipa annettua kädetön ensivaikutelma.
Etkö voi harjoitella kättelyä jämäkämmäksi?
Miksi puristat kättäni kuin jotain stressipalloa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi harjoitella kättelyä jämäkämmäksi?
Olen ujo, ja tilanne vieraan ihmisen seurassa saa aina käden löystymään, vaikka olisin henkisesti päättänyt muuttua teräsnyrkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koen löysäkättelijät kaiken kaikkiaan vastenmielisinä ja luihuina vetelyksinä, jotka ovat päättäneet, että en ole heidän kädenpuristuksensa arvoinen. Tällaisena hentoina naisena en itsekään kovin hirveästi purista kätellessäni, mutta oleellista mielestäni on, että osoittaa jonkinlaista tarmoa.
Sama mulla, tulee olo ettei niitä kiinnosta kätellä mua. Tekevät sen vaan kohteliaisuudesta.
Jäänyt kotona tapakasvatus kesken, jos ei näin keskeistä ja yksinkertaista asiaa hallitse. Eri juttu tietysti, jos on jokin vamma tms. Tuntisin itseni aivan ummikoksi Suomessa, jos en osaisi kätellä reippaasti ja napakasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, tulee olo ettei niitä kiinnosta kätellä mua. Tekevät sen vaan kohteliaisuudesta.
Eiköhän jokainen kohteliaisuudesta kättele? Miksi muutenkaan...
Olisi parempi kun ei kätellä ollenkaan. Mutta olisi kiva löytää selitys tuohon kysymykseen.
Parempi se löysä käsi kuin atomipommi anaalissa.
Eniten ihmetyttää se, mitä tapahtuu, kun kaksi tällaista löysäkätistä kättelee. Heilutteletteko te vain käsiä yhteen hetken vai miten se hoidetaan?