Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin palavasti lomamatkalla ja en voi lähteä täältä ennen kuin olen puhunut miehelle

Vierailija
29.12.2019 |

Ikinä koskaan en ole rakastunut ensisilmäyksellä ja nyt kävi niin. Katseet kohtasi miehen kanssa ja en voi lopettaa miehen ajattelemista. En tiedä onko mies sinkku vai varattu vai homo mutta en voi lähteä maasta ennen kuin olen vaihtanut muutaman sanan miehen kanssa. Tämä ei ole hetkellinen lomaromanssi. Hitto! Mitä teen?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kotiin, katso 90 päivää morsiamena -ohjelmaa, ja rauhoitu. Se on vain tunne, joka menee ohi.

Vierailija
2/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun näkisi että nainen menee puhumaan miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhu sille miehelle?

Vierailija
4/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhu sille! Voi olla hyvä tyyppi tai ihan idiootti. Selviää vain yhdellä tavalla.

Vierailija
5/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Turkissa?

Vierailija
6/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit vaan rohkeesti puhumaan miehelle! Voi olla nyt se kaksoisliekkijuttu käsillä!

Vierailija
7/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa jäädä ja perustaa miehen kanssa perhe sinne Gambiaan. Laita nykyiselle miehellesi ja lapsille tekstari.

Vierailija
8/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet varmaan löytänyt sen puuttuvan puoliskosi, sielunkumppanisi ja kaksoisliekkisi. Onnea sulle, ihanaa.

Vierailija
9/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule kotiin, katso 90 päivää morsiamena -ohjelmaa, ja rauhoitu. Se on vain tunne, joka menee ohi.

Ei ole tarvetta katsella ohjelmaa morsiamena, koska en aio osallistua siihen. Pitkissä liitoissa rakkaus ei ole tunne mikä vaan menee ohi. En voi lähteä täältä ennen kuin olen löytänyt miehen ja puhunut hänen kanssaan. Aluksi siirrän vaikka lentoa ja maksan lisää yöpymisestä, mutta kun rakkaus osuu kohdalle en aio kävellä ohi!

Vierailija
10/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehen katseesta, että hänkin oli tosissaan, ei mikään hetken ihastus. Aion mennä puhumaan miehelle ja jään tänne, jos mies niin haluaa. Joo, olen Turkissa, mistä arvasit.

Tiesin siitä kun mun tädille kävi Turkissa ihan samalla tavalla! Joutui kyllä tulemaan Suomeen takaisin kun oli mies ja lapset mutta lähti sitten pikapuoliin takaisin Turkkiin. Sanoi ettei ole koskaan kokenut mitään sellaista!

Vierailija
11/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin gambian matkalla ja en tiedä mitä teen. Mies ei saa viisumia suomeen, itselläni matka varattuna talvilomaksi. Olen sairaanhoitaja, täytyy katsella, jos sieltä löytyisi töitä.

Vierailija
12/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kun näkisi että nainen menee puhumaan miehelle.

Niin menenkin heti kun löydän miehen. Mies on paikallinen eikä turisti kuten itse olen.

Vierailija
13/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta katsella ohjelmaa morsiamena, koska en aio osallistua siihen. Pitkissä liitoissa rakkaus ei ole tunne mikä vaan menee ohi. En voi lähteä täältä ennen kuin olen löytänyt miehen ja puhunut hänen kanssaan. Aluksi siirrän vaikka lentoa ja maksan lisää yöpymisestä, mutta kun rakkaus osuu kohdalle en aio kävellä ohi!

Mikä pitkä liitto?

Vierailija
14/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko Turkissa?

En ole Turkissa. En ole koskaan käynytkään Turkissa tai lähelläkään Turkkia!

Vierailija
15/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No puhu sille! Voi olla hyvä tyyppi tai ihan idiootti. Selviää vain yhdellä tavalla.

Näin miehen ravintolassa, syömässä yksin kuten minäkin ja katseemme kohtasivat. Kumpikaan ei uskaltanut hakeutua toisen puheille siinä tilanteessa. Puhun miehelle heti kun saan häneen kontaktia. Pitää kysellä hotellin respasta ja ravintolasta.

Vierailija
16/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sit vaan rohkeesti puhumaan miehelle! Voi olla nyt se kaksoisliekkijuttu käsillä!

Perkele kun en tiedä missä mies on! Yritän saada hänet kiinni jotenkin ja jutella kasvotusten. En tiedä saavatko antaa henkilötietoja hotellin respasta tai ravintolasta, mutta varmaan voivat vastata tuntomerkkeihin koskien miestä.

Vierailija
17/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaa jäädä ja perustaa miehen kanssa perhe sinne Gambiaan. Laita nykyiselle miehellesi ja lapsille tekstari.

Sarkasmi on taitolaji ja sinä et sitä osaa. En ole koskaan käynyt Afrikassa eikä ole nykyistä eikä entistä miestä! Eikä lapsia!

Vierailija
18/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perkele kun en tiedä missä mies on! Yritän saada hänet kiinni jotenkin ja jutella kasvotusten. En tiedä saavatko antaa henkilötietoja hotellin respasta tai ravintolasta, mutta varmaan voivat vastata tuntomerkkeihin koskien miestä.

Se voi tuĺla sinne huomenna uudestaan. Käyt sitten moikkaamassa.

Vierailija
19/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä respaan viesti, johon kirjoitat oman huoneesi numeron ja vihje "kebab"

Vierailija
20/53 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä respaan viesti, johon kirjoitat oman huoneesi numeron ja vihje "kebab"

Käyn aamulla respassa kysymässä miehestä, mutta en ole niin idiootti jättääkseni moista viestiä. Täällä ei syödä kebabia!