Miesystävä puhui tänään ihan outoja
Muisteli, kun ”sinulla oli ne oranssit housut jalassa ja keittelit kahvia keittiössä. Näytit tosi hyvältä.”
Ongelma on vaan se, että minulla ei ole oransseja housuja eikä koskaan ollutkaan 😄 Mites tätä pitäisi tulkita nyt sitten?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Värinäkö ei ole aivan yksinkertainen asia - olisiko sulla punaiset, keltaiset tai ruskeat housut, jotka ovat miehesi silmään oranssit?
Mulla on vain mustia housuja ja sinisiä farkkuja. Ap
Voisko olla että tamponin naru on roikkunut housuista ja mies erehtynyt?
Miehillä välillä heittää nuo värit kärrynpyörää. Esim. meidän harmaa kissa on mieheni mielestä vihreä.
Toki on myös mahdollista, että hän muisteli jotain oranssipöksyistä exäänsä vahingossa, mutta älä revi muunvärisiä verkkareitasi, jos asia niin oli. Ei hän varmaan pahaa tarkoittanut. Minä en ainakaan loukkaantuisi, jos oli hyväpyllyinen exä. :'D
Vierailija kirjoitti:
Miehillä välillä heittää nuo värit kärrynpyörää. Esim. meidän harmaa kissa on mieheni mielestä vihreä.
Toki on myös mahdollista, että hän muisteli jotain oranssipöksyistä exäänsä vahingossa, mutta älä revi muunvärisiä verkkareitasi, jos asia niin oli. Ei hän varmaan pahaa tarkoittanut. Minä en ainakaan loukkaantuisi, jos oli hyväpyllyinen exä. :'D
Veikkaan, että miehen exä on todennäköisin vaihtoehto. Tykkää punaisesta ja oranssista. Harmittaa vaan, kun mies ei ole pitkään aikaan kehunut mistään ja sitten kun kehuu, niin se onkin erehdyksessä. Pitäisköhän hommata oranssit pöksyt nyt sitten? 😅 ap
Selkee sika, jolla ihan varmasti on useampi nainen kierroksessa. Josko uuden vuosikymmenen vaihtuessa päästäisit vapaaksi moisen naista esineellistävän, seksuaalisesti vihjailevan lurjuksen. Taas nähtiin, että miehiin ei voi luottaa!
Missä yhteydessä muisteli? Jotain kaukaista muistoa vai muistoa viime viikolta, viime kuulta?
mun äiti antoi muuten rehdille ja mukavale miehelle pakit nuorena avioliittooon menemisestä kun mies oli vain puuseppä ja paljastui ettei hän tiennyt mikä on "lila" ja mulle tapahtui vielä tyhmempi asia, olin juuri valmistunut yliopistosta mutta ei ollut työtä ja nainen jonka kanssa pitkään serurustelin kaverina antoi pakit kun ei ollut työtä kun miehellä piti olla työ
Oranssit housut ovat mauttomuuden huippu. Jos mies hallisinoi, hankkiudu eroon. Jos sinä et muista housujasi, olet sekä muistisairas että toivoton wt. Opiskele tyylikkyyttä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Oranssit housut ovat mauttomuuden huippu. Jos mies hallisinoi, hankkiudu eroon. Jos sinä et muista housujasi, olet sekä muistisairas että toivoton wt. Opiskele tyylikkyyttä ainakin.
Haksahdin nuorena miehenä tyttöön jolla oli punaiset housut. Menimme naimisiinkin, mutta siitä ei seurannut mitään hyvää. Suosittelen karttamaan kaikkia puna- tai oranssihousuisia naisia.
Värinäkö ei ole aivan yksinkertainen asia - olisiko sulla punaiset, keltaiset tai ruskeat housut, jotka ovat miehesi silmään oranssit?