Tyttöystävä heittää aina hampurilaiskääreet auton ikkunasta
Sanoo, että, koska se on kasvishampurilainen, niin on oikeutettu toimimaan noin. Minun kuulema täytyy laittaa roskikseen, koska purilaisessani on lihaa. Ollaan väitelty logiikasta, mutta ei mene jakeluun.
Kommentit (56)
Ei se white trash -arvonimi tyhjästä tule. Sen eteen täytyy tehdä tyotä.
Sano ystävällisesti, että kävelee hakemaan paperit, tai kävelee ihan minne haluaa mennä. Luulisi menevän jakeluun.
Se väittää, että kasvishampurilainen kompensoi sen kääreen ympäristövaikutuksen, ja maatuhan se kuitenkin aika nopeasti. Siinä myönnän hänen olevan oikeassa. Väittää myös, että jos menisimme pyörällä grillille, niin minäkin voisin tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Sano ystävällisesti, että kävelee hakemaan paperit, tai kävelee ihan minne haluaa mennä. Luulisi menevän jakeluun.
Ei mua sinänsä tuo roskaaminen haittaa (Kiinassa roskataan vielä enemmän), mutta tuo logiikan puute.
Itse ajan sähköautolla ja saan heittää vanhat renkaat metsään.
Ennen kuin klikkasin, niin ajattelin, että "vegaani". Mutta logiikka tyttöystävälläsi on ihan oikea. Minä en lennä lomamatkoilla enkä ole tehnyt penikkaa kuluttamaan luonnonvaroja, joten voin tehdä ihan mitä vain ilmastovahinkoa sen syntymättömän penikankin edestä.
P.S. En jättänyt kitisevää kakaraa tekemättä ilmastonmuutoksen vuoksi. Inhoan lapsia ihan muuten.
Onks tää samaa logiikkaa ku mulla. Äänestän Vihreitä, ajelen tyytyväisenä omalla autollani, enkä kierrätä roskia ja syön lihaa.
Aloituksesta ei voi muuta sanoa kuin että tuota se kasvisruokavalio järjenjuoksulle teettää. Oman terveytenne kannalta olisi parempi, kun alkaisitte syödä kunnon ruokaa hampurilaisten sijaan.
Roskaaminen on kusipäisintä ikinä. Ei ole millään selittelyllä sallittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta ei voi muuta sanoa kuin että tuota se kasvisruokavalio järjenjuoksulle teettää. Oman terveytenne kannalta olisi parempi, kun alkaisitte syödä kunnon ruokaa hampurilaisten sijaan.
Intiassa syödään kasvisruokaa. Intia on saastaisimpia maita. Logiikkanne toimii!
Vierailija kirjoitti:
Itse ajan sähköautolla ja saan heittää vanhat renkaat metsään.
Tuskin kestää kinneris akku edes yhtä rengaskertaa.
Kyllä kyllä, olen jo monta vuotta heittänyt kaikki talousroskani parvekkeelta naapuritaloyhtiön pihapuskaan. Puska kasvaa hyvin ja lintuja on pihalla paljon. Ihan lisää yleistä viihtyvyyttä tämä roskien kierrättäminen ilman mitään keräyskuluja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, olen jo monta vuotta heittänyt kaikki talousroskani parvekkeelta naapuritaloyhtiön pihapuskaan. Puska kasvaa hyvin ja lintuja on pihalla paljon. Ihan lisää yleistä viihtyvyyttä tämä roskien kierrättäminen ilman mitään keräyskuluja.
Näin toimitaan täälläkin. Kyllä ne joku kerää, jos näkee tarpeelliseksi tai tienaa sillä.
Yök!! En tiedä mitään juntimpaa kuin roskien heittely auton ikkunasta pitkin maanteitä. Ens kerralla kun muija kehtaa tehdä moista, viskaapa _hänet_ ulos ikkunasta roskien seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Yök!! En tiedä mitään juntimpaa kuin roskien heittely auton ikkunasta pitkin maanteitä. Ens kerralla kun muija kehtaa tehdä moista, viskaapa _hänet_ ulos ikkunasta roskien seuraksi.
Miksi?
Eli sinä kiikutat omasi roskiin ja hän veivaa ikkunan auki? Kannattaisko nyt vastedes ehdottaa että otat omien roskiesi kanssa samaan nippuun. Tuosta uhrauksesta sitten saisi vaikka palkinnoksi jotain, mitä se ikinä tällä logiikalla onkaan.
Ei kai kukaan noin pöljä voi olla?