Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö mun kertoa salasuhteeni vaimolle, että olen maannut hänen miehensä kanssa kuukausia?

Vierailija
29.12.2019 |

Mies ei sitä itse tee. Eikä kukaan muukaan. Olen lopettamassa suhdetta ja mietin, että vaimon olisi kohtuullista tietää millaisen tyypin kanssa on naimisissa. Oletteko kertoneet tällaisessa tilanteessa ja miten? Päin naamaa? Viestillä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät kilvan kehottavat olemaan kertomatta.

Huokaus.

Tietenkin sillä vaimolka on oikeus tietää, jotta voi päättää, haluaako olla suhteessa oettäjän kanssa vai ei.

Sille vaimolle ei kuulu ap:n sukupuolielämä milläänlailla. Ei ollenkaan. Paitsi tässä tapauksessa ap taitaa olla niin seko että menee siitä hölöttämään. Normaalit ihmiset eivät levittele tietoa omasta sukupuolielämstään.

Kyllä se vaan kuuluu sille puolisolle. Jokainen normaali ihminen saa ihan itse valita onko pettäjän kanssa vai ei. Sukupuolitaudit ja lehtolapset kummatkin vaikuttavat aika isosti sen puolisonkin elämään, kuten myös se että toinen on valehdellut ja pettänyt.

Vierailija
42/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli myös että miten kerron? Viestillä? ”Heippa, et tunne mua mutta oon ollu seksisuhteessa sun mieheen jo jonkun aikaa. Sori. Heippa”. ??

Ap

Laittaisin ehkä wa:lla tai vastaavalla kuvankaappauksia ja kertoisin että suhde on ohi nyt, mutta että tälläinen oli 1.1.-3.4. (Miten teillä nyt olikaan) Kerro että ajattelit vaimon ansaitsevan tietää totuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat asian ilman tunnekuohua.

Vaimolla on oikeus tietää.