Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö mun kertoa salasuhteeni vaimolle, että olen maannut hänen miehensä kanssa kuukausia?

Vierailija
29.12.2019 |

Mies ei sitä itse tee. Eikä kukaan muukaan. Olen lopettamassa suhdetta ja mietin, että vaimon olisi kohtuullista tietää millaisen tyypin kanssa on naimisissa. Oletteko kertoneet tällaisessa tilanteessa ja miten? Päin naamaa? Viestillä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkös sinä ole vaimosi mies?

Mitä?!

Olen nainen, joka on salasuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Salasuhde siksi että mies on naimisissa. Emme voi seurustella avoimesti. Itse olen sinkku.

Ap

Vierailija
22/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.. Itseäni ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAISIT HÄVETÄ!

Vierailija
24/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vaikuttaa katkeralta. Siksi en ole tähän mennessä kertonut. Mielessä on kyllä käynyt, että vaimon on saatava tietää ja että tämän on loputtava.

Ap

Vierailija
25/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, oletteko te niitä pettäjiä jotka kehotatte olemaan kertomatta? ”Se mitä ei tiedä ei voi satuttaa” on ehkä vanhin ja väsynein tekosyy. Se voi selvitä milloin tahansa ja mitä myöhemmin, sen huonompi koska toinen on tuhlannut aikaansa valheeseen jo monta vuotta! Ehkä ehtinyt perustaa perheenkin tai ottaa asuntolainan!

Jos sillä pettäjällä ei ole kanttia kertoa itse, niin jollain on oltava. Voin kertoa ihan lähipiirin kokemuksesta, että nämä lehtolapset jotka selviää perunkirjoituksissa, tai neuvolassa selvinneet sukupuolitaudit satuttavat huomattavasti enemmän kuin että asiasta olisi kerrottu aiemmin.

Minä olen vaimo, en ole koskaan pettänyt. Minua on petetty ja vaikka satutti saada selville, oli se lopulta paljon parempi vaihtoehto koska saimme ongelmakohdat selvitettyä enkä joutunut elämään valheessa. Erokin olisi ollut parempi vaihtoehto kuin elää tietämättä mitä puolisoni puuhaa selkäni takana.

En ole pettäjä mutta olen sitä mieltä, että vaimo on syytön siihen, että mies jätti ap:n eikä hänelle siksi tule kostaa. En keskustele aiheesta pitempään, koska tämä on niin kulunut provoilun aihe. Jokaiselle joka kehottaa kertomaan, toivon omakohtaista kokemusta siitä, että tulee yhtäkkiä valokuvia ja viestejä salaisesta numerosta ja koskaan ette saa tietää todellista totuutta siitä, mikä oli totta ja mikä ei. Sittenhän tiedätte, miltä se tuntuu.

Vierailija
26/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoakin, mutta en keksi, miksi ihmeessä niin tekisit. En minä olen kertonut miesystäväni kavereille, että arvatkaapa, mitä se tekee kun ei lähde kanssanne mökille uutenavuotena.

Petipuuhilla rehvastelu on aika lailla kakaramaista.

Vierailija
27/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tätä ihmettelun et pitääkö r*kkausta pettämisenä 😃

Vierailija
28/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, oletteko te niitä pettäjiä jotka kehotatte olemaan kertomatta? ”Se mitä ei tiedä ei voi satuttaa” on ehkä vanhin ja väsynein tekosyy. Se voi selvitä milloin tahansa ja mitä myöhemmin, sen huonompi koska toinen on tuhlannut aikaansa valheeseen jo monta vuotta! Ehkä ehtinyt perustaa perheenkin tai ottaa asuntolainan!

Jos sillä pettäjällä ei ole kanttia kertoa itse, niin jollain on oltava. Voin kertoa ihan lähipiirin kokemuksesta, että nämä lehtolapset jotka selviää perunkirjoituksissa, tai neuvolassa selvinneet sukupuolitaudit satuttavat huomattavasti enemmän kuin että asiasta olisi kerrottu aiemmin.

Minä olen vaimo, en ole koskaan pettänyt. Minua on petetty ja vaikka satutti saada selville, oli se lopulta paljon parempi vaihtoehto koska saimme ongelmakohdat selvitettyä enkä joutunut elämään valheessa. Erokin olisi ollut parempi vaihtoehto kuin elää tietämättä mitä puolisoni puuhaa selkäni takana.

En ole pettäjä mutta olen sitä mieltä, että vaimo on syytön siihen, että mies jätti ap:n eikä hänelle siksi tule kostaa. En keskustele aiheesta pitempään, koska tämä on niin kulunut provoilun aihe. Jokaiselle joka kehottaa kertomaan, toivon omakohtaista kokemusta siitä, että tulee yhtäkkiä valokuvia ja viestejä salaisesta numerosta ja koskaan ette saa tietää todellista totuutta siitä, mikä oli totta ja mikä ei. Sittenhän tiedätte, miltä se tuntuu.

Minulla on ihan omakohtaista kokemusta. Ja ehdottomasti sen kannalla että todellakin pitää kertoa! Eihän se ole mitään kostamista, vaan palvelus! Ja se pettäminen ei ole kenenkään muun kuin pettäjän vika. Se kipu mitä siitä kertomisesta aiheutuu, on aiheutunut itseasiassa siitä pettämisestä ja on ainoastaan sen pettäjän vika. Ja vaimolla on oikeus tietää.

Voisihan se olla tulematta salaisesta numerosta, ja kyllä minä ainakin tunnistaisin mieheni lähettämät viestit ihan hänen käyttämästään kielestä yms. jos saisin nähdä kuvankaappauksia.

Vierailija
29/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta on raukkamaista ensin olla pitkään suhteessa varatun kanssa, mutta sitten kyllä ollaan niin lojaalia tai mukamas reilua, että suhteen päätyttyä ollaankin kertomassa vaimolle. 

Vierailija
30/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?!

Olen nainen, joka on salasuhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Salasuhde siksi että mies on naimisissa. Emme voi seurustella avoimesti. Itse olen sinkku.

Ap

Aloituksen olisi voinut ymmärtää myös toisin.

Vierailija
31/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät kilvan kehottavat olemaan kertomatta.

Huokaus.

Tietenkin sillä vaimolka on oikeus tietää, jotta voi päättää, haluaako olla suhteessa oettäjän kanssa vai ei.

Vierailija
32/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nro 19. Mikään ei ole niin hirveää kuin saada jälkikäteen kuulla, että puoliso on avoimesti kulkenut ja nus--nut jonkun toisen kanssa. Olen joutunut kokemaan tämän hirveän tilanteen, jossa viestintuoja kertoi minulle asioista, jotka minun olisi pitänyt saada tietää jo aiemmin. Tuntui kun minut olisi häpäisty ja nolattu lopullisesti. Monet tiesivät, mutta kukaan ei kertonut. Erosin, sillä luottamukseni mieheeni oli pyöreä nolla. Mies kyllä aneli jatkoa ja vakuutteli rakastavansa minua, mutta liian paljon oli jo rikottu. Jos rakastaa niin ei petä tai valehtele päin naamaa. Näin se vaan on - pettäjä pettää aina.

Vierailija
33/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli myös että miten kerron? Viestillä? ”Heippa, et tunne mua mutta oon ollu seksisuhteessa sun mieheen jo jonkun aikaa. Sori. Heippa”. ??

Ap

Vierailija
34/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät kilvan kehottavat olemaan kertomatta.

Huokaus.

Tietenkin sillä vaimolka on oikeus tietää, jotta voi päättää, haluaako olla suhteessa oettäjän kanssa vai ei.

Sille vaimolle ei kuulu ap:n sukupuolielämä milläänlailla. Ei ollenkaan. Paitsi tässä tapauksessa ap taitaa olla niin seko että menee siitä hölöttämään. Normaalit ihmiset eivät levittele tietoa omasta sukupuolielämstään.

Vierailija
35/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys oli myös että miten kerron? Viestillä? ”Heippa, et tunne mua mutta oon ollu seksisuhteessa sun mieheen jo jonkun aikaa. Sori. Heippa”. ??

Ap

Hakeudu mieluummin hoitoon takaisin tai muista ainakin ottaa ne lääkkeesi. Tsemppiä. Koita rauhoittua 👍

Vierailija
36/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta... Mä käyn just tota samaa läpi. Paitsi, että jätin miehen jo. Ja ikävä on. Mutta en anna periksi. Mä tosin tuhosin jo viestiketjut, mutta mulla on (paljon!) kuvia mistä käy kyllä suhteen laatu hyvin selväksi.

Mies sano mulle että heidän liitto ei kestäs pettämistä kumminkaan päin. Oikeuttaa siis itselleen sen, mitä ei vaimolta hyväksy. Tää jotenki sai mut tajuamaan, mikä mies todellisuudessa on...

Laitoin vaimolle kaveripyynnön ja viestiä, ei oo vissiin nähny, ei reagoinu ainakaan vielä...

Vierailija
37/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestillä kannattaa kertoa. Kuvakaappaus mukaan. Vaimolla on oikeus tietää, ja itse ainakin haluaisin tietää.

Vierailija
38/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle ei kuulu ap:n sukupuolielämä? Entäs oman miehensä sukupuolielämä? Kuuluuko se? Kyllähän sen vaimon olisi hyvä saada tietää ettei ole sellaisessa parisuhteessa kuin luulee olevansa. Ja jos on sellanen vaimo joka tietää mutta ei välitä niin vähäänpä tyytyy.

Vierailija
39/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää.

Vierailija
40/43 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haluatko pysyä tuntemattomana? Hommaa prepaid ja laita viesti vaimolle. Voit laittaa päivämääriä tai kuvakaappauksia, jotta mies ei pysty kotona puhumaan mustaa valkoiseksi väittämällä viestejä valheiksi tai tekaistuiksi.

Teksti voisi olla tyyliin," Hei, Olet ilmeisesti Hra X:n vaimo. En tiedä oletko tietoinen, mutta miehelläsi on suhde toiseen naiseen.  Olen pahoillani ja mielestäni ansaitset tietää millaista peliä miehesi harrastaa selkäsi takana. Laitan tähän pari kuvakaappausta viesteistämme , jotta uskot tämän todeksi. Suhde on kestänyt xx.  "

Suosittelen kyllä pitämään henkilöllisyytesi piilossa, jotta vaimo raivopäissään ei käy kimppuusi. Valitettavasti viestintuoja saattaa saada suuremman raivon päällensä kuin se pettävä pukki.