Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Et voi olla feministi jos

Vierailija
21.06.2024 |

-vastustat transnaisten pääsyä naisten urheiluun

-vastustat jokaisen naiseksi itsensä määrittelevän oikeutta naisten intiimitiloihin

-uskot että sukupuolia on vain kaksi 

Noin ajattelee konservatiivi äärioikeistolainen. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälä, Pälä päääääää.. Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä????? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla feministi jos vastustaa sharialakia?

Vierailija
4/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta olla seksisti, kannatan tasa-arvoa, joten feminismi on ehdoton ei

Vierailija
5/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Itsekin olen ja vastustan. Ja huivipakkoa. Ja enemmistöislamin naiskäsitystä. 

Vierailija
6/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta olla seksisti, kannatan tasa-arvoa, joten feminismi on ehdoton ei

Feminismiä on monenlaista, kuten kaikkia ismejä. Itse miellän sen juuri tasa-arvoksi. 

Vierailija
7/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Itsekin olen ja vastustan. Ja huivipakkoa. Ja enemmistöislamin naiskäsitystä. 

Kuulostaa muukalaisvihamielisyydeltä. Rodullistettujen ihmisoikeudet ovat feminismin ydintä ja muukalaisvihamielisyydelle on nollatoleranssi.

Vierailija
8/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismiä on monenlaista, kuten kaikkia ismejä. Itse miellän sen juuri tasa-arvoksi. 

Minä miellän maskulismin tasa-arvoksi. Feminismi on naisten etuoikeuksien ajamista.

Vierailija
9/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa muukalaisvihamielisyydeltä. Rodullistettujen ihmisoikeudet ovat feminismin ydintä ja muukalaisvihamielisyydelle on nollatoleranssi.

No hah. Islamiakin on monenlaista. Vähemmistössä he valitettavasti ovat, mutta on feminististä islamia, jopa naisimaameja.

Jos kiinnostaa enemmistöislamin naiskäsitys, kannattaa lukea vaikka  Sara Al Husainin kirja " Huono tyttö". " Muukalaisia", jos nyt niin voi sanoa, kuuluu perheeseenkin. 

Vierailija
10/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi edes haluta olla feministi? 

Olen mieluummin tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden kannattaja.

Se, että kovasti haluaisin olla ja kertoa olevani feministi olisi minunlaiseltani käävältä ja kaltaisiltaltani lähinnä tai luultavasti "vain" yritys kalastella itsellemme irtopisteitä. 

Feminismissä on varmasti paljonkin hyvää mutta myös sellaista, josta en ole niin vakuuttunut.

Itseasiassa en ole täysin vakuuttunut siitäkään, onko kaikilla itseään feministiksi kutsuvilla sama(t) päämäärä(t)

Uskovainen mies

Vierailija
11/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi olla uudis mielisten määräysten alainen  hyster  fema?Olen vapaa tollaisesta hölynpölystä.

Vierailija
12/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi edes haluta olla feministi? 

Olen mieluummin tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden kannattaja.

Se, että kovasti haluaisin olla ja kertoa olevani feministi olisi minunlaiseltani käävältä ja kaltaisiltaltani lähinnä tai luultavasti "vain" yritys kalastella itsellemme irtopisteitä. 

Feminismissä on varmasti paljonkin hyvää mutta myös sellaista, josta en ole niin vakuuttunut.

Itseasiassa en ole täysin vakuuttunut siitäkään, onko kaikilla itseään feministiksi kutsuvilla sama(t) päämäärä(t)

Uskovainen mies

Olet siinä ihan oikeassa, että on ihan turha tällaisia yhden sanan leimoja asettaa. Ihmisillä kun on eri käsityksiä sanan merkityksestä. Pitäis keskustella laajemmin eikä se tämän palstan puitteissa oikein onnistu. Hyvää jussia!

Vierailija
13/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle aikoinaan sanottiin että en voi olla feministi jos:

- idenfioituu mieheksi 

- sinulla on jalkojen välissä heiluri

- sinulla kasvaa parta

Sen jälkeen en ole kertaakaan halunnut enää sanoa olevani feministi enkä tekemisissä kenenkään itseään feministiksi kutsuvan kanssa. Sitä ennen luulin olevani feministi.

Vierailija
14/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pälä, Pälä päääääää.. Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä????? 

Nyt aikuiseksi tulleissa näyttää tyhmiä olevan moninkertaisesti aiempiin sukupolviin verrattuna.

Vierailija
15/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole feministi, jos kannatat ainuttakaan aloituksessa mainittua asiaa.

Vierailija
16/18 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun miellät. Naisasialiike ei silti tasa-arvoa edistä. 

Vierailija
17/18 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismillä ei ole mitää yksinoikeutta tasa-arvon kannattamiseen.Minäkin ajattelin pitkään olevani feministi, koska kannatan tasa-arvoa. Kannatan edelleen tasa-arvoa, minkä vuoksi en enää voi olla feministi, koska nykyfeminismi on jotain ihan muuta.

Vierailija
18/18 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä miellän maskulismin tasa-arvoksi. Feminismi on naisten etuoikeuksien ajamista.

Oöet väärässä.