Pitääkö mun kertoa salasuhteeni vaimolle, että olen maannut hänen miehensä kanssa kuukausia?
Mies ei sitä itse tee. Eikä kukaan muukaan. Olen lopettamassa suhdetta ja mietin, että vaimon olisi kohtuullista tietää millaisen tyypin kanssa on naimisissa. Oletteko kertoneet tällaisessa tilanteessa ja miten? Päin naamaa? Viestillä?
Kommentit (43)
Josko nyt vihdoinkin vaan jättäisit toisten parisuhteet rauhaan ja antaisit ihmisten hoitaa omat asiansa. Huolimatta siitä että et ole onnistunut ihan omaa parisuhdetta saamaan aikaiseksi, kun pitää tyytyä toisten mulkunkannattajia lainailemaan.
Miksi se pitäisi tässä kohtaa kertoa, jos ei ole saanut kerrotuksi suhteen aikana?
Toivoisin että saisin tiedon. Päin naamaa voi olla riskiä, ehkä viestillä? Vaimolla on oikeus tietää että elää maailmassa jota ei ole olemassa. Toivoisin itse saavani tiedon mahdollisimman neutraalisti kerrottuna, ja mielellään jonkinlaisen todisteen (edes aikatauluja tms) kera, että selviää ettei ole kyse mistään kiusanteosta tms.
Onko siis tuon vaimon aviomiehellä (ollut) homoseksuaalinen suhde sinuun?
Anna olla äläkä kerro. Aviomies kertoo itse aikanaan, jos katsoo tarpeelliseksi.
Kerro ihmeessä. Itse haluaisin ainakin tietää, koska en halua riskejä sukupuolitautitartunnoista tai yhtäkkiä jättämisestä.
Vaikka olet itsekin toiminut alhaisesti, niin tee edes tämä palvelus petetylle.
Pyydä mies ensin sun luo, ota kuvia todisteeksi jotka lähetät vaimolle. Parempi sen on tietää kuin elää valheessa. Todennäköisesti tuollainen mies jatkaa pelejään sun jälkeen jonkun toisen naisen kans ja ennemmin tai myöhemmin jää kiinni. Miksi pitkittää asiaa. Mitä pidempään sitä on kestänyt sen enemmän vaimoa tulee sattumaan.
Olisko mielummin pitänyt kertoa suhteen aikana? Vai etkö halunnut ottaa riskiä että mies suuttuu ja jää panot panematta?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä mies ensin sun luo, ota kuvia todisteeksi jotka lähetät vaimolle. Parempi sen on tietää kuin elää valheessa. Todennäköisesti tuollainen mies jatkaa pelejään sun jälkeen jonkun toisen naisen kans ja ennemmin tai myöhemmin jää kiinni. Miksi pitkittää asiaa. Mitä pidempään sitä on kestänyt sen enemmän vaimoa tulee sattumaan.
Kuvia on ja pitkät viestiketjut. En tiedä oikeasti mitä tehdä. Toisaalta asia ei kuulu mulle, mutta toisaalta kuuluu niin paljon.
Ap
Ihan mielenkiinnosta, oletteko te niitä pettäjiä jotka kehotatte olemaan kertomatta? ”Se mitä ei tiedä ei voi satuttaa” on ehkä vanhin ja väsynein tekosyy. Se voi selvitä milloin tahansa ja mitä myöhemmin, sen huonompi koska toinen on tuhlannut aikaansa valheeseen jo monta vuotta! Ehkä ehtinyt perustaa perheenkin tai ottaa asuntolainan!
Jos sillä pettäjällä ei ole kanttia kertoa itse, niin jollain on oltava. Voin kertoa ihan lähipiirin kokemuksesta, että nämä lehtolapset jotka selviää perunkirjoituksissa, tai neuvolassa selvinneet sukupuolitaudit satuttavat huomattavasti enemmän kuin että asiasta olisi kerrottu aiemmin.
Minä olen vaimo, en ole koskaan pettänyt. Minua on petetty ja vaikka satutti saada selville, oli se lopulta paljon parempi vaihtoehto koska saimme ongelmakohdat selvitettyä enkä joutunut elämään valheessa. Erokin olisi ollut parempi vaihtoehto kuin elää tietämättä mitä puolisoni puuhaa selkäni takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvia on ja pitkät viestiketjut. En tiedä oikeasti mitä tehdä. Toisaalta asia ei kuulu mulle, mutta toisaalta kuuluu niin paljon.
Ap
Se kuuluu sille vaimolle. Kerro hänelle. Hänellä on oikeus tietää.
Jos sinuna en olisi kertonut sitä suhteen aikana, en kertoisi sen päätyttyäkään.