Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Malmin lentokentälle kokoontumassa mielenosoittajia uutenavuotena: ”Vastustamme Helsingin kaupungin mielivaltaa”

Lapsen oikeus isään ja äitiin!
29.12.2019 |

Kommentit (471)

Vierailija
261/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ollenkaan vakuuttunut että nuori nainen tässä ketjussa aidosti häpyhuulet omaava.

Malmilta on muuten valmistunut myös naispuolisia lentäjiä, opiskelee naispuolisia lentäjiä ja myös lennonjohdon paikalla on ollut naisia :)

Malmi ei ole mikään miesten asia vaan täysin sukupuolesta riippumaton.

Vierailija
262/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmi sai jatkoa, lentotoiminta jatkuu vuonna 2020❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 75-vuotias isä on ilmoittanut menevänsä mielenosoitukseen.

Järjestäkää sinne kunnon INVA-paikoitus.

Muuten olette kusessa!

Vierailija
264/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman maanomistajan lupaa?

Vierailija
265/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielenosoitusta! Se oli jonkin yhden ihmisen "keksimä" joka ei edes puolusta kenttää.

Toki sinne saa mennä jos haluaa, mutta mielenosoitusta ei olla järjestämässä. Kenttä sai jatkoa eikä tällä hetkellä ole mitään tarvetta mennä osoittamaan mieltä sinne. Kukaan Malmin virallisista tahoista ei ole moista järjestämässä uuden vuoden aattona eikä ole järkeäkään, koska kenttä sai jatkoa.

Eli: mielenosoitusta ei ole eikä sille ole tarvetta!

Tarvetta olisi kyllä, koko Helsingillä. Ei ilmailun puolesta, vaan parempien päätöksien. Nyt siellä on virassa henkilöt, joita ei kiinnosta muu kuin oma tienaaminen. Se pitää taata hinnalla millä hyvänsä ja se hinta otetaan meiltä veronmaksajilta ja tulevilta sukupolvilta.

Vierailija
266/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ollenkaan vakuuttunut että nuori nainen tässä ketjussa aidosti häpyhuulet omaava.

Malmilta on muuten valmistunut myös naispuolisia lentäjiä, opiskelee naispuolisia lentäjiä ja myös lennonjohdon paikalla on ollut naisia :)

Oho. Flightforumilla saa aiheesta aivan eri käsityksen. Siellä, ja Pro-Malmi -yhdistyksessä, ei operoi lainkaan häpyhuulet omaavia.

Vierailija
267/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kaikki MLY spokepersonit ovat iäkkäitä miehiä.

Vierailija
268/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo destian esirakentamis raportti 2017 kertoo karttoineen s 19, että alueelle on suunniteltu yleistasauksen nostoa kauttaaltaan! No huh! Raportin mukaan painumat tulisivat olemaan 1-1,9 metriä, eli sen verran maat painuu.

Tästäkö johtuu ne jättimäiset massa-arviot, joita suonen kuvalehdessä on?

Eli yli 2 miljoonaa kuutiometriä maamassoja?? Haloo, mikä rekkahärdelli??

Paljonko yhteen rekkaan mahtuu tuota tavaraa? Montako rekkaa tästä tulee?

Paljonko päästöjä tästä aiheutuu???

Koko laajaa savialuetta pitää siis nostaa ylöspäin, kun pohjavesi on niin korkealla alueella!

Tästä ei kukaan puhu.

Kartan mukaan myös tattarisuon teollisuusalueen pohjoispuolisen liito orava metsikön kohdalla maanpinnan tasausta muutettaisiin. Kaupunkihan hakkasi jo tuosta liiton orava metsiköstä osan pois, samaan aikaan kun "tattarisuon biolämpövoimala" hanke meni yva selvittelyyn.

Ei metsikkö kestä "tasauksen muutosta", vanhojen puiden juuret.

Kaupungin liitoorava selvityksen mukaan kurreja on kentän eteläpuolella ja Pohjois puolella. Kurrejen pitää päästä toistensa luo. Ei pohjoispuolen populaatio ole "erillinen yksikkö". Nyt luontotuho käy Helsingissä.

Uudisrakentaminen ja uudet asuinalueet pitäisi suunnitella koville maa perille. Ei tuonne.........

Vierailija
269/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurret, nepä!

Samaan aikaan kun ihmiset joutuvat asumaan Tuusulassa

Vierailija
270/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tuo jatko on? Voiko joku linkittää? Olen kentän säilyttämisen puolesta, ekologisista syistä, enkä kuulu mihinkään Someen tms....

Oon siis menossa tuonne uuden vuoden aattona, muksujen kanssa . Lähialueen asukas oon.

Vierailija
271/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laskuvarjohyppääjät lähtivät pois Malmilta? Se oli osa Pohjois-Helsinkiläistä kaupunki-ilmettä.

Olisivat voineet hypätä vielä vuonna 2020 siellä.

Vierailija
272/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tuo jatko on? Voiko joku linkittää? Olen kentän säilyttämisen puolesta, ekologisista syistä, enkä kuulu mihinkään Someen tms....

Oon siis menossa tuonne uuden vuoden aattona, muksujen kanssa . Lähialueen asukas oon.

Ihana että sinulla on asunto Helsingissä!

Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita kuin sinä.

Malmin täydennysrakentaminen toisi tähän huutavaan pulaan parannuksen.

Vierailija
273/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurret, nepä!

Samaan aikaan kun ihmiset joutuvat asumaan Tuusulassa

Ei pelkät kurret, vaan kokonaisuus.

Ekologinen katastrofi lähinaapurissani!

Kyse ei ole siis asunnoista, ne voitaisiin siirtää vaikka 2-3 km kentästä itään kivikon Kallio ja moreernialueelle tai rakentaa tiivistys- ja täydennysrakentamisena esim. Pihlajanmäki - jakomäki - Viikkinmäki - lehtisaari eteläosa - yms. Koville Alueille. Ei, ei asuntojen järkevää sijoittamista pk seudulle kukaan kai vastusta! Vaan uusia asuinalueita ei pidä sijoittaa noin laajoja pohjanvahvistustoimenpiteitä vaativalle maaperälle. Koska 3 astetta on liikaa, 2 myös ja 1,5 on tavoite. Timelimit.

Tarvitaan pikaisia uusia päätöksiä politiikoilta, ilmaston hyväksi.

Vierailija
274/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Prööt!" - persun false flag indikoitu.

Vierailija
275/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristöseikkoihin vetoaminen ei useinkaan perustu aitoon ympäristöhuoleen, vaan oman edun ja takapihan suojelemiseen, niinsanottuun Nimby-ilmiöön

Vierailija
276/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malmin kentällä ei ole ollut pitkään aikaan lennonjohtoa, eikä ammattilentäjä koulutusta. Lentokoulut ovat jo siirtäneet toimintansa toisaalle.

Vierailija
277/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman maanomistajan lupaa?

Helsingin kaupunki on antanut luvan jatkolle.

Vierailija
278/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helen ainakin on muuttanut taktiikkaansa parin vuoden takaisesta. Nyt on oikea ääni kellossa, puhutaan maalämmöstä. Ja Kilpilahden ve. On tutkinnassa, 1/4 lämmitysenergiasta Kilpilahden hukkalämmöstä. Yva tuotti tuloksia, ei "nimbyily". Yva tähänkin malmin lentokenttä juttuun tarvittaisiin. Yva, jossa hiilijalanjälki ja hankkeen muut ympäristö vaikutukset tutkittaisiin oikeudenmukaisesti.

Luonto kiittää luonnonystävä.

Suomen luonnonsuojeluliitto ei ole väärässä, suositellessaan malmin lentokentän adressia luonnonsuojelu alueen perustamiseksi.

Sen adressin perustelut ovat kiistattomat.

Lukekaa sieltä ne.

Vierailija
279/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Malmin kentällä ei ole ollut pitkään aikaan lennonjohtoa, eikä ammattilentäjä koulutusta. Lentokoulut ovat jo siirtäneet toimintansa toisaalle.

Älä puhu asiasta mistä et mitään tiedä. Monta ammattilentäjää on valmistunut Malmilta TÄNÄ VUONNA! Lisäksi lennonjohdon tilalla on tällä hetkellä kenttäpäivystäjiä, he hoitavat lennonjohdon tehtäviä ja ovat itse koulutukseltaan kaikki myös lentäjiä.

Lentokoulut eivät ole vielä siirtäneet toimintaansa muualle! Kouluilla on aina ollut toimintaa myös muualla kuin Malmilla, mutta pääpaikka on Malmin lentokenttä.

Naurattaa ihmisten tietämättömyys. Miksi esität tietäväsi asiasta jotain kun et siitä selvästikään mitään tiedä?

Vierailija
280/471 |
30.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään mielenosoitusta Malmilla ja lentäminen jatkuu vuonna 2020. Varma tieto ja sanon tämän nyt viimeisen kerran, uskoo ken tahtoo tai on uskomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi