Pahasti ihastunut mieheen joka ei nyt sitten kiinnostanutkaan minusta
:( tähän asti olen päässyt ihastuksesta yllättävän helposti yli, jos on tullut pakit. Nyt tilanne on toinen kun en tunnu pääsevän yli, ihastuminen on jotenkin nyt vahvempi. Mies olisi monella tapaa hyvä, mutta ihastuminen on yksipuolista, joten täytyisi päästä taas yli.
Mites teidän lauantai-iltaan kuuluu? Itse nyt istun kotona itsesäälini kanssa kun ei taaskaan natsannut ja nyt sain oikein kultakimpaleelta nenilleni.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mies siis katsoi teitä 10 sekunnin sijaan 5 sekuntia ja siitä päättelitte, ettei ole kiinnostunut, tai muuta vastaavaa.
Mitä saat tästä arvailusta? Vikaan menee, tämäkin.
Käy ulkona joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parantelen päänsärkyä, joka ei johdu juopottelusta. Istun koneella vauvapalstaa selaten, mies katsoo kauhuelokuvaa töllöstä. Onneksi kohta pääsee nukkumaan.
Itsellä jos on päänsärky vältän kyllä elektronisia laitteita. Miten pystyt koneella olemaan? :O
Olen päässyt parantelemisessa jo siihen, että pystyy olemaan koneella. On vain tokkurainen ja väsynyt olo, mutta silti vielä keikun tässä, vaikka jo olin menossa nukkumaan :)
Kerron vaikka jonkun mukavan iltasadun sitten itselleni...
Vierailija kirjoitti:
Miehestä tietää, että toinen ei ole pelkkä pano ja on ihastunut ja kiintynyt enemmänkin, jos hän jää seksin jälkeen makoilemaan, pussailemaan ja halimaan viereesi.
Jos lähtee heti pois sängystä, eikä palaa edes takaisin, niin hänellä ei välttämättä ole sen syvempiä tunteita naiseen.
Viimeistään 2 seksikerran jälkeen mies tietää, ettei tämä nainen tule tuntumaan siltä oikealta ja sen huomaa edellämainituista asioista.
T. Mies
No ei tämä logiikka ole koskaan pitänyt paikkaansa. Aina on viereen jäänyt halimaan ja pussailemaan.
Ap
? Tai sitten mies on sanonut ihan suoraan. Osaavat ne miehetkin.