Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, kun en kertakaikkiaan pysty enää olemaan miehen lasten kanssa samassa tilassa kun niistä kuuluu koko ajan ääntä?!?

Vierailija
27.12.2019 |

2 lasta, 13 ja 11 vuotiaat. Tämä äänisietämättömyyteni pahenee koko ajan!!
En pysty enää istumaan sohvalla kun ne hinkaavat jalkojaan minuun, vahingossa kyllä, mutta en siedä sitä enää ollenkaan, hengityksestä kuuluu molemmilla ähinä ja puhina ja öönggh, öööngh,,,ööönghHHHH!! uloshengittäessä. Köhitään, yskitään, vedetään räkää sisään(tai ulos) silloinkin kun ei ole mitään flunssaa. Pierrään toisten päälle ja ollaan kuin ei mitään, kaivetaan nokkaa kuuluvasti ja pyyhitään rinnuksiin, sohvaan tai mitä yleisintä, tungetaan suuhun ja nuollaan oikein sormea, ja maiskutushan siitäkin herkusta lähtee!!

Ruokapöytään en ole voinut mennä enää pitkään aikaan, ja aina jollain verukkeella syön myöhemmin, tai ei ole nälkä, koska se mässynmässyn hööööörPSSS, mussutiMUSSUTI, namsMUMS, öhhöhö öhhöhö, maiskutimaiskuti on vain niin sietämätöntä kuunneltavaa, että minulla mene ruokahalu.
En ole tosiaan ollut aina tällainen, en ole edes huomannut tuollaisia asioita joiden kanssa en vain pärjää enää vaikka yritän. Koko leffan katsominen on sitä että olen kuin viulunkieli, enkä kykene keskittymään sen ähinän takia, ja mm. joulu järjestettiin nyt minun toiveestani niin, että minä menin vanhemmilleni syömään, ja mies lapsineen omille vanhemmilleen, koska halusin nauttia edes jouluaterian ilman kuvotuksen tunteita. Mies tietää tästä vähän, lapset ei mitään.

Mitä siis teen tälle asialle??? Pakenen yläkertaan aina kun he tulevat? Esim. ulkoillessa, tai autossa, tai kaupassa, vaikka huvipuistossa tällaista ongelmaa ei ole, kun en kuule heitä niin tarkasti.

Lapset kuitenkin vakituisesti asuu äidillään, joten ei minun nyt niin paljon tarvitsisi näitä sietää, joten haluaisin siihen pystyä!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kotiisi kun lapset tulevat.

Vierailija
2/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ääniherkät käyttää kuulosuojaimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misofonia? Tietyt esim syömiseen liittyvät äänet ovat sietämättömiä, aiheuttavat lähes fyysistä pahoinvointia.

Vierailija
4/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein lapset ovat isällään? Koita kestää, i feel you. Minä katson makkarissa sarjoja ja syön yksin kun syön, eipä tunnu ketään häiritsevän kun kaikki tekevät muutenkin omia juttujaan.

Vierailija
5/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme tuon takia ostaneet kaikkiin oviin desibeliovet. Ja lasten pitää olla omassa huoneessaan, jos haluavat ääntä tehdä. Jos ovat hiljaa, niin sitten voivat olla olohuoneessa.

Vierailija
6/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo lasten kovaääniset ääntelyt on kyllä ärsyttäviä, sen takia en varmaan voi hankkia lapsiakaan.

Vierailija
7/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi johtuu hormooneista ne kokee miehen lapset kilpailijoina resurseista. Jos saat lapsia miehen kanssa tuo pahenee 10 kertaiseksi, etenkin imetysvaiheessa. suosittelen Alpratsolaami lääkitystä.

T.asiasta paljon lukenut

Vierailija
8/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kasvattaa niitä? Teet palveluksen sekä lapsille että itsellesi.

”Käypä niistämässä nenä”

”Hyi, älä syö räkää/kaiva nenää, käy pesemässä kädet ja niistä samalla nenä”

”Älä maiskuta”

”Älä puhu ruoka suussa”

”Nyt annatte mun katsoa rauhassa leffaa ilman että koko ajan joku tökkii”

Tuohan olisi vanhempien pitänyt iskostaa lapsille jo ennen kouluikää, voi vain miettiä mikseivät ole. Eikö mies huomaa tai sano mitään?

Vierailija
9/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttu lataamoon siitä.

Vierailija
10/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Misofonia? Tietyt esim syömiseen liittyvät äänet ovat sietämättömiä, aiheuttavat lähes fyysistä pahoinvointia.

Ai tälle on nimikin??? Sekö kehittyy pikkuhiljaa, eikä ole esim. alusta asti jo ihmisessä?

Kyllä mä yritän sietää, mutta aletaan olemaan jo aika rajoilla. Muutoin rakastan näitä lapsia, ja haluan heidän kanssaan olla. Olen myös pyytänyt miestä suitsimaan lasten suuauki-syömisiä, mutta laihoin tuloksin. 

ITse syön äänettömästi, ja mieheni myös, sekä kaverini, oma lapseni(jo aikuinen) ja vanhempani, mutta nämä palset ovat äänekkäitä, ja sitä siis myös ihan eläessään, eli hengittävät ja ähkivät niin että en pysty olla.

Vierailija
11/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Käypä niistämässä nenä”

”Älä maiskuta”

”Älä puhu ruoka suussa”

Tuohan olisi vanhempien pitänyt iskostaa lapsille jo ennen kouluikää, voi vain miettiä mikseivät ole. Eikö mies huomaa tai sano mitään?

Just näin. Omani olen opettanut tavoille ja sanon kyllä lasten kavereillekin jos aihetta on.

Vierailija
12/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu psykiatrille. Pyydä lääkitys lasten isäpäiviksi. Siis itsellesi. Keskustele tapakulttuurin opettamisen mahdollisuudesta lasten isän kanssa.

Vierailija
13/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Käypä niistämässä nenä”

”Älä maiskuta”

”Älä puhu ruoka suussa”

Kyllä mä sanonkin!! Mutta en voi koko päivää viettää katselemassa ja kuuntelemassa moista kuvottavuutta, ei en halua, en pysty! Vanhempi lapsi vain totesi että toisista nyt kuuluu ain isompi ääni.

ap siis tämäkin

Vierailija
14/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, mun mies syö suu auki mässyttäen. Mikä helmi!

Vierailija
15/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen korvatulppia. Yleensä kuitenkin oleellisin kuuluu läpi, mutta taustamöly lievenee.

Vierailija
16/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samat fiilikset kuin ap:lla, omat lapset vain kyseessä plus uusperheen kaksi pienempää. Määrää säännöt, aseta rajat. Jos ei auta, mene pois. Minä poistun paikalta erityisherkkänä kun joku alkaa ottaa liian koville. Kaikki meillä tietävät tämän ja se on ok heillekin.

Vierailija
17/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi johtuu hormooneista ne kokee miehen lapset kilpailijoina resurseista. Jos saat lapsia miehen kanssa tuo pahenee 10 kertaiseksi, etenkin imetysvaiheessa. suosittelen Alpratsolaami lääkitystä.

T.asiasta paljon lukenut

Mun lapsi on 20v, joten en todellakaan ala enää tekemään lapsia :D Semminkin kun mieheltä putket pätkäisty yhteistuumin jo vuosia sitten :D

ap

Vierailija
18/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihan niin kuin asia on, että mulle ei ruoka maistu teidän seurassa, kun huonot pöytätavat vie ruokahalun. Että nyt olisi aika opetella yhdessä ruokatavat. Ja että ne kannattaa opetella ihan itsensä vuoksi, on hyötyä monella tapaa elämässä, töissä ja vaikka siinä, mitä esim ihastuksen kohde toisesta ajattelee.

Lupaa niille vaikka joku palkinto, viet vaikka vähän parempaan ravintolaan kun homma alkaa sujua.

Vierailija
19/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri olin elokuvissa ja siellä vieressäni istui aikuinen isokokoinen mies, joka hikoili kuumissaan (haisi). Lisäksi naputti jalallaan koko elokuvan ajan niin, että oma penkkini resonoi tahdissa. Jos vieressäni olisi istunut lapsi, olisin häntä opastanut olemaan hiljaa paikoillaan, mutta niin ison miehen kanssa en alkanut haastamaan riitaa. Aloittaja, ohjeista lapsia tai kasvata omaa sietokykyäsi.

Vierailija
20/52 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä koivuniemen herralta apua. Se kun tulee auttamaan, niin ensin lapsista kuuluu kova parku, mutta sen jälkeen koittaa hiljaisuus ihan vaan, kun sanot, että olkaa hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi