Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meni kiinnostus mieheen, koska hän juo niin paljon alkoholia eikä edes tajua mikä siinä voi häiritä?!

Vierailija
26.12.2019 |

Tässä oon muutaman päivän jutellut erään miehen kanssa. Tavattu kerran. Kyllä meni kiinnostus samantien kun selvisi miten paljon alkoholia se kiskoo. Ei kuulemma omasta mielestään edes paljoa.

Mä en käytä juurikaan alkoholia, lasi viiniä joskus ruuan kanssa tai siideri elokuvaa katsoessa hiljaa nauttien. Niin ettei känniin pääse. Voi mennä parikin kuukautta etten ota edes tuota määrää.

Oon vähän yrittänyt vihjata tälle miehelle että mua häiritsee jatkuva tissutelu ja känniin juominen, tässä kun ollaan viestitelty ja kerran tavattu. Sanoin myös suoraan etten kyllä halua että kumppani joisi itseään jatkuvasti humalaan, enkä halua katsella krapulasta valittavaa miestä.

Hän ei jotenkaan ymmärrä tilannetta, kun ei hän juo edes omasta mielestään paljoa! Vasta nyt 5-6 päivää tissutellut putkeen ja jouluaattona otti sitten enemmän, naureskeli viesteissä vaan miten puhalsi eilen klo 17 alkometriin eikä vieläkään kuulemma ollut aaton jäljiltä ajokunnossa.

Kyseessä kolmekymppinen ihminen ja alkoholi on noin tärkeää että pitää kaljotella kavereiden kanssa jokapäivä. Muuten elämä on kunnossa, työ, omaksi ostettu koti jne... Mutta tuo jatkuva alkoholin käyttö!!!

Kyllä joskus voi kännit ottaa jos siltä tuntuu, enkä mitään täysin ehdotonta absolutismia edes suosittele, onhan esim. minttusnapsi monelle pieni helpotus flunssaan oireisiin ja viini on hyvä ruokajuoma joskus. Jos on jotain tiettyjä sairauksia ja lääkityksiä niin sitten ei kannata ottaa kyllä yhtään.

Mutta se että tissutellaan joka ilta muutama tölkki jotain kurakarjalaa ja ollaan pari kertaa viikossa niin kännissä ettei selviä ennen seuraavaa iltaa niin menee kyllä yli.

Vai olenko vaan ihan hirveä nipottaja?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota juoppoa miestä!!!!!

Vierailija
42/43 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö olla joku ghatinrouskuttaja keelipää että kelepais? Mietippä nyt vähän mitä teet tälle isämmaalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tissuttelijat pitää ihan normaalina sitä, että joka päivä otetaan alkoholia ja viikonloppuisin kunnon kännit. Lomilla joka päivä kännit. Se ON niille normaalia, ja niiden suhteellisuudentaju on täysin kadoksissa mitä alkonkäyttöön tulee. Niiden mielestä on omituisia ihmiset, jotka ei juo aina eikä viikonloppuisinkaan. Nipoja, mitä sitten lienevätkään. Koska niiden mielestä kaikki normaalit ihmiset juo samalla lailla kuin hekin, eivätkä he ole juoppoja.