Saako töitä kauppatieteiden kanditutkinnolla?
Ihan yleisesti kysyn, että onko joku jättänyt opiskelut kauppatieteiden kandiin ja työllistynyt?
Kommentit (10)
Jos on harjoittelusta työllistynyt, miksipä ei tai jos on harjoittelu suoritettuna, miksipä ei. Just noi työllistyy opiskeluaikana harjoittelusta. Meidän alalla on sama.
Tilauskäsittelijäksi Baronalle pääsee aina. Ainakin toistaiseksi on halvempaa maksaa koulutetuille apinoille ku laittaa tekoäly töihin.
Pankissa olen töissä k.o. koulutuksella.
Kaverin tytär valmistui KTM:ksi. Se on töissä, mutta sanoi, että monella sen KTM:ksi valmistuneella opiskelukaverilla ei ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Montako kullia piti imeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kullia piti imeä?
Mene jo nukkumaan 🍼 hyvää yötä! Terv Eri
Vierailija kirjoitti:
Kaverin tytär valmistui KTM:ksi. Se on töissä, mutta sanoi, että monella sen KTM:ksi valmistuneella opiskelukaverilla ei ole töitä.
Aloituksessa puhuttiin kandeista, jotka siis ovat jättäneet opinnot kesken eivätkä ole lukeneet maisteriksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli totta jo monta vuotta sitten, kun kerrottiin, että KTM ja tradenomit kilpailee samoista työpaikaksi. Miksi ihmeessä nyt KTM olisi hyvin töitä, kun on konkurssiaalto ollut?
Monikin, useimmiten varmaan opinnot jätetään kandiin juuri siksi, että työllistyy jo siinä vaiheessa. Riippuu toki alastakin.