Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka saada työkkäri hyväksymään, että en sovi lähihoitajan työhön?

Vierailija
26.12.2019 |

Painostivat ensin alalle ja nyt kun en kestä siellä, uhkailevat karensseilla. Mitä tehdä?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työkkärin ammatinvalintapsykologiin yhteys ja kerrot asian, hän sitte kirjoittaa etät ei sovellu lähäriksi.

Ei sen jälkeen työkkäri kysele ollenkaan hoitsuksi.

Voiko ammatinvalintapsykologi kirjoittaa diagnooseja myös, minäkään en sovellu monelle alalle.

Vierailija
22/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se väärin kun yritetään saada töihin ja huolehtimaan omasta toimeentulostaan itse. Paljon kivempaa on kun voi herätä milloin huvittaa ja vaikka ryypätä joka päivä jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se väärin kun yritetään saada töihin ja huolehtimaan omasta toimeentulostaan itse. Paljon kivempaa on kun voi herätä milloin huvittaa ja vaikka ryypätä joka päivä jos haluaa.

Missäs niin sanottiin? Tyyppihän haluaa vaihtaa alaa, mutta työkkäri ei anna.

Vierailija
24/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyyli-amaalia kirjoitti:

miten niin et sovi:

lasten ja nuorten hoito ja kasvatus

mielenterveys- ja päihdetyö

sairaanhoito ja huolenpito

ikääntyvien hoito ja kuntoutus

vammaistyö

jalkojenhoito

Siellähän on noita osaamisaloja,senkun valitset sopivimman!

Ei mulle ainakaan sopisi mikään noista. En tykkää olla ihmisten lähellä noin intiimisti.

Vierailija
25/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et sovi? Eikö lähihoitajille ole hyvinkin laajasti ja erilaisia töitä tarjolla?

Vierailija
26/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teidät tunnetaan. Muka vaihtaa alaa. Paskanmarjat! Samanlaisia työnvieroksujia ja tekosyiden keksijöitä te olette kaikki.

Vierailija
27/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään puhutaan motivoinnista yms, pakottamista ei pidetä tehokkaana. Silti työkkäri pakottaa lähihoitajaksi. Minua ei haittaa, että työkkäri velvoittaa töihin, mutta miksi AINA lähihoitajaksi? Antakaa muuta työtä, se on ainoa toiveeni.

Vierailija
28/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Aloitus:

Painostivat ensin alalle ja nyt kun en kestä siellä, uhkailevat karensseilla. Mitä tehdä?

Vierailija
29/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään puhutaan motivoinnista yms, pakottamista ei pidetä tehokkaana. Silti työkkäri pakottaa lähihoitajaksi. Minua ei haittaa, että työkkäri velvoittaa töihin, mutta miksi AINA lähihoitajaksi? Antakaa muuta työtä, se on ainoa toiveeni.

Ei töitä anneta.

Voit hakea muita töitä.

Vierailija
30/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työkkäri sinua pakota mihinkään.

Vierailija
31/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sovi? Eikö lähihoitajille ole hyvinkin laajasti ja erilaisia töitä tarjolla?

Kaikille niille on kuitenkin yhteistä se, että joutuu olemaan työssä ihmisten kanssa. Esim masennukseen taipuvainen introvertti ei sitä kestä. Ja moni muukaan. Työkkäriä eivät tällaiset asiat kiinnosta.

Vierailija
32/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille niille on kuitenkin yhteistä se, että joutuu olemaan työssä ihmisten kanssa. Esim masennukseen taipuvainen introvertti ei sitä kestä. Ja moni muukaan. Työkkäriä eivät tällaiset asiat kiinnosta.

Tätä juuri tarkoitinettä voikl ammatinvalintapsykologi tehdä diagnoosin. Minulla on myös sosiaalisten tilanteiden pelko.

Vierailija
33/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitinettä voikl ammatinvalintapsykologi tehdä diagnoosin. Minulla on myös sosiaalisten tilanteiden pelko.

Psykologit ei tee diagnooseja.

Vierailija
34/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei töitä anneta.

Voit hakea muita töitä.

En halua! On paljon kivempaa kun saa nukkua pitkään ja tehdä kaikkea kivaa kun ei tarvitse mennä töihin.

Ap

Vierailija
35/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka työkkäri sulle niitä paikkoja ehdottaa, niin tuskin sua niihin valitaan kun kerrot haastattelussa, että sun selkä ei kestä nostamisia ja kädet ei kestä pesemistä ja pää ei kestä ihmisten kanssa keskustelemista.

Vierailija
36/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologit ei tee diagnooseja.

Niin joo. Mistä lähen hakemaan diagnoosia?

Vierailija
37/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelu riippuu "vastuuvirkailijastasi" jonka oma koulutus- ja työkokemustausta mitäsattuu.

Silti sinun "asiantuntijasi".

Eli valitettavasti arpapeliä, saako fiksun, joka tajuaa että työttömällä työnhakijalla on omat aivot ja motivaatio .

Höpö höpö taas sun juttuja!

Laki on laki ja se on kaikille sama! Siinä mikään arpapeliä-virkailija voi mitään päättää ohi lainsäädännön.

Työttömän omat arvot ei oikein siinä Työttömyyturvalaissa tainneet tulla mainituksi.

Motivaatio on ihan oma valinta: joko on työnhakija ja hakee töitä ja saa korvauksia taikka sitten ei.

Jos on rajoituksia, niin siitö vaan dokumentit hoitavalla lääkäriltä. Mitään ”mutta kun musta tuntuu”- sääntöjä ei voi olla.

Vierailija
38/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lyyli-amaalia kirjoitti:

miten niin et sovi:

lasten ja nuorten hoito ja kasvatus

mielenterveys- ja päihdetyö

sairaanhoito ja huolenpito

ikääntyvien hoito ja kuntoutus

vammaistyö

jalkojenhoito

Siellähän on noita osaamisaloja,senkun valitset sopivimman!

Ei mulle ainakaan sopisi mikään noista. En tykkää olla ihmisten lähellä noin intiimisti.

Entäs osastosihteeri-vastaanottoapulainen. Varaa aikoja ja auttaa lääkäriä toimenpiteissä?

Se on niin, että jos olet jonkun ammatin hankkinut, ja varsinkin tuommoisen, millä alalla on töitä, niin hankala on sanoa, että et ota sen alan töitä vastaan. Entä jos kouluttautuisit toiseen ammattiin ja siihen asti tekisit hammasta purren noita töitä. Tiedän, ikävää, mitta näin se nyt vaan on

Vierailija
39/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä olet valmis tekemään?  Jos et halua tehdä lähihoitajan duunia sulla pitää olla näkymys ja mieluiten koulutus johonkin muuhun työhön.

Vierailija
40/76 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas minkälaisissa käsissä me vanhuutemme vietämme. Itse tiedän yhden alkoholiongelmaisen ja kaksi masennus/paniikki sairasta. Ei kun lähäriksi. Pakottaa työkkäri.

Jos meinaat loppuikäsi vältellä ihmisiä jotka ovat joskus sairastaneet masennuksen niin onnea vaan sinulle. Siitä voi ihan parantua ja ammattitaitoakaan ei hävitä.