Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen hyljepomppumätkähdykset sängyssä

Vierailija
25.12.2019 |

Miten 90kg mies voi kääntyä niin että koko ruho pompautetaan ilmaan ilmaan jossa onnistutaan kääntämään kylkeä 180 astetta, ja sitten mätkähdetään alas patjalle koko painolla? Patja ponnauttaa minut monta senttiä ilman ja herättää unesta. Joka ainoa kerta. Tulen hulluksi. Kellään muulla samaa tilannetta?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käys salaa ruskean talon hyljealtaalla homoilemassa. Nyt on tuonut "työnsä" mukanaan kotiin.

Vierailija
62/75 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ongelmana vaimon läskit, jotka lainehtii pitkin sänkyä. Ikävä herätä yöllä kun allit lätkähtää naamalle.

Taitaa olla ihan suomalainen vaimo, kun ei tissit lätkähtele sun naamalle?

Supisuomalainen on tämä allihirviö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hyljepomppumiehen vaimo. Pompun jälkeen hän sätkii vielä jalkaterillään agressiivisesti. Jälkimmäistä ilmenee vain silloin, jos on juonut vähän liikaa ja siitä kohtuen huono yöuni. Meillä on kuitenkin hyvä sänky. Mies 88kg.

Vierailija
64/75 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/75 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen lähes kuvatunlaisia käännöksiä, koska vaimo tunkee niin lähelle, että kylkeä kääntääkseen on ollut pakko opetella tekemään se ahtaassa tilassa.

Vierailija
66/75 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/75 |
27.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro taas, parin vuoden jälkeen! Se on ap tässä.

Joulukinkkua on mennyt miehellä nyt 6 päivää, ei muuta liikuntaa kuin kerran seksiä ja ne pomput lasketaan liikunnaksi. Kyl ne niin kovan väännön vaatii.

Valehtelematta, mulla on nyt patja olohuoneessa lattialla ja nukun ihan s...anan hyvin täällä.

Mites muilla mätkähtelee?!

Vierailija
68/75 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia ihmisten ylipäätään pitää nukkua samassa sängyssä? Ei siinä, jos molempien unirytmi ja käytös on sellaista, ettei kumpikaan häiriinny, mutta nukkuminen on jokaisen henkilökohtainen ja tärkeä asia, joten en ymmärrä miksi vielä nykyäänkin pitää väkisin ängetä yhteiseen sänkyyn, jos sen seurauksena pilaa omat unensa.

No kun raamatussa sanotaan että pitää nukkua yhdessä ja körttiläiset suomalaiset luulevat joutuvansa helvettiin jos nukkuu erillään. Itse asunkin erillään suhteeni kanssa, en jaksaisi jokapäivä katsella pärstää ja toisella sama !

Vierailija
69/75 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis mätkähtelee kohtalotoverit? 

Vierailija
70/75 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hankittiin uusi sänky, jossa on napakammat jouset. Ei enää mätkähtele. Silloin mätkähtelyjen aikaan ooi pahinta kun mulla oli toisinaan alaselkä todella kipeä. Joka yö heräsi varomaan kipeää selkää mätkähdysten aikana. Tämä on yksi hauskimmista ketjuista kuitenkin. 

Vierailija
71/75 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole yksin!

Meillä on tukeva sängynrunko ja erilliset patjat mutta pitäisi hankkia vielä erilliset petarit ja laittaa erilliset lakanat. Ei siitä muuten pääse.

Miten ne miehet oikein kääntää kylkeä!?

Vierailija
72/75 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän miehet ei laihduta?

Vierailija
73/75 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ääneen 🤣🤣🤣 Nyt vasta näin tämän ketjun eka kertaa.

Mä olin aiemmin tuollainen hyljepomppukääntyilijä, mutta olen nainen. Sen jälkeen kun selkäni kipeytyi, olen joutunut opettelemaan erilaisen kääntymistekniikan.

Vierailija
74/75 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tän ketjun nyt ekaa kertaa ja pitkästä aikaa nauroin ääneen ketjuja lukiessa 😂 kaikki sympatia niille ketkä ei saa nukuttua mutta mielikuva siitä, miten henkilö pomppaa ylös kuin trampoliinilla ja kierähtää ilmassa naurattaa aina vaan. 😂 Puhumattakaan siitä jos on satiinilakanat ja -pyjama ja saattaa toinen nukkuja singota ikkunasta ulos 😂

Vierailija
75/75 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siis ole yksin!

Meillä on tukeva sängynrunko ja erilliset patjat mutta pitäisi hankkia vielä erilliset petarit ja laittaa erilliset lakanat. Ei siitä muuten pääse.

Miten ne miehet oikein kääntää kylkeä!?

Ei kannata laittaa erillisiä petareita. Hyljepompputyypit saavat pyöräytettyä petarin peitteeksi itselleen ja sänky on aamulla ihan hirvityksen näköinen. Meillä toimii parhaiten erilliset patjat ja täysleveä petari, se pysyy suurinpiirtein paikallaan, koska toinen nukkuja on painona.